NuckChorris Skrevet 8. april 2016 Rapporter Del Skrevet 8. april 2016 Denne brawlen skjønner jeg virkelig ikke at folk kan like. Morsomt når du er heldig og ikke fullt så morsomt når du er uheldig. Hearthstone i et nøtteskall Det kjipe med denne brawlen, bortsett fra at det meste er helt tilfeldig selvfølgelig, er at det veldig ofte er ekstremt ujevnt. Når jeg er uheldig så er motstanderen veldig heldig og kampen er over veldig tidlig, og det samme når det er motsatt. Men så en sjelden gang dukker det opp en helt jevn kamp, og hvor begge top decker jevne, men forskjellige minions. Hadde en kamp som gikk helt til fatigue og det var jevnt helt til slutten. Slikt er moro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. april 2016 Rapporter Del Skrevet 8. april 2016 liker Brawls hvor man ikke må lage decks selv. Mindre arbeid for å få den ene cardpacken Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 8. april 2016 Rapporter Del Skrevet 8. april 2016 Synes de der du bygger selv belønner tålmodighet og å se sammenhenger mellom kort og omstendighetene som føres inn som regler. Da kan man liksom fort ta noen wins på rad uten å være nådegitt rng. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. april 2016 Rapporter Del Skrevet 9. april 2016 Liker ikke de Brawlene hvor jeg må bruke kortene jeg har selv for da kan jeg likeså spille ranked Poenget med Brawl for meg er at det er artig å spille med nye kort Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. april 2016 Rapporter Del Skrevet 9. april 2016 Hadde nettopp den beste backfire situasjonen xD Motstanderen hadde Auchenai Soulpriest ute og spilte Tree of Life ... Synd at jeg hadde Ice Block XD 1 Lenke til kommentar
Blackmarsh Skrevet 9. april 2016 Rapporter Del Skrevet 9. april 2016 Selv spiller jeg bare Taven Brawl for gratis pack, fungerer også greit til å få gjort unna en del på et oppdrag med en klasse jeg ikke bruker, ellers blir Tavern Brawl spilt særdeles lite. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 9. april 2016 Rapporter Del Skrevet 9. april 2016 (endret) Selv spiller jeg bare Taven Brawl for gratis pack, fungerer også greit til å få gjort unna en del på et oppdrag med en klasse jeg ikke bruker, ellers blir Tavern Brawl spilt særdeles lite. Gratis pack er hovedgrunnen min og, så klart, men er litt avhengig av brawl for å fikse quests med 3-4 classes (druid kan jeg potensielt vinne med andre steder, men da må jeg spille verdens kjipeste deck, så det byr meg imot). Også synes jeg det er gøy når en eller annen omstendighet snur opp ned på hva som kjennetegner en god deck. Da er det moro å banke livskiten av de som ikke fulgte med i timen. Endret 9. april 2016 av Roedthaarogfregner Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 11. april 2016 Rapporter Del Skrevet 11. april 2016 Rundet 10000 gull i dag, men det skjedde ingenting. Kunne godt fått en cardback eller noe sånt Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 11. april 2016 Rapporter Del Skrevet 11. april 2016 Rundet 10000 gull i dag, men det skjedde ingenting. Kunne godt fått en cardback eller noe sånt Skal ikke samle opp vet du, pengene må tilbake i systemet for å få hjulene til å gå rundt! Hvis du har problemer med å bruke dem opp kan jeg godt hjelpe til Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. april 2016 Rapporter Del Skrevet 11. april 2016 Vaker rundt 5k. Alltid greit å ha gull for en expansion og slikt. =) Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 11. april 2016 Rapporter Del Skrevet 11. april 2016 Har ca 4300 selv, skal bruke alt på Old gods når det kommer. Hittil har jeg kjøpt kortpakker med gull og adventure med Kr, synes det tar litt for lang tid å spare opp gull for adventure i forhold til hva man får igjen for det... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. april 2016 Rapporter Del Skrevet 11. april 2016 Begynte å spare litt seint, så har bare 1500g... aldri vært flink til å spare i hverken hs eller wow Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. april 2016 Rapporter Del Skrevet 11. april 2016 Gått lei av arena og spiller ikke så mye så har kun 1200.. Håper på en bedre Brawl! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 11. april 2016 Rapporter Del Skrevet 11. april 2016 (endret) 3k her. Alt skal til Arena når nye expansion kommer. Jeg spiller 1-4 arena runs daglig nå også da Ellers har jeg litt over 30 k dust viss det er noe jeg får lyst på av de nye korta:) Har barre kjøpt en kortpakke til nå i spillet (for gull) det var når jeg var helt ny for et quest. Endret 11. april 2016 av GnilreG Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 11. april 2016 Rapporter Del Skrevet 11. april 2016 ca 200g totalt.Har brukt mye gold på adventures i det siste. Overraskende greit tempo i å få skaffet dem og, men det går jo mye gold. Gir meg mulighet til en del nye deck-typer i alle fall. Regner med å bruke 100% på arenas etter det. Mest moro for penga. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 11. april 2016 Rapporter Del Skrevet 11. april 2016 Har litt over 9k som skal brukes på pakker når neste exp kommer. Har ikke brukt penger på HS siden GvG og har ingen planer om å begynne igjen heller. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Har ca 6 wins i gjennomsnitt i arena, så med et og annet quest går jeg ca i null og kan spille så mange arena jeg vil, så da er det ikke stort annet enn kortpakker igjen å bruke gull på Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Føler at en går i null ved ca 3-4 wins i arena jeg. En kortpakke og stortsett rundt 50g så har jo arenaen betalt for seg selv. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Føler at en går i null ved ca 3-4 wins i arena jeg. En kortpakke og stortsett rundt 50g så har jo arenaen betalt for seg selv. Her snakker vi om gull, man går i null mtp gull ved 7 wins. AtW Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Her snakker vi om gull, man går i null mtp gull ved 7 wins. AtW Jo, sant nok det. Men igjen om du skulle brukt gullet til noe annet så ville det vel vært en kortpakke som koster 100g, + 50 fra arena så er det 150. Men skjønner hva du mener Noen andre som har slitt mer enn vanlig i arena i det siste? Bruker å ligge på rundt 7-10 wins, men nå den siste uken så sliter jeg med å få 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå