Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Denne brawlen skjønner jeg virkelig ikke at folk kan like.

Morsomt når du er heldig og ikke fullt så morsomt når du er uheldig. Hearthstone i et nøtteskall :) Det kjipe med denne brawlen, bortsett fra at det meste er helt tilfeldig selvfølgelig, er at det veldig ofte er ekstremt ujevnt. Når jeg er uheldig så er motstanderen veldig heldig og kampen er over veldig tidlig, og det samme når det er motsatt.

Men så en sjelden gang dukker det opp en helt jevn kamp, og hvor begge top decker jevne, men forskjellige minions. Hadde en kamp som gikk helt til fatigue og det var jevnt helt til slutten. Slikt er moro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv spiller jeg bare Taven Brawl for gratis pack, fungerer også greit til å få gjort unna en del på et oppdrag med en klasse jeg ikke bruker, ellers blir Tavern Brawl spilt særdeles lite.

Gratis pack er hovedgrunnen min og, så klart, men er litt avhengig av brawl for å fikse quests med 3-4 classes (druid kan jeg potensielt vinne med andre steder, men da må jeg spille verdens kjipeste deck, så det byr meg imot). Også synes jeg det er gøy når en eller annen omstendighet snur opp ned på hva som kjennetegner en god deck. Da er det moro å banke livskiten av de som ikke fulgte med i timen.

Endret av Roedthaarogfregner
Lenke til kommentar

3k her. Alt skal til Arena når nye expansion kommer. Jeg spiller 1-4 arena runs daglig nå også da :) Ellers har jeg litt over 30 k dust viss det er noe jeg får lyst på av de nye korta:) Har barre kjøpt en kortpakke til nå i spillet (for gull) det var når jeg var helt ny for et quest.

Endret av GnilreG
Lenke til kommentar

Her snakker vi om gull, man går i null mtp gull ved 7 wins. AtW

Jo, sant nok det. Men igjen om du skulle brukt gullet til noe annet så ville det vel vært en kortpakke som koster 100g, + 50 fra arena så er det 150. Men skjønner hva du mener :)

Noen andre som har slitt mer enn vanlig i arena i det siste? Bruker å ligge på rundt 7-10 wins, men nå den siste uken så sliter jeg med å få 5 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...