Nerowulf Skrevet 4. april 2016 Rapporter Del Skrevet 4. april 2016 Naturlig å henge seg opp i de få gangene noe skjer. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 4. april 2016 Rapporter Del Skrevet 4. april 2016 Tror HearthArena har et program også, som fungerer som en overlay over Hearthstone. Så du slipper å velge hvilke tre kort du får velge mellom. Kanskje jeg missforstår, men det høres ut som et jukseprogram om en "slipper å velge hvilke tre kort en starter med" Du misforstår nok. Det eneste du evt slipper er å selv skrive inn hvilke tre kort du velger mellom, den bestemmer ikke hvilke kort du får velge mellom. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 4. april 2016 Rapporter Del Skrevet 4. april 2016 Det er heilt vilt kor flaks enkelte har med kurva si i arena. Her sitter eg med 13 2drops og får ikkje noke å spele før turn 4....... *sigh* Ja, det kan skje avogtil, det er ganske sykt irriterende når man har 10+ 2 drops, trekker 4, mulliganer alle sammen, og så ikke har noe å spille på turn 2. Men får trøste seg med at det statistisk kun skjer 1,5% av tiden AtW Hvis du har 4 2drops i starthånda og mulliganer alle 4 fortjener du å trekke den tyngste delen av decket ditt. Behold alltid minst 1 av 2-droppene, med coin er det gjerne lurt med 2 så du kan coine ut 2drop, og kast heller de to siste hvis det er et kort du virkelig vil ha i starten. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. april 2016 Rapporter Del Skrevet 4. april 2016 Det er heilt vilt kor flaks enkelte har med kurva si i arena. Her sitter eg med 13 2drops og får ikkje noke å spele før turn 4....... *sigh* Ja, det kan skje avogtil, det er ganske sykt irriterende når man har 10+ 2 drops, trekker 4, mulliganer alle sammen, og så ikke har noe å spille på turn 2. Men får trøste seg med at det statistisk kun skjer 1,5% av tiden AtW Hvis du har 4 2drops i starthånda og mulliganer alle 4 fortjener du å trekke den tyngste delen av decket ditt. Behold alltid minst 1 av 2-droppene, med coin er det gjerne lurt med 2 så du kan coine ut 2drop, og kast heller de to siste hvis det er et kort du virkelig vil ha i starten. No må du ikkje blande det eg sa med det ATW sa. Eg har ikkje mulligana noke som helst. =) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. april 2016 Rapporter Del Skrevet 4. april 2016 Det er heilt vilt kor flaks enkelte har med kurva si i arena. Her sitter eg med 13 2drops og får ikkje noke å spele før turn 4....... *sigh* Ja, det kan skje avogtil, det er ganske sykt irriterende når man har 10+ 2 drops, trekker 4, mulliganer alle sammen, og så ikke har noe å spille på turn 2. Men får trøste seg med at det statistisk kun skjer 1,5% av tiden AtW Hvis du har 4 2drops i starthånda og mulliganer alle 4 fortjener du å trekke den tyngste delen av decket ditt. Behold alltid minst 1 av 2-droppene, med coin er det gjerne lurt med 2 så du kan coine ut 2drop, og kast heller de to siste hvis det er et kort du virkelig vil ha i starten. Trekker 4, som i trekker 4 kort, dvs at man er nummer 2, så innen turn 2 har man tilsammen trukket 10 kort, og ikke en eneste 2-drop. AtW Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 4. april 2016 Rapporter Del Skrevet 4. april 2016 Synes også det er litt juks ja. Hvorfor er det juks? Juks på samme måte som det er juks å finne anbefalte deck på nett i guess. AtW Ja, samme. Derfor eg skrev litt, skulle hatt juks i "" da jeg ikke ser det som direkte juks. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 4. april 2016 Rapporter Del Skrevet 4. april 2016 Det er heilt vilt kor flaks enkelte har med kurva si i arena. Her sitter eg med 13 2drops og får ikkje noke å spele før turn 4....... *sigh* Ja, det kan skje avogtil, det er ganske sykt irriterende når man har 10+ 2 drops, trekker 4, mulliganer alle sammen, og så ikke har noe å spille på turn 2. Men får trøste seg med at det statistisk kun skjer 1,5% av tiden AtW Hvis du har 4 2drops i starthånda og mulliganer alle 4 fortjener du å trekke den tyngste delen av decket ditt. Behold alltid minst 1 av 2-droppene, med coin er det gjerne lurt med 2 så du kan coine ut 2drop, og kast heller de to siste hvis det er et kort du virkelig vil ha i starten. Trekker 4, som i trekker 4 kort, dvs at man er nummer 2, så innen turn 2 har man tilsammen trukket 10 kort, og ikke en eneste 2-drop. AtW Ja se der da, da gikk det litt fort i svingene. Så 8 kort og ingen 2 drops Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 4. april 2016 Rapporter Del Skrevet 4. april 2016 (endret) Sliter litt med å bygge effektiv Hunter for tida. Har ca rank 15-10 som mål, men sliter litt. Har gitt litt opp på aggro-tanken. Reno gjør at risken for å ha spilt ut for mye kort uten noe resultat å vise til tur 6-7 er noe som kommer til å skje ofte (og aggrolock har mye mer eksplosiv burst).Prøver litt med dette nå, moderat suksess så langt, men tror ikke den vil holde.Forslag til måter å møte metaen bedre på taes i mot med takk. Endret 4. april 2016 av Roedthaarogfregner Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. april 2016 Rapporter Del Skrevet 5. april 2016 Powerful artifact, more like useless shit 10 random skade mellom 5 mobs 2-4 HP og den klarer ikke å drepe en eneste mob som gjorde at jeg tapte.. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 5. april 2016 Rapporter Del Skrevet 5. april 2016 Powerful artifact, more like useless shit 10 random skade mellom 5 mobs 2-4 HP og den klarer ikke å drepe en eneste mob som gjorde at jeg tapte.. 10 skade fordelt på 4 minions + face = 2 skade på alle 5 i gjennomsnitt, så det skal ikke mye til før du ikke dreper noe som helst da. Random effekter bør bare brukes når du er så og si sikret et godt utfall, og hvis du bruker dem som siste utvei må du regne med at du ikke får et godt resultat. Det er mye RNG i Hearthstone, som du har klaget på mange ganger, og det er viktig å lære seg å styre det til sin fordel. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. april 2016 Rapporter Del Skrevet 5. april 2016 Powerful artifact, more like useless shit 10 random skade mellom 5 mobs 2-4 HP og den klarer ikke å drepe en eneste mob som gjorde at jeg tapte.. Tror det er mer aktuelt å se på hva som skjedde frem til punktet hvor motstanderen din hadde 5 minions på brettet. 10 random shots for 10 mana er ikke et bra kort, og bør kun brukes i veldig spesifikke situasjoner. Sammenlign det med avenging wrath som gir 8 for 6 mana, og er fortsatt ikke et spesielt godt kort. Hvilke andre kort hadde du på hånda? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. april 2016 Rapporter Del Skrevet 5. april 2016 Jeg er en gambler, men RNG er syk i spillet (Satt på Reno med 16 HP) Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 5. april 2016 Rapporter Del Skrevet 5. april 2016 Jeg er en gambler, men RNG er syk i spillet (Satt på Reno med 16 HP) Er du en gambler, eller spiller du bort pengene dine?.. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 5. april 2016 Rapporter Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Dobbeltpost Endret 5. april 2016 av UriasX Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. april 2016 Rapporter Del Skrevet 5. april 2016 Fun fact. Sida eg begynte å logge arenarunsa mine i Heartarena har eg møtt pala 64 ganger. Og eg har møtt warrior 3 ganger. Kan noken ffs nerfe shiten ut av jævla pala? (Føler nesten eg er tilbake i wow her no) =) Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. april 2016 Rapporter Del Skrevet 5. april 2016 Med andre ord så er det lurt å drafte deck som kontrer Paladin? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. april 2016 Rapporter Del Skrevet 5. april 2016 Med andre ord så er det lurt å drafte deck som kontrer Paladin? På et vis ja, rogue gjør det ganske bra stort sett. (hero power er kjekt både mot silver hand og divine shield, og man har ofte løsninger mot den jævla murloc knighten) AtW Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 5. april 2016 Rapporter Del Skrevet 5. april 2016 Med andre ord så er det lurt å drafte deck som kontrer Paladin? Problemet er jo at det er få klasser som kan kontre dem, da de aller fleste sterke kort de har er commons: -Murloc Knight -Truesilver -Consecrate -Kings -Seal of Champions -Muster for battle -Shielded minibot -Argent Protector -Keeper of Uldaman -Avenge -Hammer of Wrath Det medfører en større tetthet av gode kort enn noen andre klasser. Når pala i tillegg har en av de, om ikke den, beste heropoweren for arena så er det fryktelig vanskelig å konsistent slå dem. Får man et bra nok pala deck har de andre klassene ofte ingen ting de skulle ha sagt... Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. april 2016 Rapporter Del Skrevet 5. april 2016 Ikke lett å lage en deck som contrer pala når du kan velge mellom tre random cards.... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. april 2016 Rapporter Del Skrevet 5. april 2016 Umulig å kontre det faenskapet når du er kun på nåde for tre kort i slengen. Muster for battle er vel en rare, men alle andre Urias lister opp er sterke sterke commons. I tillegg dukker det ofte opp en del rare peacekeepers også. Dei andre classane trenger en massiv boost, evt må nerfbat'et treffe pala. Det er så latterlig feilfordelt i arena per no. Helsing en som speler alle classes like masse i arena. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå