Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velen er et morsomt kort, men veldig vanskelig å spille safe. Og jeg ville personlig aldri buffet det med +1 kort da en 7/7 med den effekten der allerede er 1.prio for removals. Ender du fort opp med en 2 for 1 trade og er du heldig får du fyrt av en heal og gir deg selv +4hp og taper card advantage..

Kommer jo an på hvilken class du spiller mot det da og hva for kort han har spilt tidligere i gamet.

 

Er han f.eks Paladin og har spilt 1-2 silence allerede så er det jo ikke så farlig. Sjansen for at han har en tredje silence er ganske liten.

Han har heller ingen direkte removal som Assassinate, Deadly Shot eller Naturalize.

 

Og skulle han silence så er det fortsatt en 7/7 som kan gjøre mye skade for det.

 

Jeg syns derimot det er latterlig at det skal bli så forbanna vanskelig når en har vunnet 5-6 games i Arena.

Har ofte dårlige drafts og flyter på plays frem til 5-6 wins. Etter det møter jeg veggen fordi de har hatt en bedre draft enn meg.

Og da er plutselig den decken som har steamrollet til 5-6 wins ikke verdt en dritt. Merkelig greier..

Lenke til kommentar

 

 

 

Så du kastet bort et Kill Command og en Reckless Rocketeer helt uten mål og mening med andre ord? Det du skriver her vitner om at du har mye å lære, som selvfølgelig ikke er noe galt i. Men i stedet for å klage på at et kort er OP kan du i stedet se på hva du selv kunne gjort bedre. Jeg tør nesten ikke å spørre hvilke kort du valgte å silence tidligere i spillet. Hunter er ikke den beste klassen for å ta de virkelig store korta men kort som Hunter`s Mark, Freezing Trap og Deadly Shot ville vært løsninger i situasjonen du beskriver. I tillegg til de nøytrale korta jeg nevnte. Selvfølgelig, noen ganger har man rett og slett ikke flaksen på sin side, og får ikke de kortene man trenger, selv om man har dem i decket. Men det er ingen unnskyldning for å kaste bort 2 kort slik du gjorde her.

 

 

silencet et sylvanas og et auchenai soulpriest, du kan jo si kastet dem bort men hadde ikke annet valg enn å prøve å burne det ned fort som f, men var rævkjørt uansett hva jeg gjorde med det jeg hadde i hånda når de får så ekstremt med healing utav det

Lenke til kommentar

Er det noen her som vet hva som har skjedd med azeroth/hearthstone.no eller hvor det har blitt av han som drev det ? har ikke sett han online hverken her på forumet eller på Hearthstone spillet på et par uker nå.

Han har vel gått lei, eller reist bort i ferien kanskje. Siden ble vel uansett ikke oppdatert særlig ofte har jeg hatt inntrykk av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...