Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Kan du laste opp videoen fra plays.tv som følger med Hearthstone?

Hæ? Er det en replay funksjon i Hearthstone? Eller mener du deck tracker? Bruker ikke det for tiden.

Hørtes veldig rart ut, sikker på at du ikke har oversett noe? Kan har vært counter spell, så coin ble blokket og secret ikke spillt og du hadde den på hånden med ubrukt mana etter runden?..

Så noob eller sløv er jeg ikke ;) Skrev forresten feil, det var ikke mage men secret paladin og det var runde 1 så jeg kan ikke ha oversett noe. Han spilte raven idol, og siden jeg hadde alternativer neste runde så spilte jeg argent squire + coin + avenge. Men det dukket aldri opp noe spørsmåltegn på min hero, og både coin og avenge var borte fra hånden. Har aldri sett noe lignende før og jeg har spilt siden beta, men det er mye grafisk tull med Hearthstone for tiden (ting som ikke registreres før du restarter spillet, feks rank, belønninger osv.) så det kan hende det var noe sånt. Jeg gav opp runden etter, men i ettertid burde jeg ha ventet for å se om det bare var en grafisk bug.

Uansett, merkelige greier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du laste opp videoen fra plays.tv som følger med Hearthstone?

Hæ? Er det en replay funksjon i Hearthstone? Eller mener du deck tracker? Bruker ikke det for tiden.

Hørtes veldig rart ut, sikker på at du ikke har oversett noe? Kan har vært counter spell, så coin ble blokket og secret ikke spillt og du hadde den på hånden med ubrukt mana etter runden?..

Så noob eller sløv er jeg ikke ;) Skrev forresten feil, det var ikke mage men secret paladin og det var runde 1 så jeg kan ikke ha oversett noe. Han spilte raven idol, og siden jeg hadde alternativer neste runde så spilte jeg argent squire + coin + avenge. Men det dukket aldri opp noe spørsmåltegn på min hero, og både coin og avenge var borte fra hånden. Har aldri sett noe lignende før og jeg har spilt siden beta, men det er mye grafisk tull med Hearthstone for tiden (ting som ikke registreres før du restarter spillet, feks rank, belønninger osv.) så det kan hende det var noe sånt. Jeg gav opp runden etter, men i ettertid burde jeg ha ventet for å se om det bare var en grafisk bug.

Uansett, merkelige greier.

Da var det sikkert en grafisk bug :)

Lenke til kommentar

Hva er det du møter i Brawl hele tiden? Har spilt 6 kamper som Druid hittil, men tør da påstå at det har vært veldig variert motstand hittil. 2 forskjellige Mage, 2 forskjellige Hunter, 1 Paladin og 1 Warrior.

Måtte gjøre 2 Druidquests på 60g hver, så jeg bare slengte noe sammen i full fart: 2 Wild Growth, 2 Innervate, 2 Swipe, 2 Savage Roar, 2 Force of Nature 1 Replenish og resten bare svære kort gjorde nytten for min del. Vant 5 av 6 kamper.

Lenke til kommentar

Paladin funka fett denne brawlen. Våpen, Muster, Avenge og Blessing of kings ga fine tidlige wins. Priest med stjælefokus og litt buffing var heller ikke så ille.

Btw, tar generelt lenger tid å samle dust til crafting enn gold til adventuremode wings Dub.

I crafting mode så står det på adventure wings korta hvor en får de fra

Alle andre kort som ikke kan lages er fra packs, dermed min kommentar om pay to win, siden en kan kjøpe pakker..

Lenke til kommentar

Paladin funka fett denne brawlen. Våpen, Muster, Avenge og Blessing of kings ga fine tidlige wins. Priest med stjælefokus og litt buffing var heller ikke så ille.

Btw, tar generelt lenger tid å samle dust til crafting enn gold til adventuremode wings Dub.

Alle andre kort som ikke kan lages er fra packs, dermed min kommentar om pay to win, siden en kan kjøpe pakker..

Hvilke kort er dette snakk om?
Lenke til kommentar

Det er ingen kort du ikke kan crafte, som du kan få i pakker. De eneste kortene du per i dag ikke kan crafte er:

-Normale kort fra Naxxramas, Blackrock mountain og League of Explorers (gullkort kan craftes)

-Basic kort og gullvariantene deres (som f.eks yeti og archmage), de unlockes gjennom å levle opp de ulike klassene mot lvl 60

Alle andre kort kan craftes med dust, og når Standard lanseres, så kan man også crafte kort fra Naxxramas og Blackrock, da de expansjonene ikke lenger kan kjøpes på det tidspunktet.

Lenke til kommentar

Finnes det overhodet noen kort som hverken kan craftes eller fåes gjennom adventures, eller f.eks crafte alle murlocs->old murk-eye? Da er det såpass sjeldent at jeg aldri har møtt på de. Dubious må være verdens mest uheldige person som møter på disse i kamp etter kamp. 

Lenke til kommentar

Finnes det overhodet noen kort som hverken kan craftes eller fåes gjennom adventures, eller f.eks crafte alle murlocs->old murk-eye? Da er det såpass sjeldent at jeg aldri har møtt på de. Dubious må være verdens mest uheldige person som møter på disse i kamp etter kamp. 

Mange av basic-kortene kan vel ikke craftes? Må nå lvl 10, i tillegg har man gullutgavene av basic-kort.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...