Mr. ve Skrevet 24. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2016 Spilt én brawl, med rafaan; vant. Må si jeg hadde litt flaks i slutten, hvor jeg fikk renska en full bordside til motstander med en 0 cost spell. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2016 Er ikke umulig å vinne, men det er mye lettere med han andre Ikke at jeg kommer til å spille Tavern Brawl flere ganger i denne runden Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 27. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2016 Her er då påskequizen. 5 arenaruns med forskjellig resultat. Så kan folk få rangere her etter beste evne. Når det gjeld undertegna sine skills i arena så er det nok gjennomsnittlig. Her det mage, warrior, shaman, paladin og druid. Antall wins på desse 5 er - 3 wins, 4 wins, 6 wins, 9 wins og 12 wins. Så ka gjekk 12 osv? =) Her er for øvrig heartharena stort sett brukt til punkt og prikke for draftinga, stort sett et par valg eg alltid har vore uenig i, men likevel valgt som heartharena sa (det var et prinsipp i starten for å sjå kor "rett" sida kunne ha). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 27. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2016 (endret) Shaman 3 Ingen AOE og kun en spell for å håndtere store minions(hex) gjør at jeg ikke tror dette gikk mer enn 3 wins Paladin 4 Ingen våpen, bare en consecration og en avenging wrath som board control spells. Også en del gjennomsnittlige til dårlige minions. Dette må være enten 3 eller 4 wins, men jeg tipper 4. Druid 6 Controlspells mangelvare. en swipe og en starfire er ikke nok. Ingen wrath. Også en del dårlige minions men bra manakurve. Og du har en god del gode minions som keeper og druid of the claw. Tipper du tok 6 wins med dette Warrior 9 Warrior ofte stemplet som dårligste klasse i arena. Men her har du gode våpen og gode minions. Men det mangler litt i board control spells, og selv om du har revenge og execute tror jeg ikke det tok deg til mer enn 9 wins. Mage 12 En av de to beste klassene i arena, hvor den andre er paladin. Du har 2 frostbolts, flamestrike, 2 polymorph med en god manacurve og mange gode minions. 3 Sunwalkers må ha vært en pain for dine motstandere som ikke var mage. Tror at dette kunne gått 12 wins selv om det mangler fireball(s). Endret 27. mars 2016 av Kron Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 27. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2016 Rafaan var morsomst denne brawlen. Control-deck til tusen, så man må jo overleve til lategame.Tror jeg ødela spillet til KT ved å gi ham alt for mange Mad Scientists via traps de summona selv. Ødela kurva hans og hero power, siden det 90% av gangene bare kom en ny scientist. Fikk ikke siste upgrade av Raf's power pga counterspell, men KT hadde likevel ikke sjans lategame. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2016 Godt resonnement Kron. Lar den gå lenger før fasit, i tilfelle fleire vil prøve for moro. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2016 (endret) Gjetter 9 (shaman), 3 (druid), 6 (warrior), 12 (mage), 4 (pala), kontra kron så gjetter jeg mer på shaman som har ganske konsistent god kurve, og mindre på warrior, som har gode kort, men våpen er litt inkonsistente, de kan være veldig bra, og de kan være mindre bra når man har mange av de, kombinert med kort som battle rage, questing og blood knight, som også er hit and miss så stror jeg decket gruser når det vinner, men har inkonsistent nok til å racke opp tap jevnlig også. Men det er ikke så lett. AtW Endret 28. mars 2016 av ATWindsor Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 28. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2016 Jeg vil gjette: Mage og druid nederst, Shaman lavest av de høye, pala og warrior øverst og nest øverst, usikker på hvilken som gikk hvor. Eventuelt samme, men warr nederst alt annet et hakk opp på lista. Mulig jeg overvurderer/undervurderer utifra hvilke decks jeg selv ville vært mest komfortabel med. Untatt warrior, der er det ren gjett. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2016 Jeg vil gjette: Mage og druid nederst, Shaman lavest av de høye, pala og warrior øverst og nest øverst, usikker på hvilken som gikk hvor. Eventuelt samme, men warr nederst alt annet et hakk opp på lista. Mulig jeg overvurderer/undervurderer utifra hvilke decks jeg selv ville vært mest komfortabel med. Untatt warrior, der er det ren gjett. Forstår eg deg rett om du då meiner Mage/druid 3 og 4 wins. Shaman 6, og Pala og Warrior på 9 og 12? Trur eg trenger tolk her =P Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 28. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2016 70% spiller jo aggro (Siste kamp mot aggro-Shaman). Er så utrolig glad for Reno. Men det tar jammen noen timer å komme seg opp i rank. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 28. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2016 (endret) Noen som har hørt rykter om når " Old Gods" slippes i Europa? Sitter på nesten 14K gull som brenner i lomma. Har også benyttet meg av forhåndsbestillingen og kjøpt 50 pakker, håper å ha komplett sett på utgivelsesdatoen med litt flaks. Det kommer så klart an på hvor mange kort det er i utgivelsen, er ikke sikker på det heller... Endret 28. mars 2016 av JacEr Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 28. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2016 Jeg vil gjette: Mage og druid nederst, Shaman lavest av de høye, pala og warrior øverst og nest øverst, usikker på hvilken som gikk hvor. Eventuelt samme, men warr nederst alt annet et hakk opp på lista. Mulig jeg overvurderer/undervurderer utifra hvilke decks jeg selv ville vært mest komfortabel med. Untatt warrior, der er det ren gjett. Forstår eg deg rett om du då meiner Mage/druid 3 og 4 wins. Shaman 6, og Pala og Warrior på 9 og 12? Trur eg trenger tolk her =P Sånn ca det, men jeg har aldri spilt warrior siden jeg fullførte det 100g questet med alle classes til level 10, så fokuserer på rekkefølgen på de andre. Er optimist på warriors vegne. Og veldig klar for å høre om gode mage decks som får deng. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 29. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2016 Spilte nettopp en minion + coin + secret med min mage, men når runden var over så hadde jeg ikke noen hemmelighet oppe. Noen som har opplevd den buggen før? Jeg kastet bokstavelig talt coin og en av hemmelighetene mine rett ut av vinduet.. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 29. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2016 Hvilke var det? Hva var på board? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 29. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2016 Spilte nettopp en minion + coin + secret med min mage, men når runden var over så hadde jeg ikke noen hemmelighet oppe. Noen som har opplevd den buggen før? Jeg kastet bokstavelig talt coin og en av hemmelighetene mine rett ut av vinduet.. Hørtes veldig rart ut, sikker på at du ikke har oversett noe? Kan har vært counter spell, så coin ble blokket og secret ikke spillt og du hadde den på hånden med ubrukt mana etter runden?.. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 29. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2016 Spilte nettopp en minion + coin + secret med min mage, men når runden var over så hadde jeg ikke noen hemmelighet oppe. Noen som har opplevd den buggen før? Jeg kastet bokstavelig talt coin og en av hemmelighetene mine rett ut av vinduet.. Kan du laste opp videoen fra plays.tv som følger med Hearthstone? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2016 Her er då påskequizen. 5 arenaruns med forskjellig resultat. Så kan folk få rangere her etter beste evne. Når det gjeld undertegna sine skills i arena så er det nok gjennomsnittlig. Her det mage, warrior, shaman, paladin og druid. Antall wins på desse 5 er - 3 wins, 4 wins, 6 wins, 9 wins og 12 wins. Så ka gjekk 12 osv? =) Her er for øvrig heartharena stort sett brukt til punkt og prikke for draftinga, stort sett et par valg eg alltid har vore uenig i, men likevel valgt som heartharena sa (det var et prinsipp i starten for å sjå kor "rett" sida kunne ha). Er vel på tide å røpe fasit på denne. Som fleire gjetta var det magedecken som leverte 12 wins. Warrior var overraskelsen her på 9 wins. Shaman var 6 wins. Paladin var 4 wins (dette er den verste ratinga eg har fått på heartharena p.d.d. på en draft med 56.4) Druid var 3 wins. Får sjå når eg har spelt litt til, så kan en hive opp ny quiz. =) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2016 Ganske fornøyd med eget treff må jeg si, byttet om shaman og warrior, men ellers alt rett, kanskje mer flaks en dyktighet dog AtW Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 29. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2016 Æsj. Mage får tape neste gang,da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 29. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2016 Vel 3 av 5 Bomma på Druid og Shaman. Kan ikke klage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå