Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Tror matchmaker tok seg ferie i arena i går. TO stykk 0-3 runs på rad, aldri hatt et 0-3 før i alle mine runs. Var ikke dårlige deck heller, helt gjennomsnittlige, men møtte helt sjuke decks i alle kampene. Constructed zoo, tempo mage x3 og et latterlig priest deck + en overload shaman og 0-6 var et faktum...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har no ført inn mine siste arenaruns i heartharena, så det vil komme en påskequiz her ala ATW snart ^^

Ka du syns om den her "ratinggreia" som er inne i Heartharena ATW? Den 65.4 greia, som er vel et snitt på korta du har fått antar eg. Stemmer den overens med antall wins føler du? Eg har vel ikkje brukt sida nok til å få et anslag på det enda.

Lenke til kommentar

Hva har du spilt for å bloodsail til og koste 0 mana? Kun emperor thaurissian?

Kun emperor som lå ute 2 ganger. hadde gått like bra om den lå ute 1 runde istedenfor 2. hadde jo nok av mana til overs  :)

Kan du legge ut resten av decket også? 

Har lyst å få til et bra Warrior deck, men mangler et par relativt essensielle kort som brawl og Grommash..

Endret av Mr. ve
Lenke til kommentar

Hva er vel Druid uten Force+Savage? Uten den komboen er Druid rimelig tannløs. Eller kanskje jeg bare liker deck som er svake mot burst-damage ...

En klasse som kan spille på en morsom måte? Istedet for en klasse som kan ligge lang under, spille en dr boom, og om du er litt uheldig med en bombe, så dør du neste tur selv om du hadde 20+ helse? Det er kjempekjedelig. 

AtW

Lenke til kommentar

Hva er vel Druid uten Force+Savage? Uten den komboen er Druid rimelig tannløs. Eller kanskje jeg bare liker deck som er svake mot burst-damage ...

En klasse som kan spille på en morsom måte? Istedet for en klasse som kan ligge lang under, spille en dr boom, og om du er litt uheldig med en bombe, så dør du neste tur selv om du hadde 20+ helse? Det er kjempekjedelig. 

AtW

Men mange klasser har jo OTK selv om du har godt over 30 helse. Eksempelvis Murloc-Pala og denne: http://www.hearthpwn.com/decks/443459-updated-jabbas-70-wr-otk-mage

Lenke til kommentar

At Druid er ganske avhengig av den komboen. Om den forsvinner er det alt for enkelt å slå Druid sammenlignet med andre klasser.

Da får de gjøre klassen bedre, å ha en stk dustekombo som alle må bruke som er kjedelig er ikke akkurat god game-design. (spilte forøvrig lenge druid uten komboen, det er ikke "alt for enkelt" å slå)

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Den passer kanskje litt, men man får nesten alltid fra 62-67 og det er såpass mye andre ting som spiller inn, så vet ikke hvor nyttig den er, om man i utgangspunktet velger litt fornuftig. 

AtW

Fulgte guiden til punkt og prikke og fikk en paladraft til 56.4. Då kan du tenke deg kor ræv det var ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...