UriasX Skrevet 21. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2016 Tror matchmaker tok seg ferie i arena i går. TO stykk 0-3 runs på rad, aldri hatt et 0-3 før i alle mine runs. Var ikke dårlige deck heller, helt gjennomsnittlige, men møtte helt sjuke decks i alle kampene. Constructed zoo, tempo mage x3 og et latterlig priest deck + en overload shaman og 0-6 var et faktum... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2016 Jeg må innrømme at jeg også synes ting har vært vesentlig mer ujevnt i arena de siste to ukene, går veldig opp og ned. AtW Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2016 Eg har no ført inn mine siste arenaruns i heartharena, så det vil komme en påskequiz her ala ATW snart ^^ Ka du syns om den her "ratinggreia" som er inne i Heartharena ATW? Den 65.4 greia, som er vel et snitt på korta du har fått antar eg. Stemmer den overens med antall wins føler du? Eg har vel ikkje brukt sida nok til å få et anslag på det enda. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2016 Den passer kanskje litt, men man får nesten alltid fra 62-67 og det er såpass mye andre ting som spiller inn, så vet ikke hvor nyttig den er, om man i utgangspunktet velger litt fornuftig. AtW Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 21. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2016 (endret) Hva har du spilt for å bloodsail til og koste 0 mana? Kun emperor thaurissian?Kun emperor som lå ute 2 ganger. hadde gått like bra om den lå ute 1 runde istedenfor 2. hadde jo nok av mana til overs Kan du legge ut resten av decket også? Har lyst å få til et bra Warrior deck, men mangler et par relativt essensielle kort som brawl og Grommash.. Endret 21. mars 2016 av Mr. ve Lenke til kommentar
Kose Skrevet 21. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2016 Noen som har et bra warlock deck som dem vil dele? Prøver å finne noen bra guider på nettet, men finner ingen bra. Kanskje dere vet om noen? Nogenlunde ny i hearthstone Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2016 Søk etter zoodeck, er rimelig billig og bygge, kan også være Ganske effektive. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2016 Gleder meg til force+savage sannsynligvis nerfes, det er jaggu meg et av spillets dølleste aspekt. AtW Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 22. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2016 Hva er vel Druid uten Force+Savage? Uten den komboen er Druid rimelig tannløs. Eller kanskje jeg bare liker deck som er svake mot burst-damage ... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2016 Hva er vel Druid uten Force+Savage? Uten den komboen er Druid rimelig tannløs. Eller kanskje jeg bare liker deck som er svake mot burst-damage ... En klasse som kan spille på en morsom måte? Istedet for en klasse som kan ligge lang under, spille en dr boom, og om du er litt uheldig med en bombe, så dør du neste tur selv om du hadde 20+ helse? Det er kjempekjedelig. AtW Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 22. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2016 Hva er vel Druid uten Force+Savage? Uten den komboen er Druid rimelig tannløs. Eller kanskje jeg bare liker deck som er svake mot burst-damage ... En klasse som kan spille på en morsom måte? Istedet for en klasse som kan ligge lang under, spille en dr boom, og om du er litt uheldig med en bombe, så dør du neste tur selv om du hadde 20+ helse? Det er kjempekjedelig. AtW Men mange klasser har jo OTK selv om du har godt over 30 helse. Eksempelvis Murloc-Pala og denne: http://www.hearthpwn.com/decks/443459-updated-jabbas-70-wr-otk-mage Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2016 Jeg er usikker på hva poenget ditt er? Gjør det det mer morsomt? AtW Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 22. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2016 At Druid er ganske avhengig av den komboen. Om den forsvinner er det alt for enkelt å slå Druid sammenlignet med andre klasser. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2016 (endret) At Druid er ganske avhengig av den komboen. Om den forsvinner er det alt for enkelt å slå Druid sammenlignet med andre klasser. Da får de gjøre klassen bedre, å ha en stk dustekombo som alle må bruke som er kjedelig er ikke akkurat god game-design. (spilte forøvrig lenge druid uten komboen, det er ikke "alt for enkelt" å slå) AtW Endret 22. mars 2016 av ATWindsor Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 24. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2016 Artig Brawl, men kanskje Kel har en liten fordel om man unnlater å spille de dårlige kortene. HP er effektiv om den henter opp rett minion: Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 24. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2016 Kel er totalt overlegen i denne Brawlen. Har vunnet 5 med han, og tapt 5 med han andre duden. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2016 Den passer kanskje litt, men man får nesten alltid fra 62-67 og det er såpass mye andre ting som spiller inn, så vet ikke hvor nyttig den er, om man i utgangspunktet velger litt fornuftig. AtW Fulgte guiden til punkt og prikke og fikk en paladraft til 56.4. Då kan du tenke deg kor ræv det var ^^ Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2016 Brawlen er helt idiotisk denne gangen da det er 99% sjanse å vinne med kel Får jeg han andre kisen så ga jeg opp før spillet startet og nå gidder jeg ikke mer da det er kjedelig å ikke ha noen motstand, men enda kjedeligere å tape... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2016 (endret) Har kun fått Rafan, vunne 4 av 5. Hold hardt på den minion som ved slutten av turn endrer minions til noke anna med samme manacost. Rendrer heropower til kel useless. Prio å skifte heropower i starten. Endret 24. mars 2016 av Whiteshit Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2016 Har kun fått Rafan, vunne 4 av 5. Hold hardt på den minion som ved slutten av turn endrer minions til noke anna med samme manacost. Rendrer heropower til kel useless. Prio å skifte heropower i starten. har spilt 4 ganger med Rafan og aldri fått den minionen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå