Thor. Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 og er den boksen på venstresiden han har lagt til på videoen eller er det en "cheat" /addon? På stream på twitch vises det som et screenshot av decken. Det er han/en som jobber for han som legger til med gråing i etterkant for å vise kort som blir trukket. Men det finnes programmer som gjør dette helt automatisk. Men Trump har ikke tatt i bruk disse aktivt når han spiller. Og det er lovlig. I følge HS developers så er alt som kan gjøres med penn og papir greit som addon på skjermen. Det er om og gjøre å kunne spillet for å komme langt på ladder. Å bruke 1000 kroner på card packs er langt fra nok, da det kreves mye mer av spilleren enn å eie "de beste kortene i spillet". Kan jo nevne: Holde styr på kortene i din/din motstanders deck "Lese motstanderen" (hva spilleren har/ikke har i hånden) Vite hvordan du skal trade/spille egne kort for å kontre motstanderens planer/AOE muligheter Lage solide metadecks, netdecking (Finne decks på nettet) er ikke alltid nok for å komme til legend. Man må kunne å justere sin egen deck for å få overtaket på motstanderen. Gjøre egne kalkulerte vurderinger ved spilling av RNG baserte kort, tenke ut en plan B hvis det ikke går som planlagt. Og helt sikkert mer Her er et spill Amaz hadde for en stund siden. Han tapte mot en motstander som spilte med basic deck. Altså deck generert for nye spillere. Så det er ikke bare å bruke penger og tenke at nå vinner jeg hele spillet. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 Er jo ingen tvil om at dette spillet er p2w. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) Summoning Stone + ukens Brawl = RNG FTW. Kombinert med en viss Archmage så ble det fyr og flamme. Men Ice Block var avgjørende, godt det dukket opp en ekstra kopi av en 3-drop. Endret 16. mars 2016 av nicho_meg Lenke til kommentar
GKZarotan Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 For de som er litt stuck eller kanskje trenger en liten hjelpende hånd for å ta sitt HS game til neste nivå så har GamersLeague eSport en spennende sak gående på Facebook der man kan vinne coaching av kapteinen på Norges (og en av europas) sterkeste lineups. https://www.facebook.com/gamersleague/posts/992936050756287 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 Har nesten gitt opp Arena og venter på Brawls igjen Spiller fordi jeg har blitt litt avhengig og fordi jeg ikke har noe annet å gjøre Har ikke kommet til det stadiet hvor jeg foretrekker en klasse, men at jeg ihvertfall har funnet ut at jeg ikke liker Warlock og Rogue og missliker Druid (alle de klassene dreper seg selv) Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 17. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2016 Denne brawlen...Jeg takler ikke helt å spille med eller mot mage, så jeg slet noen runder. Flamewaker gjør jo mage mildt sagt attraktiv. Men, men, pussa litt på en Priest med mye taunts, høy value per kort og noen kontroll-elementer, kom opp mot Hunter... Og spilte til vi hadde cleara board et utall ganger, stålet hverandres kort, heala oss opp med hver vår Reno og noen healbots, og jeg til slutt klarte å outheale fatigue en tur lenger. Tok vel 8 damage siste fatiguen min.Lengste runden jeg noen gang har spilt. Vi må jo lett ha spilt rundt 50 kort hver. Ikke akkurat som å spille ranked da, med andre ord. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2016 Flamewalker er OP i denne brawlen Møtte en mage som fikk ut 2 stykker og spammet meg til døde med spell-kort Brawlen er og mye mer random enn normalt da jeg har vært nær døden flere ganger og fått heal kort som koster 0, eller kort som tar knekken på alt etc Siste spillet ble jeg skikkelig "owned" på en måte som ikke skulle vært mulig.. Bruk Reno kortet, motstander lager 3 kopier og putter i stokken.. Reno er det kortet det ikke skulle gått an å kopiere eller trekke tilbake til hånden (finnes sikkert flere..) eventuelt kan de fjerne det helt fra spillet (har sett tråden på forum så det er ikke umulig at det blir fjernet) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2016 Likte den forrige Brawlen mye bedre Tok mye kortere tid og faktisk mindre "random shit" Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 17. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2016 Siste spillet ble jeg skikkelig "owned" på en måte som ikke skulle vært mulig.. Bruk Reno kortet, motstander lager 3 kopier og putter i stokken.. Reno er det kortet det ikke skulle gått an å kopiere eller trekke tilbake til hånden (finnes sikkert flere..) eventuelt kan de fjerne det helt fra spillet (har sett tråden på forum så det er ikke umulig at det blir fjernet) Hva snakker du om? Reno er så langt fra ubalansert som det går an, det er 50+ kort over på lista over ting som bør nerfes før man begynner å tenke på Reno engang. Og det eksempelet ditt, med at mostander bruker Gang up" og "eier deg", det fungerer ikke. Hvis du er så dum at du ganger opp Reno så har du tre kopier av han i kortstokken, og selv etter at du trekker den første må du også trekke nummer to for å kunne bruke healen... Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 17. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2016 Dubious i et nøtteskall. Alt han eller hun ikke forstår seg på er op og må nerfes... Kanskje du heller bør lære deg hvordan du skal spille mot mill decks og Reno decks fremfor å late som om det er op eller rng. Reno er forøvrig noe av det beste som har skjedd Hearthstone på lang tid. Med tanke på hvor mye aggro det er så var et slikt kort nødvendig. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2016 Etter mye om og men så vinner jeg Brawl igjen, mest på grunn av at folk gir opp da spillene varer til kortstokken går tom Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2016 Enkelte ganger bestemmer jo berre decken seg for at "no skal ikkje du lenger i arena". 2. tap drar eg opp alt av lategame i openinghand, og blir køyrt over. 3. tap (har mad scientist og 3 secrets). Gjett ka en får i opening hand? 3 secrets...mad scientist såg eg aldri i opening hand nokensinne. 1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 18. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2016 Hearthstone Europe Winter Championship streames nå: https://www.twitch.tv/playhearthstone Norske Diggen er 1-0 opp mot Tars for øyeblikket. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 18. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2016 5 wins på rad i brawl med en charge/ping/spelldmg hunter. Enkelt og morsomt quest. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2016 Moro når man knuser slike som spammer "Well played" heletiden, når dem tror de har overtaket. 1 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 20. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2016 Moro når man knuser slike som spammer "Well played" heletiden, når dem tror de har overtaket. Hva har du spilt for å bloodsail til og koste 0 mana? Kun emperor thaurissian? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2016 Ser sånn ut, nesten alle kortene på venstre side av hånda er discounted 2 mana. AtW Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 20. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2016 (endret) Fikk lagt 2x emperor på nesten tomt bord her om dagen. Halvfull hånd og de overlevde 2 og 3 turer. Ble en ganske tullete avslutning. Endret 20. mars 2016 av Roedthaarogfregner Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2016 Hva har du spilt for å bloodsail til og koste 0 mana? Kun emperor thaurissian?Kun emperor som lå ute 2 ganger. hadde gått like bra om den lå ute 1 runde istedenfor 2. hadde jo nok av mana til overs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå