ATWindsor Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 For de som lurte, så var fasiten på min lille areana-quiz 3 (pala) 10 (rogue) 2 (druid) 11 (card-draw pala) 6 (mage) AtW Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 Korleis i alle dager kan du gå 2 wins med den fantastiske druiddecken ? =) Ellers var det bingo for min del. carddrawdecken din var sterk, men svakheten var om du drog all carddraw samtidig, noke du tydeligvis ikkje gjorde. At Roguedecken din gjorde det såpass overrasker meg. crap..må eg og begynne å ta bilder av arenadecks ^^ spesialprogram for å ta bilder? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 Korleis i alle dager kan du gå 2 wins med den fantastiske druiddecken ? =) Ellers var det bingo for min del. carddrawdecken din var sterk, men svakheten var om du drog all carddraw samtidig, noke du tydeligvis ikkje gjorde. At Roguedecken din gjorde det såpass overrasker meg. crap..må eg og begynne å ta bilder av arenadecks ^^ spesialprogram for å ta bilder? Ja, det kan du spørre om, men det føltes som jeg var ganske uheldig i akkurat den runnen. Fikk faktisk ofte flere card-draw samtidig, men jeg hadde stort sett minions når jeg fikk de, og å kjøre inn 2-3 minions med cult master, og smelle på en solem vigil etterpå er nesten insta-win. 5 kort advantage er vanskelig å komme seg etter. Det er bilder tatt fra heartharena, anbefales om man gidder, gir ganske gode råd i mine øyne, sjelden jeg velger mer enn 2-3 kort annerledes enn anbefalingene. Vedlagt er siste run, 12 wins. AtW Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 For de av dere med rosa skjerm etter oppdateringen i går, skjedde på min S7, er trikset og tømme data, det fikser problemet. https://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/4aepbu/android_patch_42_is_messed_up/ Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 Korleis i alle dager kan du gå 2 wins med den fantastiske druiddecken ? =) Ellers var det bingo for min del. carddrawdecken din var sterk, men svakheten var om du drog all carddraw samtidig, noke du tydeligvis ikkje gjorde. At Roguedecken din gjorde det såpass overrasker meg. crap..må eg og begynne å ta bilder av arenadecks ^^ spesialprogram for å ta bilder? Ja, det kan du spørre om, men det føltes som jeg var ganske uheldig i akkurat den runnen. Fikk faktisk ofte flere card-draw samtidig, men jeg hadde stort sett minions når jeg fikk de, og å kjøre inn 2-3 minions med cult master, og smelle på en solem vigil etterpå er nesten insta-win. 5 kort advantage er vanskelig å komme seg etter. Det er bilder tatt fra heartharena, anbefales om man gidder, gir ganske gode råd i mine øyne, sjelden jeg velger mer enn 2-3 kort annerledes enn anbefalingene. Vedlagt er siste run, 12 wins. AtW Så du må manuelt fylle ut 3 kort, og så få tips om kva du skal velge, x30 for så å få en decklist bilde osv? Ikkje at det er umulig å gjere altså, eg vil berre vere sikker på at det er det som skjer. Enkelte program merger med HS, men om en slik funksjon fins med arena er eg usikker på. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 Ja, det må du, hovedfunksjonen til siden er å gi råd til decket, ikke akkurat det med å lettere ta en screenshot av decket. AtW Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 Mindre flaks med terninger enn med kort i HS ... hvis du konsekvent taper er det nok ikke RNG som er problemet. Må være derfor jeg vant hele tiden i Tavern Brawl... Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 Det skal litt erfaring til for å vite hva som er rng og ikke. Nye spillere har en tendens til å kalle alt rng, noe jeg sikkert har gjort også, for så å skjønne at man faktisk spilte rett inn i det svaret som ikke var så usannsynlig at motstanderen hadde. Og når du mener pyroblast er et op kort så kan jo det tyde på at du er ganske ny i spillet Dubious. Lenke til kommentar
hakkc Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 Blir det nye solo adventures med nye xpac? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 Blir det nye solo adventures med nye xpac? Ikke om de fortsetter som før med annenhver vanlig expansion og annenhver adventure, forrige gang var det en adventure. AtW Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 Rekker nesten å kjøpe meg ajour med adventures innen da. Blir gøy å bruke gull på pakker igjen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 Er jo klart spillet er Pay to Win når en kan kjøpe 50 pakker på forhåndssalg Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 Jeg er ikke enig i det heletatt. Spillet hadde vært p2w om man ikke kunne vunnet uten å bruke penger. Du kan fint ha spart opp gull, og du kan fint spare opp gull. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 Må vi ha denne diskusjonen igjen? Hvorfor gidder du i det hele tatt spille HS hvis alt bare er P2W, RNG og jeg vet ikke hva annet... Jeg hadde ikke orket det hvertfall. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 Er jo klart spillet er Pay to Win når en kan kjøpe 50 pakker på forhåndssalg https://www.youtube.com/watch?v=iqeyrALlYds&list=PLvEIxIeBRKSiwrZYgQPj5sCiYY8F6MxZU&index=69 Gidder du å bli god nok? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 Er jo klart spillet er Pay to Win når en kan kjøpe 50 pakker på forhåndssalg https://www.youtube.com/watch?v=iqeyrALlYds&list=PLvEIxIeBRKSiwrZYgQPj5sCiYY8F6MxZU&index=69 Gidder du å bli god nok? Så bare de 2 første spillene og i den første så kan en si at han hadde uflaks og i den andre så hadde han kjempeflaks og er den boksen på venstresiden han har lagt til på videoen eller er det en "cheat" /addon? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 Er jo klart spillet er Pay to Win når en kan kjøpe 50 pakker på forhåndssalg https://www.youtube.com/watch?v=iqeyrALlYds&list=PLvEIxIeBRKSiwrZYgQPj5sCiYY8F6MxZU&index=69 Gidder du å bli god nok? Så bare de 2 første spillene og i den første så kan en si at han hadde uflaks og i den andre så hadde han kjempeflaks og er den boksen på venstresiden han har lagt til på videoen eller er det en "cheat" /addon? Er en egen addon for det ja. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 Er jo klart spillet er Pay to Win når en kan kjøpe 50 pakker på forhåndssalg https://www.youtube.com/watch?v=iqeyrALlYds&list=PLvEIxIeBRKSiwrZYgQPj5sCiYY8F6MxZU&index=69 Gidder du å bli god nok? Så bare de 2 første spillene og i den første så kan en si at han hadde uflaks og i den andre så hadde han kjempeflaks og er den boksen på venstresiden han har lagt til på videoen eller er det en "cheat" /addon? Poenget var at han klarer legendary med en deck uten å ha brukt en krone på kort.... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 Er jo klart spillet er Pay to Win når en kan kjøpe 50 pakker på forhåndssalg https://www.youtube.com/watch?v=iqeyrALlYds&list=PLvEIxIeBRKSiwrZYgQPj5sCiYY8F6MxZU&index=69 Gidder du å bli god nok? Så bare de 2 første spillene og i den første så kan en si at han hadde uflaks og i den andre så hadde han kjempeflaks og er den boksen på venstresiden han har lagt til på videoen eller er det en "cheat" /addon? Poenget var at han klarer legendary med en deck uten å ha brukt en krone på kort.... Han må ha gullhår i rævva Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 Dubious: Er alt flaks/uflaks og juks i ditt hode eller? Men for nysgjerrighetens skyld. Hva spesifikt var det som etter din mening var flaks/uflaks i de to kampene du nevner? Skaffet meg forøvrig Liadrin i dag etter en ganske kjip retur til WoW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå