UriasX Skrevet 13. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2016 Mye snakk om hva som lønner seg og ikke i arena, så har lagt ut noen deck jeg har spillt i det siste, fikk i stigende rekkefølge 2,3, 6, 10 og 11 wins. Tipp hvem som er hvem, eksperter AtW Tipper 3,2,6,11,10 Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 13. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2016 Nå har ikke jeg fulgt så mye med i det siste, har det kommet en dato på ny expansion og standard modus? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 13. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2016 Nå har ikke jeg fulgt så mye med i det siste, har det kommet en dato på ny expansion og standard modus? "Whispers of the Old Gods will reach all mortal ears (and Windows ®, Mac®, iOS®, and Android® devices) by late April/early May" http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/20058061/heed-the-whispers-of-the-old-gods-3-11-2016 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2016 Tavern Brawls; forrige seier rekord var 9.. da ga jeg som regel opp Nå er jeg på 55 seire, rett og slett fordi det er artig å spille med nye kort (og for at jeg vinner masse) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2016 Mye snakk om hva som lønner seg og ikke i arena, så har lagt ut noen deck jeg har spillt i det siste, fikk i stigende rekkefølge 2,3, 6, 10 og 11 wins. Tipp hvem som er hvem, eksperter AtW Tipper 3,2,6,11,10 Det blir så ekstremt avhengig av motstand en møter og kor heildig drawen er men la gå. No skumma eg berre igjennom men såg ut som druiddecken var sterk, så sett den til 10/11. Paladecken med 2 uldaman,sword of justice og anna snacks til 10/11 også. Sidan du sikkert skal lage et poeng utav at aoe er uviktig gikk sikkert magedecken din til skogs. så 2 wins der. Carddrawpaladraften gjekk sikkert til 6 då du kom sikkert i utfordringa med for mykje carddraw på samme tid. Då gjenstår rogue som gjekk til..ka som er igjen..3? =P Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2016 Jeg kan forsikre om at eksemplene ikke med vilje er valgt for å illustrere et poeng. Er mine 5 siste. Men det er allikevel interessante resultater jeg muligens kan finne på å illustrere noe med. Vet ikke helt hva jeg skal trekke ut av resultatene, men jeg ser at dere to som har gjettet har ganske forskjellige gjett, og resultatene var ikke som jeg forventet selv heller, så hva som er et bra deck er kanskje ikke så intuitivt. Tøft av dere å stikke fram hodet og gjette. Kan avsløre at jeg synes jeg var ganske uheldig på 2-win dekket. AtW Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 14. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2016 Jeg kan forsikre om at eksemplene ikke med vilje er valgt for å illustrere et poeng. Er mine 5 siste. Men det er allikevel interessante resultater jeg muligens kan finne på å illustrere noe med. Vet ikke helt hva jeg skal trekke ut av resultatene, men jeg ser at dere to som har gjettet har ganske forskjellige gjett, og resultatene var ikke som jeg forventet selv heller, så hva som er et bra deck er kanskje ikke så intuitivt. Tøft av dere å stikke fram hodet og gjette. Kan avsløre at jeg synes jeg var ganske uheldig på 2-win dekket. AtW Du får komme med fasit etterhvert, spent Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 14. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) EDIT: Dobbeltpost. Endret 15. mars 2016 av UriasX Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Da jeg spilte litt arena i "gamle dager" så tippet jeg omtrent aldri riktig antall wins på de deckene jeg draftet. Det jeg syntes var bra gikk på trynet og det jeg syntes var middelmådig eller dårlig gikk 9-12 wins. Kanskje fordi jeg er kontroll-basert i hodet og de deckene jeg syntes var bra ble for trege, men det er uansett vanskelig å tippe slikt i arena. Kanskje først og fremst fordi du kan møte hva som helst..bokstavelig talt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Det er alt for mye flaks involvert i noen av kortene og noen kort er rett og slett "OverPowered" Få X eller heal viss kortet du trekker koster mer Gi en minion +10/+10 Pyroblast er vel 10 damage + alt av spellpower Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Det er alt for mye flaks involvert i noen av kortene og noen kort er rett og slett "OverPowered" Få X eller heal viss kortet du trekker koster mer Gi en minion +10/+10 Pyroblast er vel 10 damage + alt av spellpower Pyro er jo ikke spesielt kraftig mtp at det er 10 mana for 10 damage. Værre er det jo med de som har lavere kost som fireball, eller ice lance, som er 1 mana 4 skade + spell damage, hvis du får fryst tingen du skal skyte på... Værre tidligere i spillet da pyro (og Mind Control) var 8 mana Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Det som gjør Pyro kraftig er at du kan bruke den med en gang, mens med de fleste minions så må du vente på neste tur og ingen minions som jeg vet om har 10/10 med charge Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Nei, men så er en minion potensielt mer dmg enn 10 og motstanderen må bruke minst et kort for å fjerne den, i motsetning til pyroblast. Pyroblast er langt fra OP. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Tror du er en av få som mener pyroblast er op. Det er et kort du kun kan bruke på runde 10 eller senere (9 med coin), og du bruker da hele runden din på å gjøre 10 dmg (med få unntak). En sterk avslutter, men på runde 10 og senere er det mye som kan gjøre 10 dmg. Det er ikke så mange decks hvor pyro faktisk passer inn og er bra så når det nå koster 10 mana så er det definitivt ikke op. Og tilfeldigheter i et kortspill er umulig å unngå, men jeg er enig i at Blizzard overdriver dette på endel kort. Feks boom bots fra Dr. Boom. Hvor ofte har de ikke gjort 7-8 dmg, i tillegg til at du må håndtere en 7/7, for ikke å snakke om hvor tilfeldig det er hvor de lander. Dårlig spilldesign etter min mening med mindre det er meningen at spillet skal være "tullete". En annen ting er knife juggler og piloted shredder, to kort med mange tilfeldigheter. Det samme er shaman og kort som crackle. Forferdelig spilldesign etter min mening. Da kan man like godt begynne med terninger. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Mindre flaks med terninger enn med kort i HS Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Mindre flaks med terninger enn med kort i HS Godt du ikke er bitter da HS er absolutt en del flaks, men det gjelder å spille rundt tilfeldighetene slik at de kommer oftere i din favør enn motstander sin. Man kan klage på flaks og uflaks så¨mye man vil, men over lengre tid vil det jevne seg ut slik at spiller du bra så vinner du mer enn du taper... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Kjøpte meg laptop til 8k for å spille HS på fjellet (Nettbrettet var for tregt) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Mindre flaks med terninger enn med kort i HS Godt du ikke er bitter da HS er absolutt en del flaks, men det gjelder å spille rundt tilfeldighetene slik at de kommer oftere i din favør enn motstander sin. Man kan klage på flaks og uflaks så¨mye man vil, men over lengre tid vil det jevne seg ut slik at spiller du bra så vinner du mer enn du taper... Flaks og/eller paytowin Vinner mye oftere når jeg kan bruke kort jeg ikke har selv (bedre kort) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Skaff deg kortene da? Du trenger ikke bruke en krone. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Mindre flaks med terninger enn med kort i HS ... hvis du konsekvent taper er det nok ikke RNG som er problemet. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå