Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Ja, det skulle kanskje vært en litt bedre matchmaking av og til? På et vis er det fint å rykke fort opp når jeg en sjelden gang spiller constructed, men får litt vondt av det når jeg gruser en person på lav rank som bare har classic-kort og åpenbart ikke så mye erfaring.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny arena i dag, og en ny elendig deck. Som i går så er altså 2/3 av valgene mellom 1-3 mana middelmådige kort, og når du da vet at du kommer til å få minst 1 elendig åpningshånd i tillegg så blir det vanskelig. Men kom meg til 5 wins i hvert fall så det er da noe.

 

Dog begynner arena å bli en smule ensformig allerede. Det er liksom to ting som går igjen. Enten har du aoe eller så har du det ikke. Har du det så har du mulighet til å komme langt. Har du det ikke så er du avhengig av en meget solid kurve, og de kampene jeg taper nå er stort sett av to typer. Motstanderen har aoe eller så har de en perfekt kurve. I de kampene jeg taper så har jeg ikke noe å spille på runde 2 (noe som er utrolig med en superbillig deck..), og det baller på seg rimelig kjapt. Jeg likte ikke å spille mot mages med flamestrike før, men jeg vet ikke helt om arena er noe bedre nå. Det er liksom spill en million minions først og du vinner, med mindre motstanderen er en av de heldige som fant aoe.

 

PS. 5 wins gav 100g og en pack, mens 4 wins gav 70g og en pack, for de som diskuterte det tidligere.

Lenke til kommentar

Ny arena i dag, og en ny elendig deck. Som i går så er altså 2/3 av valgene mellom 1-3 mana middelmådige kort, og når du da vet at du kommer til å få minst 1 elendig åpningshånd i tillegg så blir det vanskelig. Men kom meg til 5 wins i hvert fall så det er da noe.

 

Dog begynner arena å bli en smule ensformig allerede. Det er liksom to ting som går igjen. Enten har du aoe eller så har du det ikke. Har du det så har du mulighet til å komme langt. Har du det ikke så er du avhengig av en meget solid kurve, og de kampene jeg taper nå er stort sett av to typer. Motstanderen har aoe eller så har de en perfekt kurve. I de kampene jeg taper så har jeg ikke noe å spille på runde 2 (noe som er utrolig med en superbillig deck..), og det baller på seg rimelig kjapt. Jeg likte ikke å spille mot mages med flamestrike før, men jeg vet ikke helt om arena er noe bedre nå. Det er liksom spill en million minions først og du vinner, med mindre motstanderen er en av de heldige som fant aoe.

 

PS. 5 wins gav 100g og en pack, mens 4 wins gav 70g og en pack, for de som diskuterte det tidligere.

 

Det ligger i sakens natur at det er mye middelmålige valg i arena, gjennomsnittskortet er middelmådig.

 

Ellers er jeg ganske uenig i din vurdering av aoe, jeg mener det er langt mindre avhengig av det enn du framstiller det som. Mages med flamestrikes er ikke det du taper mest mot i arena i mine øyne.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Det ligger i sakens natur at det er mye middelmålige valg i arena, gjennomsnittskortet er middelmådig.

 

Ellers er jeg ganske uenig i din vurdering av aoe, jeg mener det er langt mindre avhengig av det enn du framstiller det som. Mages med flamestrikes er ikke det du taper mest mot i arena i mine øyne.

 

AtW

 

 

Det er det som gjør det litt mindre interessant for min del. Spesielt når du vet at hver eneste arena ender opp med at du møter gode decks. Noen liker kanskje den utfordringen, men jeg gjør ikke det når jeg møter decks som ligner på constructed.

 

Angående aoe så ser jeg i hvert fall at ingen spiller rundt aoe lengre, så når det først dukker opp så kan det virkelig snu kamper. Men det kan selvfølgelig også tenkes at det er kvaliteten på deckene mine, eller mangel på kvalitet, som gjør det umulig å komme tilbake om motstanderen har en bedre start. Det har vært en gjenganger for min del, at når jeg kommer bakpå i starten så har jeg ikke nok kvalitet til å snu det, i hvert fall ikke uten aoe.

Lenke til kommentar

Jøss, fikk 3 kortpakker og ny cardback fordi jeg handlet Samsung Galaxy S7 edge :) Ysera var i den ene pakken.

Sånn var det med S6 også, noen lagde en workaround for folk som ikke hadde telefonen. Kunne laste ned en emulator, laste ned hearthstone på amazon shoppen til emulatoren og logge seg på sånn og få cardback og pakke :)

 

Var det denne cardbacken?

Hearthstone-Galaxy-S6-exclusive-header.j

Endret av UriasX
Lenke til kommentar

 

Jøss, fikk 3 kortpakker og ny cardback fordi jeg handlet Samsung Galaxy S7 edge :) Ysera var i den ene pakken.

Sånn var det med S6 også, noen lagde en workaround for folk som ikke hadde telefonen. Kunne laste ned en emulator, laste ned hearthstone på amazon shoppen til emulatoren og logge seg på sånn og få cardback og pakke :)

 

Var det denne cardbacken?

Hearthstone-Galaxy-S6-exclusive-header.j

 

Ja, stemmer, det er den. Skulle oppgradert for S7 :)

Lenke til kommentar

 

 

Brawl er litt artig nå, ihvertfall siden jeg har vunnet 15 spill og tapt 3

 

Høres ut som du både liker flaks som element i spillet og har mye flaks :)

 

AtW

 

Er erfaring når en vinner og uflaks når en taper :p

 

 

Hehe, tenkte det samme. Dine to siste innleggene fra deg var kort fortalt "uflaks...grrr" og "flaks...yay" ;) Men sånn er det. Hearthstone er utrolig morsomt når man klarer å ta gode avgjørelser og samtidig vinner disse 50-50 flippene. Eller i brawler av denne typen, når man rett og slett har flaks.

Lenke til kommentar

Kan bli bra dette, og liker at de gir bort noen packs, men liker ikke at de drar det ut så voldsomt. Viser nesten ikke frem noen kort i kveld og skal vel da bruke 1 1/2 til 2 måneder på å vise frem 130 kort eller noe. Det er en litt kjip måte å gjøre det på spør du meg, dog ikke verdens undergang.

 

45 euro for 50 packs, og det er den nedsatte prisen.. Glad jeg har 7-8k gull liggende klart :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...