ATWindsor Skrevet 24. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2016 Wow! Jeg tapte akkurat runde 4 mot en mage Turn 1: Mana Wyrm Turn 2: Mana Wyrm + Mirror Image Turn 3: Forgotten Torch + Coin + Arcane Missiles Turn 4: Fireblast Det er det styggeste jeg noen gang har sett! Og du hadde ingen ting du kunne stoppe noe av det med? Om jeg ikke regner feil er det 36 damage opp i dette, jeg regner med at noe av det gikk til å ta ut minions. AtW Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 24. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) Nå har det gått litt ut av minnet, men jeg prøvde noe så rart som det såkalte "omelettadin" decket, altså egg paladin, hadde et Nerubian Egg med +3 dmg og divine shield runde 3, men han hadde jo to taunts så innen jeg drepte dem så var jeg død. 36dmg stemmer det ja, ene arcane missilen gikk på egget så jeg tok 29dmg før han brukte fireblast. Latterlig flaks i draw, det er nå helt sikkert Endret 24. februar 2016 av JVMyhre Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 25. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2016 Så ukens brawl er "gi alle minions taunt og charge". Alt med divine shield er OP, og wolfrider kan gå og legge seg sammenliknet med magma rager og ice rager. Til info så får ikke minions som spawner, taunt og charge, så muster for battle, minions fra shredder osv blir bare vanlige minions. Konklusjon: Free pack, move on... Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 25. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2016 Sylvanas og Alex er fantastiske i denne. Ser for meg at Kel kan være bra også. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 25. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2016 Sylvanas og Alex er fantastiske i denne. Ser for meg at Kel kan være bra også. Du må komme deg til runde 6/9 med de da, får du en litt middels start mot noen med 1/2/3 drop med divine shield er du stort sett lost. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 25. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) Sylvanas og Alex er fantastiske i denne. Ser for meg at Kel kan være bra også. Du må komme deg til runde 6/9 med de da, får du en litt middels start mot noen med 1/2/3 drop med divine shield er du stort sett lost. Brukte Druid. Hjelper med ekstra mana, men ser poenget. Fikk uansett Malygos, så jeg er fornøyd! Takk for tipset om divine shield, gikk 5-0 og fikk fullført oppdraget. Endret 25. februar 2016 av nicho_meg Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 25. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2016 The Black Knight er fin i denne. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 25. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2016 Sylvanas og Alex er fantastiske i denne. Ser for meg at Kel kan være bra også. Du må komme deg til runde 6/9 med de da, får du en litt middels start mot noen med 1/2/3 drop med divine shield er du stort sett lost. Brukte Druid. Hjelper med ekstra mana, men ser poenget. Fikk uansett Malygos, så jeg er fornøyd! Takk for tipset om divine shield, gikk 5-0 og fikk fullført oppdraget. Bare hyggelig Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 25. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2016 Brukte denne stokken: To innervate på toppen mangler i bildet Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2016 Tips: Giants. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 25. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2016 Første 12-wins siden LoE-release: Stress mot palas og mages på 5+. 1 Lenke til kommentar
Bearion Skrevet 25. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2016 Slik ser det ut når du når 500 wins med pala! Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 26. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2016 Tips: Giants. Molten giant echo mage? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2016 Jeg kjører en brawl version av handlock faktisk(uten drakes etc). Funker fjell. Plutselig er det 24-32 dmg inc(dobbel molten, dobbel Mountain) Har også seff Mal'Ganis. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 26. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2016 Jeg likte faktisk denne brawlen. Spilte warrior med endel kort jeg vanligvis ikke spiller med og det funka som bare juling. Deilig med en brawl hvor ting faktisk ikke er 100% tilfeldig, og hvor faktisk flere klasser funker rimelig bra. Det er ikke mange nok av dem. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 27. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2016 Tok "Win 5 brawls"-questet på 7 forsøk i går. Funka veldig greit med Paladin og generelt kort som gir litt god value, men ikke har så mye evner på egenhånd. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 27. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2016 Arena med warrior (ja eg veit, det suger, men eg har alltid lyst å prøve). Møter en mage, som då har 2 flamecannons, 2 torches, 2 fireballs, 2 flamestrikes, 2 arcane intellects, og en cone of cold. (og det var så langt vi kom) Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 28. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2016 Jeg likte brawlen i starten, men nå møter jeg bare warlock og alle spiller molten giant ved første anledning. Det blir gammelt veldig kjapt. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 28. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2016 Fortsatte akkurat et win streak fra tidligere med 4-5 kamper på rappen med Tempo mage. Så nå er jeg rank 8, og "våger" ikke spille videre Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 29. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2016 Fortsatte akkurat et win streak fra tidligere med 4-5 kamper på rappen med Tempo mage. Så nå er jeg rank 8, og "våger" ikke spille videre Spiller jo ingen rolle? Du beholder høyeste ranken din som den som bestemmer hva slags belønning du får, og i morgen resettes den allikevel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå