Mr. ve Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Lagde meg et Golden monkey priest deck med stort sett "stay alive"-kort og Elise, selvsagt. Ikke akkurat hatt kjempesuksess (2-4), men morsomt den ène gangen jeg fikk ut apekatten Langdryge kamper, though.. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 (endret) Du burde prøve Kripp sin mill warrior med Elise, ser gøyalt ut Endret 25. januar 2016 av Papegøye Lenke til kommentar
Gutt25 Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Klarte rank 5 med midrange Hunter. Lager en miks av kibbler og badass midrange decks. Hva enn internett sier, flare er et fantastisk kort. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Spesielt mot Mage og Paladin. Er døden for Freeze Mage og effektiv mot Secret Pala. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Denne ukens brawl er min nye favoritt, så gøy. Tydelig hvilken class som er best med ukens brawl (hint: innervate). Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 (endret) Denne ukens brawl er min nye favoritt, så gøy. Tydelig hvilken class som er best med ukens brawl (hint: innervate). Hint: Paladin og secret shaiten er like god, om ikke bedre, enn vanlig. Muster for battle og keeper of uldaman blir fort stygt også, ikke minst med knife juggler... Endret 28. januar 2016 av UriasX Lenke til kommentar
Patton Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Jeg spiller Shaman og Mistcaller er så ufattelig god i denne brawlen. Kjører value minions med Bloodlust som en av mange finishers. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Jeg har lurt på en ting, hva skjer hvis du silencer din egen minion i denne brawlen? Spillte bare etpar kamper før jeg gikk lei i går så jeg fikk ikke brukt de Wailing Soul som jeg kastet inn i decket. Den debuffen som gjør alle minions til 1/1 ser ut til å være aktiv på kortet når det legges ut, så kanskje fungerer det å silence den på lik linje som andre debuffs? Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Jeg spiller Shaman og Mistcaller er så ufattelig god i denne brawlen. Kjører value minions med Bloodlust som en av mange finishers. Mistcaller er helt overlegen i denne brawlen ja Fikk han ut på turn 1 og autoconcede av motstanderen. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Klarte rank 5 med midrange Hunter. Lager en miks av kibbler og badass midrange decks. Hva enn internett sier, flare er et fantastisk kort. Det er fantastisk i enkelte situasjoner ja og mot enkelte klasser om man trekker det. Ellers, not so much. Men midrange hunter er ikke så verst nå, og faktisk ganske morsomt å spille også. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Ragnaros turn 1 på nye brawlen var ganske fint. 8 damage face Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Jeg er sikker på at noen ganger matcher blizzard deg med verst mulige motstander, og da ofte flere ganger på rad.. Når det er sagt må jeg jo berømme den paladinen jeg akkurat møtte; virker som om han bevisst spilte murloc warleader når jeg hadde secret (mirror entity) ute. Når han da spilte "anyfin can happen" (summon 7 murlocs who died this game) var det over og ut! Han fikk da altså 4 murloc warleaders, pluss en grimscale oracle han hadde spilt.. Ergo 9/5 - 10/9 - 10/9 - 10/9 - 10/9... Lenke til kommentar
Gutt25 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Klarte rank 5 med midrange Hunter. Lager en miks av kibbler og badass midrange decks. Hva enn internett sier, flare er et fantastisk kort. Det er fantastisk i enkelte situasjoner ja og mot enkelte klasser om man trekker det. Ellers, not so much. Men midrange hunter er ikke så verst nå, og faktisk ganske morsomt å spille også. Skader ikke litt med draw lategame for kill command etc, men klart kortet faller i verdi mot dem uten secrets. Lenke til kommentar
Gutt25 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Dog vil jeg påstå at verdien lategame ikke er så ille som først antatt, da decket kjører mye billige units, så du er ofte sikret et spillbart kort. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Nådde nettopp Rank 1 - 5 stjerner. 1 seier fra å nå Legendary for første gang. Tror jeg må ta meg en liten pause og lade opp, til jeg giver løs på den (forhåpentligvis) siste kampen før Legendary. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Jaaaaaaaaa! Nådde nettopp Legend-faens-dary for første gang, etter en kamp som var nesten litt for spennende. Kjørte en Dragon priest hele veien, for å kontre alle de jævla secrets pallyene jeg møtte i 8/10 kamper, fra rank 6 til Legendary. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Grattis! Har ikke hatt tid til å forsøke på legendary noen sesonger ennå, har siktet på rank 5 for golden epic og sagt meg fornøyd med det Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Takker og bukker Fikk gull presten min også, samme sesong (Har så å si bare spilt prest). Tenkte jeg skulle begynne på Warlock neste sesong, og prøve på Legendary igjen. Hvor mange her er det som egentlig har oppnåd Legendary ranken(e)? Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Gjorde det en gang, har ikke orka og investert tida som trengs senere. Gidder ikke å spille så mye for tida, blir for sint på paladins Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå