Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for tipset. Sist arenarun gikk rekorddårlig og endte på flaue 1-3... Riktignok med en ikke så alt for bra shaman-deck, men likevel...

Det er fult mulig å komme langt med en halvdårlig deck så lenge du møter noen som er i tilsvarende situasjon. Det har både Trump og Kripp vist.

Men så kan du jo møte decks fra helvete som har hatt en perfekt draft og da er det game over. :p

Jeg opplevde det selv. Hadde en dårlig deck uten viktige classcards. Det gikk helt greit mot andre som også manglet de bra classcardsene. Endte på 7-3 etter å ha startet med 6-0 så møtte jeg 2 på rappen som hadde hatt en bedre draft enn meg. Ikke hjalp det at det var mage heller som har de beste aoe removalene.

Men så lenge jeg klarer å karre meg frem til 6+ så får jeg gullet tilbake + mer. Og de gangene er jeg stort sett fornøyd.

Selv jeg har veldig lyst på 12 wins. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Jeg opplevde det selv. Hadde en dårlig deck uten viktige classcards. Det gikk helt greit mot andre som også manglet de bra classcardsene. Endte på 7-3 etter å ha startet med 6-0 så møtte jeg 2 på rappen som hadde hatt en bedre draft enn meg. Ikke hjalp det at det var mage heller som har de beste aoe removalene.

Eh, equality pluss concecration eller wild pyromancer er den klart beste aoe clearen i spillet. Det tar ALT :) Med en total mana cost på mellom 4 og 6, slår det flamestrike med god margin, flamestrike har bare base damage på 4, og vil ikke ta de litt større korta. Kombinerer du det med wild pyromancer istedet for consecration så bruker du bare ett kort. Gir alltid en god trade.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Eh, equality pluss concecration eller wild pyromancer er den klart beste aoe clearen i spillet. Det tar ALT :)

Vel, det er jo comboer. Mage har fortsatt den beste single card aoe removalen.

Men jeg er enig i at det finnes comboer som er bedre.

Og det beviser bare hvor viktig de bra classcardsene er, i dette tilfellet Equality og Concecration.

Lenke til kommentar

Ukas morsomste seier i boks ;)

Jeg var pala med 6 hp, warlocken jeg møtte hadde 5hp.

Jeg hadde truesilver champion, knifejuggler og recruit på bordet, warlocken hadde ingenting, men det var hans tur.

Vi drev med topdecking begge to, så jeg trengte bare at han ikke fikk gjort 6 dmg med de to korta han fikk (vanlig draw + heropower).

På første kortet sier han umiddelbart "well played" og legger ut leeroy jenkins, men knife juggleren trigger på whelpsene og treffer leeroy begge gangene :wee::wee:

da stakk han gitt

edit:

warlock arena run, vant første kamp, tror dette kan bli bra

post-265041-0-84858000-1387669009_thumb.png

Endret av MythiC9
Lenke til kommentar

Mage so op i arena, fikk en shitty mage deck og gikk likevel 10-3

Næh, du møtte bare folk som ikke er så gode eller folk som ikke har så bra decks heller.

Du møtte helt sikkert meg med en av mine horrible decks. For jeg får jo ikke annet enn horrible drafts så.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...