Golamesh Skrevet 20. november 2015 Rapporter Del Skrevet 20. november 2015 Huff, "Mine Shaft Heroic" er bare RNG nesten. Får du feil kort så er det garantert tap. Ja den er ekstrem, selv for hc hs å være. Men til slutt får du litt flaks og da går det greit. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. november 2015 Rapporter Del Skrevet 21. november 2015 Den var dritt på normal også. Fikk aldri de kortene jeg trengte. 6/6 minionene knuste alt. Gikk greit når jeg fikk riktige kort tho. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. november 2015 Rapporter Del Skrevet 21. november 2015 hoho. Mange Healing Waves Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 21. november 2015 Rapporter Del Skrevet 21. november 2015 Spilte litt ranked igjen for første gang på lang lang tid, og det var moro i ca 5 min. Så kom secret paladin på rekke og rad, kun avbrutt av cancer paladin og facehunter. Og det er ikke bare det at disse folka skal spille på autopilot uten noe krav om tankevirksomhet, men de har griseflaks i samme slengen. Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg spiller fortsatt, eller hvorfor så mange andre spiller også. Men det er jo Blizzard i et nøtteskall da. De kan lage absolutt hva de vil, og folk strømmer til. Her har vi en "coin flip simulator" som ingen klarer å slutte med. De har til og med gjort det til en esport. Respekt Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. november 2015 Rapporter Del Skrevet 21. november 2015 Om det bare er paladin og facehuntere, så lager du jo bare deck som er god mot dem?? De 2 klassene er de jeg vinner mest mot..... Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. november 2015 Rapporter Del Skrevet 21. november 2015 Huff, "Mine Shaft Heroic" er bare RNG nesten. Får du feil kort så er det garantert tap. Ja den er ekstrem, selv for hc hs å være. Men til slutt får du litt flaks og da går det greit. Letteste heroicen til nå, tok den på første forsøk, hehe.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. november 2015 Rapporter Del Skrevet 21. november 2015 Spilte litt ranked igjen for første gang på lang lang tid, og det var moro i ca 5 min. Så kom secret paladin på rekke og rad, kun avbrutt av cancer paladin og facehunter. Og det er ikke bare det at disse folka skal spille på autopilot uten noe krav om tankevirksomhet, men de har griseflaks i samme slengen. Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg spiller fortsatt, eller hvorfor så mange andre spiller også. Men det er jo Blizzard i et nøtteskall da. De kan lage absolutt hva de vil, og folk strømmer til. Her har vi en "coin flip simulator" som ingen klarer å slutte med. De har til og med gjort det til en esport. Respekt Hva er "cancer paladin"? AtW Lenke til kommentar
discostu Skrevet 21. november 2015 Rapporter Del Skrevet 21. november 2015 Spilte litt ranked igjen for første gang på lang lang tid, og det var moro i ca 5 min. Så kom secret paladin på rekke og rad, kun avbrutt av cancer paladin og facehunter. Og det er ikke bare det at disse folka skal spille på autopilot uten noe krav om tankevirksomhet, men de har griseflaks i samme slengen. Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg spiller fortsatt, eller hvorfor så mange andre spiller også. Men det er jo Blizzard i et nøtteskall da. De kan lage absolutt hva de vil, og folk strømmer til. Her har vi en "coin flip simulator" som ingen klarer å slutte med. De har til og med gjort det til en esport. Respekt Hva er "cancer paladin"? AtW Som oftest secret paladin Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. november 2015 Rapporter Del Skrevet 21. november 2015 Jo, men antar han snakker om noe annet når han sier "secret paladin, kun avbrutt av cancerpalasin og facehunter" AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 21. november 2015 Rapporter Del Skrevet 21. november 2015 Kanskje han mikser opp ebola paladin og cancer paladin. For jeg har ikke hørt noe annet enn at cancer paladin = secret paladin. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 21. november 2015 Rapporter Del Skrevet 21. november 2015 Ja mente ebola, gikk surr i sykdommene Merko: Men det er jo hele poenget. Om "alle" spiller aggro og du blir fastlåst til å spille anti-aggro så er det jo ikke mye igjen av spillet. Med mindre man elsker de spesifikke deckene og vil spille de veldig mye da. Og det er ikke det at jeg gjør det dårlig. Sjekket deck tracker nå og har 18 decks lagret der. 15 av dem har en vinnprosent på 50 og over. Og av dem 15 har 11 en vinnprosent på mellom 54 og 73. Til og med totem shaman har jeg en vinnprosent på 70 med, så jeg sliter ikke akkurat med å vinne kamper. Men det er de hjernedøde aggrodeckene som suger all spillgleden ut av meg. Det er for lett å vinne med slike decker og det er for mange som spiller dem etter min mening. GnilreG: Da fikk du flaksen på første forsøk da Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. november 2015 Rapporter Del Skrevet 21. november 2015 Så hva er "ebola-paladin" da? Hva skjedde med noenlunde beskrivende nevn på deck? AtW 1 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 21. november 2015 Rapporter Del Skrevet 21. november 2015 Syns det er for mye klaging over rush decks. Det er en del av gamet, det er billig og det funker. Når oil rogue kom var det en del som klagde på burst decks. Selv misliker jeg control warrior og den mage'en med freeze, doomsayer og alexstraza, men hey, det er en del av spillet det og. Når det er sagt syns jeg blizzard gjør det for lett å velge rush decks. Det er jo ikke akkurat sånn at de siste utvidelsene har kommet med f.eks flere gode mid range eller late game hunterkort. Eller paladin for den del. Heller det motsatte. Kan være enig i at de kunne skrudd opp HP til f.eks 45 slik at man har en hvis kjangs å hente seg inn om man får en non-perfect start.. Og til Golamesh; om "alle" begynner å spille anti aggro, tror du ikke aggro spillerene sklir sakte over på andre decks da? Så har man det gående? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. november 2015 Rapporter Del Skrevet 21. november 2015 Er 1000 ganger mer givende å spille control vs control enn aggro vs aggro. 1 Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 21. november 2015 Rapporter Del Skrevet 21. november 2015 Møtte en Grim Patron Warrior med Zoolock. Han hadde tydeligvis ikke spillt på en stund fordi i runde 8 kom Warsong og Grim. Han gav opp etter å ha sett litt på Warsong. 4 Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 22. november 2015 Rapporter Del Skrevet 22. november 2015 Så hva er "ebola-paladin" da? Hva skjedde med noenlunde beskrivende nevn på deck? AtW Det er jo selvfølgelig mange forskjellige variasjoner av forskjellige decks, men det i hvert fall jeg tenker på når man sier eboladin er decken hvor de dyreste kortene er blessing of kings og truesilver (og kanskje 1 kopi av consecration/hammer of wrath), og hvor resten er billige kort som enten har charge eller divine shield. Deck av typen tøm hånden, spill divine favor og send alt du har i retning trynet på motstanderen. Denne har jo vært kjent som eboladin i lang tid. Mr. ve: Nei jeg tror ikke det. Grunnen til at mange spiller aggro er jo fordi det er billige decks å lage, som igjen har noe med hvor vanskelig/dyrt det er for nye spillere å skaffe seg mange kort. At aggro er det første de har råd til å spille synes jeg ikke er spesielt bra for Hearthstone. Tror nok også at endel spiller aggro fordi du enten har vunnet eller tapt på veldig kort tid, og ønsket om korte kamper vil jo ikke endre seg om "alle" spiller anti-aggro. Dog skulle man tro at det ikke tok SÅ lang tid før man hadde en god control, eller i hvert fall midrange deck for et par-tre klasser. Likevel spiller veldig mange det verste av det verste. Det blir jo kjedelig i lengden da, selv om selvfølgelig ingen tvinger meg til å spille, i hvert fall ikke ranked Det er i hvert fall ingenting som irriterer meg mer enn når jeg har tapt på runde 4-5 mot en spiller som ikke klarer å spille hjernedød aggro riktig engang. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. november 2015 Rapporter Del Skrevet 22. november 2015 Dette er den beste brawlen til nå. Hadde nettop både gallywix og Cho på bordet nettop. Det var rimelig morro Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. november 2015 Rapporter Del Skrevet 22. november 2015 Ja, brawlen er konge. Mulig jeg har flaks men tror ganske sikkert jeg vinner over 90% på denn brawlen også AtW Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. november 2015 Rapporter Del Skrevet 22. november 2015 lol. aldri topdecket så mye mot 1 fyr før. Her hadde jeg én HP igjen. Så topdeck Så lorden Så conceda han med 30hp :/ Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. november 2015 Rapporter Del Skrevet 22. november 2015 Reno er helt sjef! Lager utelukkende 1-of decks nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå