Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøper heller pakker, og bruker gull på Adventures.

Ved å kjøpe pakker kommer jeg fort til det punktet hvor man kun mangler legendaries. Og da gjør det ikke så veldig mye lengere hvilken ave de 3 pakkene jeg får som reward fra arena.

I adventure så får man alle kortene med 100% sannsynlighet på veldig kort tid, uansett, og kan være med å bygge decks umiddelbart.

Har brukt en del penger på Hearthstone, men det er absolutt verdt det. Spiller det fremdeles så og si daglig. Spiller det ved nedetider på kontoret. Det er det perfekte mobilspill.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Har brukt alfor mye penger på Hearthstone, og kommer til å fortsette å gjøre det. Når ny expansion med pakker kommer, håper jeg å kunne begrense hvor mye penger jeg bruker for å få alle kortene ved å bruke mest mulig gull. Jeg tror du får flere kort per gull når du kjøper pakker, sammenlignet med å bruke samme mengde gull på adventure. Derfor kjøper jeg adventures for penger, og prøver å spare gull til pakker.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke mange TGT kort pga av den latterlige løsningen de har i arena... Så kommer litt brått på med nye kort for meg:) Men men har hvertfall 3k gull som jeg kan kjøpe adventure for.

Samme her, har nesten 3300 gull nå. I mine øyne var ikke TGT spesielt vellykket, og for min del så føles det som om veldig mange kort i den tilleggspakka bare er fyll, noe som gjorde at det ikke var så mange kort jeg ville ha i utgangspunktet. Så det er lenge siden jeg sluttet å kjøpe TGT kortpakker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Ser det er flere som planlegger å bruke gull på adventures og kjøpe kortpakker med penger. Det er helt omvendt av hva som er lønnsomt. hver ving er 800 gull eller 5 euro. Så om du bruker 5 euro istedet for 800 gull på kortpakker så får du ikke engang 4 pakker for samme pris om du regner med bundlen på 2 pakker. 7 pakker får du for 9 euro. Best case om du kjøper 60 kort pakker for 63 euro så får du 5.25 pakker per 5 euro. Langt fra de 8 pakkene du får for 800 gull. 

Så kjøp adventure for ekte penger, bruk gold på card packs.

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Ja 700 selvfølgelig  :whistle:

Er det andre som sliter med stabilitet i hs det siste døgnet? Merket at når jeg starter spinneren finner den ofte ikke en kamp. 

Lenke til kommentar

Hadde flere gode arena runder for en ukes tid tilbake, kanskje 6 runder med gjenommsnittlig 6 wins. Skulle prøve igjen i helga, og uansett hvor gode decks og heroes jeg følte jeg fikk så fikk jeg maks 1 win på hele runden, kjørte gjennom kanskje 3 ganger og følte jeg kun møtte gode decks, med bra luck.

Matcher de folk med gode streaks mot vanskeligere decks, eller har jeg bare hatt veldig uflaks?

Lenke til kommentar

Hadde flere gode arena runder for en ukes tid tilbake, kanskje 6 runder med gjenommsnittlig 6 wins. Skulle prøve igjen i helga, og uansett hvor gode decks og heroes jeg følte jeg fikk så fikk jeg maks 1 win på hele runden, kjørte gjennom kanskje 3 ganger og følte jeg kun møtte gode decks, med bra luck.

Matcher de folk med gode streaks mot vanskeligere decks, eller har jeg bare hatt veldig uflaks?

Folk vil nok sei uflaks.

Blei nett adda av en som skulle skamkalle meg for deckcopy. Info her er at eg har sett meg lei aggro og speler druidtaunt. Null copy involvert... Han sjøl spelte for øvrig priest divinespirit deckcopy... Såeeee....

Lenke til kommentar

Warrior får jo etpar interessante Taunt kort i kommende ekspansjon, kanskje blir Bolster warrior en ting? Hadde vært festlig å prøve om det går i hvertfall, det skal jo tross alt ikke så mange minions som får +2/+2 for 2 mana før det blir verdt prisen. Kanskje får man brukt sparring partner også :D

sparring-partner-hd-210x300.png

FierceMonkey_enUS-300x395.png

obsidian-destroyer-big-300x395.png

Endret av UriasX
Lenke til kommentar

Ser det er flere som planlegger å bruke gull på adventures og kjøpe kortpakker med penger. Det er helt omvendt av hva som er lønnsomt. hver ving er 800 gull eller 5 euro. Så om du bruker 5 euro istedet for 800 gull på kortpakker så får du ikke engang 4 pakker for samme pris om du regner med bundlen på 2 pakker. 7 pakker får du for 9 euro. Best case om du kjøper 60 kort pakker for 63 euro så får du 5.25 pakker per 5 euro. Langt fra de 8 pakkene du får for 800 gull. 

Så kjøp adventure for ekte penger, bruk gold på card packs.

Hvis målet mest mulig pakker for minst mulig penger, ja.

Men for meg er 1 gull verdt mer enn 1 gull fordi du kan bruke gull til å gå inn i Arena. Ikke bare for du en pakke når du er ferdig, men du tjener (jeg i hvert fall) mer enn 50 gull, noe som gjør pakker fra arena billigere enn pakker fra Blizzstore. I tillegg er arena, for meg, den morsomste spillemåten.

Jeg liker også å få de nye kortene så fort som mulig, slik at jeg kan bruke de så tidlig som mulig. Ved Adventures får alle kortene relativt samtidig, mens det ved ekspansjoner er viktigere å skaffe seg kortene tidlig.

På det grunnlaget, mener jeg fremdeles det er best å bruke penger på kortpakker ved ekspansjoner, og gull på Adventures. Men mest sannsynlig kommer jeg til å dra Mastercardet på neste Adventure også. Har ikke like mye tid til å spille, så har ikke samlet så mye gull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...