nicho_meg Skrevet 5. november 2015 Rapporter Del Skrevet 5. november 2015 Deathwing er jo konge. Trikset er å bruke han som avslutter eller når motparten ikke har gode muligheter for å gjerne han. Har vunnet meg mange kamper der jeg har tapt kontrollen over bordet fordi "ingen" forventer Deathwing. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 Jeg fikk Tirion Fordring fra Brawl pakken! Nå skal det bli midrange paladin på meg, craftet meg quartermasters og greier! 1 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 Å fy f.... Jeg har så sjukt uflaks nå. INGENTING går i min favør, og det virker som om alle jeg spiller mot trekker perfekt. Tapt 5 på rappen... Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 Hehe vet hvordan det føles. Er hvorfor jeg ikke spiller ranked lengre, med mindre jeg "må" pga dailies. Men fikk en dobbel 60 gull/ 5 win quest i dag hvor shaman var fellesnevneren. Så gikk for totem shaman og det ble 5 strake. Til og med Mistcaller gjorde jobben. UriasX: Midrange pala var en av mine favoritter når jeg spilte ranked. Ikke bare er den bunnsolid, men er morsom å spille også. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 WTF, Golden Monkey FTW Lenke til kommentar
VanH Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 Blizzcon time: http://www.twitch.tv/playhearthstone Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 Haha innledning på Hearthstone opplegget er noe av det pinligste jeg har sett... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 Da er det jo bare å spare gull til adventure Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 Kommer det allerede førstkommende torsdag? :O Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 Virker sånn. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 Hva er det som skal komme? Lenke til kommentar
VanH Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 Ny expansion: http://www.vg247.com/2015/11/06/hearthstone-league-of-explorers-announced-at-blizzcon-2015/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. november 2015 Rapporter Del Skrevet 6. november 2015 hmm, mange some trodde TGT ledet opp til en adventure i ICC. Må si jeg er littegrann skuffet. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 Helt rått at det bare blir en ukes ventetid. Gleder meg! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 Igjen, syns det går alt for fort. Har ikke rukket å bli kjent med den siste kortpakken enda... Blir jo KLIN umulig for nybegynnere å henge på dette spillet nå fremover. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 Hadde det ikke vært logisk om de hadde gjort det enklere for nye spillere å henge med? Si, gi de en boost ala åpne de eldste expansions. Da får Hearthstone flere brukere, og tjener mer penger. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 Om du ikke har rukket å bli kjent med TGT på 2 1/2 måned så må du ha det fryktelig travelt. Men er enig i at de må gjøre noe med korttilgjengeligheten snart. Det er bra med en bonuspakke i brawl her uke, og noen belønninger i ranked hver måned, men det er ikke nok synes jeg. Gi oss nesten det samme for å disenchante et kort som det koster å lage et nytt, da er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 Jeg har ikke mange TGT kort pga av den latterlige løsningen de har i arena... Så kommer litt brått på med nye kort for meg:) Men men har hvertfall 3k gull som jeg kan kjøpe adventure for. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 Har vel åpnet 3-5 TGT pakker hittil. Men så har jeg siden TGT gitt en lang F også på grunn av den håpløse metaen som gjør at det er umulig å teste decks en lager selv. Det er morsommere å se andre slite på Youtube og Twitch. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 7. november 2015 Rapporter Del Skrevet 7. november 2015 Mener de bør gi brukeren mulighet til å velge pakke fra arena/tavern brawl/spec-quest/end of season, istedenfor at den blir random. Rikelig med spillere som har de kortene de ønsker med classic/GvsG, men mangler TGT. Selv gjør jeg stort sett kun dailies i ranked mode for å farme gull og sparer opp til neste expansion som utgis med pakker. Adventure er det mer kostnadseffektivt å bruke penger på, IMO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå