Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe vet hvordan det føles. Er hvorfor jeg ikke spiller ranked lengre, med mindre jeg "må" pga dailies. Men fikk en dobbel 60 gull/ 5 win quest i dag hvor shaman var fellesnevneren. Så gikk for totem shaman og det ble 5 strake. Til og med Mistcaller gjorde jobben.

UriasX: Midrange pala var en av mine favoritter når jeg spilte ranked. Ikke bare er den bunnsolid, men er morsom å spille også.

Lenke til kommentar

Om du ikke har rukket å bli kjent med TGT på 2 1/2 måned så må du ha det fryktelig travelt. Men er enig i at de må gjøre noe med korttilgjengeligheten snart. Det er bra med en bonuspakke i brawl her uke, og noen belønninger i ranked hver måned, men det er ikke nok synes jeg. Gi oss nesten det samme for å disenchante et kort som det koster å lage et nytt, da er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Mener de bør gi brukeren mulighet til å velge pakke fra arena/tavern brawl/spec-quest/end of season, istedenfor at den blir random. Rikelig med spillere som har de kortene de ønsker med classic/GvsG, men mangler TGT. Selv gjør jeg stort sett kun dailies i ranked mode for å farme gull og sparer opp til neste expansion som utgis med pakker. Adventure er det mer kostnadseffektivt å bruke penger på, IMO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...