VanH Skrevet 1. november 2015 Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 Jeg ser ut til å få oftere 12-wins med Hunter enn Paladin: Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 2. november 2015 Rapporter Del Skrevet 2. november 2015 Utfra diverse forum virker det som mesteparten får mest 12 wins med rogue. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. november 2015 Rapporter Del Skrevet 2. november 2015 Jeg har fått like mange 12-wins med alle klassene. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. november 2015 Rapporter Del Skrevet 2. november 2015 Jeg har fått like mange 12-wins med alle klassene. Null? 1 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 3. november 2015 Rapporter Del Skrevet 3. november 2015 Noen som har forhåpninger til hva vi får se på Blizzcon, kommer det kanskje en teaser for ny HS expansion? Har ikke fulgt med selv og har ikke en anelse om hva vi kan forvente Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. november 2015 Rapporter Del Skrevet 3. november 2015 Du veit dei dagane du ikkje klarer å vinne ranked om livet ditt var avhengig av det. Korleis i alle faens dager kan en få så elendig draw sånn 27 ganger på rad? ..................... Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 3. november 2015 Rapporter Del Skrevet 3. november 2015 Du veit dei dagane du ikkje klarer å vinne ranked om livet ditt var avhengig av det. Korleis i alle faens dager kan en få så elendig draw sånn 27 ganger på rad? ..................... Bytte deck? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. november 2015 Rapporter Del Skrevet 3. november 2015 Prøvd 3-4 forskjellige. Når dragonpriestdecken failer mot akkruat dei decksa den skal gruse, då skjønner du at det ikkje er dagen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. november 2015 Rapporter Del Skrevet 3. november 2015 Har tapt hele 1 kamp i november Gått fra rank 18 til rank 14 på ganske kort tid de siste dagene Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. november 2015 Rapporter Del Skrevet 3. november 2015 Prøvd 3-4 forskjellige. Når dragonpriestdecken failer mot akkruat dei decksa den skal gruse, då skjønner du at det ikkje er dagen. Husk på at "metaen" forandrer seg hele tiden, og at andre spillere tilpasser seg de dekkene som til en hver tid er populære. Det kan jo være et symptom på noe sånt. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. november 2015 Rapporter Del Skrevet 3. november 2015 Prøvd 3-4 forskjellige. Når dragonpriestdecken failer mot akkruat dei decksa den skal gruse, då skjønner du at det ikkje er dagen. Husk på at "metaen" forandrer seg hele tiden, og at andre spillere tilpasser seg de dekkene som til en hver tid er populære. Det kan jo være et symptom på noe sånt. Joda det har eg ingen problem m å forstå, men hjernedød facehunter er stort sett det samme, og dragonpriest gruser det. Bortsett fra idag då, har vunne et par igjen no. Hadde berre en streak med sjuk sjuk dårlig draw osv. Mc og ysera i openinghand og sånn snax. Ikkje en gang men meir 4 ganger på rad Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 4. november 2015 Rapporter Del Skrevet 4. november 2015 (endret) Ny brawl. Begge spillerne får en deck laget av Blizzard på forhånd og man skal drepe en 95 health taunt på brettet som får forskjellige egenskaper og som bytter side for hver omgang. Om en av spillerne gir seg så taper begge. Om en av spillerne dør så taper begge. Men du får packen i som belønnelse på første kampen uansett. Lovende og morsom vri på en brawl. Problemet er jo bare at det funker ikke mot en tilfeldig motstander fordi folk tydeligvis ikke er smarte nok til å skjønne hva det går ut på... Edit: Men de få gangen du møter på noen som skjønner opplegget så var det veldig morsomt faktisk. Endret 4. november 2015 av Golamesh Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 4. november 2015 Rapporter Del Skrevet 4. november 2015 Ny brawl. Begge spillerne får en deck laget av Blizzard på forhånd og man skal drepe en 95 health taunt på brettet som får forskjellige egenskaper og som bytter side for hver omgang. Om en av spillerne gir seg så taper begge. Om en av spillerne dør så taper begge. Men du får packen i som belønnelse på første kampen uansett. Lovende og morsom vri på en brawl. Problemet er jo bare at det funker ikke mot en tilfeldig motstander fordi folk tydeligvis ikke er smarte nok til å skjønne hva det går ut på... Edit: Men de få gangen du møter på noen som skjønner opplegget så var det veldig morsomt faktisk. Men kanskje går det an å få med en kompis på samme måte som de andre brawlene? Burde jo være gøy Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 4. november 2015 Rapporter Del Skrevet 4. november 2015 Ja tror det blir veldig bra når en av kompisene mine kommer på. Men folk begynner å skjønne det nå. Var mest de første kampene og har vunnet de 4 siste nå. Det komiske er jo hvor høflige folk er med emotes nå Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. november 2015 Rapporter Del Skrevet 4. november 2015 Helt fantastisk Brawl! Må vel være den beste som har vært til nå. Håper det blir flere lignende fremover hvor man må samarbeide for å vinne Lenke til kommentar
discostu Skrevet 5. november 2015 Rapporter Del Skrevet 5. november 2015 Var kult, rart man fikk pakke uten å vinne. Måtte prøve en gang til bare for å se om man fikk noe for vinst, noe man ikke gjorde Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 5. november 2015 Rapporter Del Skrevet 5. november 2015 Fikk Deathwing fra min brawl-pakke! Vet at det ikke er det beste kortet, men han er så rå at jeg nesten må finne en deck å bruke han i. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 5. november 2015 Rapporter Del Skrevet 5. november 2015 Fikk golden deathwing i min for ikke så lenge siden, har vurdert å crafte det til noe annet som feks Dr doom som jeg aldri får.. Men synes golden deathwing er så tøft at jeg ikke klarer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå