Whiteshit Skrevet 28. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2015 Whiteshit: Mage mener du vel Mr. ve: Det er jo et fryktelig tregt kort da, og det er dessverre ikke plass til så mange trege kort i Hearthstone. Men i tempo mage har det vel en viss nytteverdi, kanskje istedenfor Dr. Boom om man spiller det kortet, og sammen med Antonidas er det en slags instawin om du får til deathrattle effekten og har Antonidas rett etterpå. Men hvor ofte skjer det? Det blir i overkant tregt, og skal man ha noe stort i tempo mage ved siden av Antonidas så er det vel bedre med Boom. Eg var på feil planet ja...Varian eg klarte å "lese" av en eller anna merkelig grunn. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 28. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2015 Problemer med brawlen i dag, ja. "Velg mellom 3 kort hver runde" ble til SPIDERS everywhere..! Jaja, fikk nå vunnet en gang slik an jeg fikk pakken og fikk åpnet et quest slot til morgendagen Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2015 Jeg fikk først en brawl hvor man skulle velge et av tre kort hver runde. Omtrent som en nullmana autocast Tracking. Hørtes gøy ut, men var lange køer så jeg gadd ikke. Kom tilbake to timer senere og nå er det webspinners. Regner med at dette gjelder alle? Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 28. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2015 Ja de har problemer..igjen. Den egentlige brawlen denne uken hørtes ganske morsom ut, så håper det ikke blir webspinners i 4 dager. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 28. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2015 Blizzard har jo selv sagt at man ikke nødvendigvis får en splitter ny brawl hver gang. Men de dreit seg litt ut med og si at brawlen var Captain blackhearths treasure for så og kjøre med spiders brawl.... Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 28. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2015 Ja vet ikke hva de styrer med denne gangen. Det er jo ikke første gang at de laster opp feil brawl, og nå kan det jo virke som om denne brawlen har ligget der som en slags backup, fordi den andre var jo oppe i kort tid. Ellers sliter jeg i denne brawlen. RNG er ikke på min side. Blir smorcet ned nesten hver eneste kamp. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 29. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2015 Spiders EVERYWHERE brawlen er kanskje den kjedeligste av samtlige synes jeg. Begrenset med kort i spill og alt er så random som du får det. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2015 Det er random på en kjedelig måte... Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 29. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2015 Skulle heller kjørt den BattleBots brawlen en gang til isteden for spider brawl.. Fikk vertfall en kortpakke med Epic Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2015 Fikk kortpakke med Malygos Har han fra før, men alltid gøy med legendaries Lenke til kommentar
discostu Skrevet 29. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2015 Spiderbrawlen har vært før, sant? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 29. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2015 Spiderbrawlen har vært før, sant? Flere ganger. Fikk Bane of Doom selv, hadde den ikke Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2015 Hvorfor begynner jeg plutselig å møte masse fatigue rouges? AtW Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2015 Noxious spilte det for ikke lenge siden, kanskje derfor. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 29. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2015 Fungerer fatigue rogue? Har ikke møtt noen enda, men hvis det kommer et rogue deck tilbake igjen er jo det bra da de har vært helt borte fra ladder Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2015 Har spilt mot det 4 ganger nå, vant hver gang, men er ikke spesielt artig å spille mot. AtW Lenke til kommentar
Auriowis Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Archmage Antonidas, my good friend! Endret 30. oktober 2015 av Auriowis Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 30. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2015 Archmage Antonidas, my good friend! Aha!Aha!Aha!Aha! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. november 2015 Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 vet ikke hva som er feil jeg men hearthstone bare kræsjer og slutter og svare hele tiden.. aldri hatt problemer med spillet før og nå har jeg ikke fått spilt på et par dager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. november 2015 Rapporter Del Skrevet 1. november 2015 prøv en reinstall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå