Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 20. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2015 Jeg ville crafta de korta du trengte til et deck du ønsker å spille. Ville aldri ha crafta noe bare for å "ha" det. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Hvor kan jeg få kjøpt gavekort på Hearthstone kortpakker? Tenkte å gi de bort i julegave. Endret 21. oktober 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 21. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2015 Hvor kan jeg få kjøpt gavekort på Hearthstone kortpakker? Tenkte å gi de bort i julegave. Ikke sikker på om dette eksisterer, men det bør vel gå an å få gitt bort battle.net cæsh? Vær oppmerksom på at sånne gift cards gjerne tar en del tid, oppmot 3 dager faktisk, fra du aktiverer dem til de faktisk er penger på battle.net kontoen din... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2015 Endelig kommet meg til det punktet hvor jeg igjen kun mangler legendaries. Så nå kan jeg starte å bruke alt mitt gull på arena igjen. Mangler legendaries fra alle ekspansjonene, så nå betyr det ikke så mye hvilken pakke jeg får som belønning. 1 Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 21. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2015 Commons og rares dukker opp i pakker før eller siden uansett, ville spart dust til epics/legendaries. Du kan ta deg faen på at uansett hvilke kort du crafter, vil du få det i løpet av de tre neste pakkene du åpner. Etter å ha spilt halvannet år er det fortsatt et par rares jeg mangler. Det hadde vært tåpelig av meg dersom jeg fremdeles skulle gå å vente på å åpne for eksempel en knife juggler. Jeg mener det er helt innenfor å crafte dersom man mangler et par kort for decken man ønsker å spille. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2015 Ja, det er en og annen standhaftig rare som man "aldri" får har sikkert åpnet hundrevis av classic packs der jeg disenchanter alt, men mangler fortsatt noen rares, men i det store og det hele crafter jeg lite som ikke er epic eller legendary. AtW Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2015 Min regel er at jeg ikke crafter noe før jeg trenger det i et deck. Men når jeg har nok dust til å crafte alle rares og epics, så gjør jeg det. Liker følelsen av å kun mangle legendaries. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 21. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2015 Nok en brawl hvor en må lage egen deck... Skjønner ikke hvorfor de gjør det sånn, da det blir som en enda mer tilfeldig versjon av ranked. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2015 I denne brawlen burde alle inkludere kortet som gjør at Hero Power bare koster 1! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2015 Liker egentlig ikke Brawls hvor jeg må bygge decks selv. Spiller jo Brawl for en annerledes opplevelse, ikke for Ranked 2.0 som det som regel er når en lager decks selv. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg syntes brawlen var fiffig. Jeg har fire av fem wins nå. Det gjelder å bruke heropower mye. Da har man alltid overskudd av kort å velge mellom når det trengs. Jeg spilte forøvrig prest. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 21. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2015 Likte brawlen jeg også, men de burde nerfe 7/7-minionen som man kan få av hero power, det er så latterlig når den kommer ut helt i begynnelsen og fullstendig snur spillet fordi man ikke har sjans å svare på den. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2015 Den beste deck-builder-brawlen til nå. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2015 Enig i at det er den beste deckbuilder brawlen. Problemet er at jeg hater deckbuilding i brawl, bygger alltid standard facehunter og håper det funker med "reglene" og det funka jævla godt med denne brawlen. Noen som vet hva som skjer hvis man kjører den leggen som gir heropower dobbel effekt? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2015 Du får ikke dobbel "effekt", men double power/damage. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 22. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2015 Jeg vil jo gjette på at den erstatter fancypoweren din med din egen klasse sin forbedrede versjon Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Du får ikke dobbel "effekt", men double power/damage. Vil si dobbel effekt er en bedre beskrivelse? Jeg tipper justicar ikke gjør noe som helst. (det er ingen "hero power" å bytte ut) AtW Endret 22. oktober 2015 av ATWindsor Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2015 Jeg vil jo gjette på at den erstatter fancypoweren din med din egen klasse sin forbedrede versjon Isåfall bare frem til du bruker den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2015 Det er uansett ikke helt riktig. Da hunter sin ikke blir doblet. Går fra 2 til 3. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2015 Du får ikke dobbel "effekt", men double power/damage. Vil si dobbel effekt er en bedre beskrivelse? Jeg tipper justicar ikke gjør noe som helst. (det er ingen "hero power" å bytte ut) AtW Trodde han refererte til Prophet Velen, og ikke Justicar Truehearth. Men som det står på kortet bytter den bare ut "starting hero power". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå