Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor kan jeg få kjøpt gavekort på Hearthstone kortpakker? Tenkte å gi de bort i julegave.

Ikke sikker på om dette eksisterer, men det bør vel gå an å få gitt bort battle.net cæsh? Vær oppmerksom på at sånne gift cards gjerne tar en del tid, oppmot 3 dager faktisk, fra du aktiverer dem til de faktisk er penger på battle.net kontoen din...

Lenke til kommentar

Commons og rares dukker opp i pakker før eller siden uansett, ville spart dust til epics/legendaries. Du kan ta deg faen på at uansett hvilke kort du crafter, vil du få det i løpet av de tre neste pakkene du åpner.

Etter å ha spilt halvannet år er det fortsatt et par rares jeg mangler. Det hadde vært tåpelig av meg dersom jeg fremdeles skulle gå å vente på å åpne for eksempel en knife juggler. Jeg mener det er helt innenfor å crafte dersom man mangler et par kort for decken man ønsker å spille. 

Lenke til kommentar

Enig i at det er den beste deckbuilder brawlen.

Problemet er at jeg hater deckbuilding i brawl, bygger alltid standard facehunter og håper det funker med "reglene" og det funka jævla godt med denne brawlen.

Noen som vet hva som skjer hvis man kjører den leggen som gir heropower dobbel effekt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...