Hansoen Skrevet 15. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2015 Fikk bolf nettop. Snakker om nedtur... Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 15. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Jeg fikk golden Bolf nylig, som i praksis betydde at jeg fikk Chillmaw, så var fornøyd med den Angående brawl denne uken så var den ikke så verst. Det som irriterer meg litt (bortsett fra at det er 100% tilfeldig) er at nesten alle kampene utvikler seg til å bli aggro ganske kjapt. Når den store minionen dukker opp, som regel tidlig, så er det smorc derfra og ut. 30 hp er rett og slett for lite, og det er vel litt sånn jeg føler det i ranked også. Aggro er for effektivt. Endret 15. oktober 2015 av Golamesh 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2015 Fikk nettopp 10 wins med dette decket. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 16. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 Fikk nettopp 10 wins med dette decket. Lav aggressiv kurve med card draw og en haug med solide minions og support spells. Ikke så rart du kom langt med det der Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Fikk stort sett en kjempegod start og tviholdt på board control med Seal of Champions og Truesilver. Møtte svært lite AOE, og det var flere games jeg måtte gå "all in" og bare krysse fingrende for at motstanderen ikke skulle trekke Blizzard/Flamestrike/Concecration. Var også tre games hvor jeg fikk buffet Puddlestomper med Murlock Warleader Endret 16. oktober 2015 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 16. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 Mens jeg gikk 4-3 med dette decket: Fikk noen skikkelige råtne starter med kun 5+ mana kort på hånden og ingen spill før runde 5 to av kampene jeg tapte, og den tredje var mot et solid druid deck der jeg tabbet meg skikkelig ut i starten og aldri fikk rettet det opp igjen. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 16. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Ny PR. Kommet meg til rank 8 denne sesongen (eller, ATM datt jeg tilbake til rank 9 ) Fikk med det samme også goldhunter! Latterlig vanskelig å komme seg forbi rank 8 med facehunter egentlig. Vinner noe, så taper jeg masse... Får prøve litt midrange fremover. Endret 16. oktober 2015 av discostu Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 16. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 Ny PR. Kommet meg til rank 8 denne sesongen (eller, ATM datt jeg tilbake til rank 9 ) Fikk med det samme også goldhunter! Latterlig vanskelig å komme seg forbi rank 8 med facehunter egentlig. Vinner noe, så taper jeg masse... Får prøve litt midrange fremover. Ellers så kan du slutte med dette: og heller spille noe annet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 Latterlig vanskelig å komme seg forbi rank 8 med facehunter egentlig. Vinner noe, så taper jeg masse... Får prøve litt midrange fremover. Godt å høre. AtW 1 Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 16. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 Spørs vel hva du møter som facehunter. Den er vel ikke så mye verre enn før? Men skal du først kjøre kreft så hvorfor ikke secret paladin? Prøvde 12 kamper med secret paladin nå for å se om det var så enkelt som jeg trodde det var. Seiersprosenten på de 12 kampene var 83. Tapte da som dere skjønner 2 av de 12, og det var naturligvis mot secret paladin med en bedre kurve. Latterlig deck, så tusen takk til Blizzard for kortene de gav oss i TGT Trekker du mysterious challenger før runde 6 så vinner du stort sett. Trekker du 2 av dem og feks har coin så er det mer eller mindre avgjort. Enkelt og greit et ødelagt kort. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2015 Har forslag til to brawls jeg kunne likt å sett. En hvor man kun kan bruke class cards. Og en hvor man kun kan bruke neutral cards. Random utvalg eller deck builder. Samme for meg. 1 Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 17. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2015 Spørs vel hva du møter som facehunter. Den er vel ikke så mye verre enn før? Men skal du først kjøre kreft så hvorfor ikke secret paladin? Prøvde 12 kamper med secret paladin nå for å se om det var så enkelt som jeg trodde det var. Seiersprosenten på de 12 kampene var 83. Tapte da som dere skjønner 2 av de 12, og det var naturligvis mot secret paladin med en bedre kurve. Latterlig deck, så tusen takk til Blizzard for kortene de gav oss i TGT Trekker du mysterious challenger før runde 6 så vinner du stort sett. Trekker du 2 av dem og feks har coin så er det mer eller mindre avgjort. Enkelt og greit et ødelagt kort. Og den beste strategien mot decket er cancer der man bare bytter ut to kort med flare ... Blizzard traff virkelig gullfuglen med denne utvidelsen ... 1 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 17. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2015 Synes dragon priest generelt fungerer veldig bra mot secret pala og face hunter. 2 mana taunten og 4 mana taunten gjør virkelig matchupen mye bedre, ikke minst hvis man får startet med 1 mana twilight welp også Lenke til kommentar
discostu Skrevet 17. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2015 Ny PR. Kommet meg til rank 8 denne sesongen (eller, ATM datt jeg tilbake til rank 9 ) Fikk med det samme også goldhunter! Latterlig vanskelig å komme seg forbi rank 8 med facehunter egentlig. Vinner noe, så taper jeg masse... Får prøve litt midrange fremover. Ellers så kan du slutte med dette: og heller spille noe annet. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2015 Har vel rundt 90-95% winrate mot Facehuntere Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 17. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2015 Synes dragon priest generelt fungerer veldig bra mot secret pala og face hunter. 2 mana taunten og 4 mana taunten gjør virkelig matchupen mye bedre, ikke minst hvis man får startet med 1 mana twilight welp også Får du den perfekte åpningen med twilight whelp, taunt på runde 2, taunt på runde 4 og aoe så funker det ja. Men hvor ofte skjer det? Og hvor ofte har du dette i tillegg til en ekstra drage i hånden tidlig? Mange facehuntere har jo owl også, og mange av dem er veldig dyktige på å trekke det når de trenger det. Taper så klart ikke alt mot disse, men de gangene jeg vinner, spesielt mot secret paladin så føler jeg at jeg har vært ekstra heldig med åpning og aoe. Det føles som unntak for å si det på den måten. Merko: Sleng gjerne ut et skjermbilde av statistikk eller noe, for jeg sliter litt med å tro på deg Med mindre du er verdens heldigste control warrior da. Det kan jo hende, noen må jo være det også. Eller at du spiller anti facehunter eller noe sånt da. Ellers er det vanvittig hvordan flaks/uflaks svinger hos meg. Kom hjem nylig og bestemte meg for å spille litt brawl før jeg hopper i køya. Spilte 13 kamper, og tapte 12 av dem. Jepp, 12 kamper hvor jeg får helt vanvittig dårlige decks. Så dårlige at du tror det er umulig å få 2 slike decker på rad. Helt latterlig. Og samtidig så møter jeg folk med Tirion, Sylvanas, dragekomboer osv. Chillmaw med Ysera på hånden feks. En warlock jeg møtte var nede i 1 hp i 6-7 runder etter en syk kombo som rensket brettet mitt når det omtrent var umulig for meg å tape. Men tapte gjorde jeg ja. Og så plutselig snur det, og jeg får det som virker å være en legendary/elite deck. Nozdormu, Grommash og Onyxia i åpningshånda. Deretter topdecket jeg sea plunderer, elite tauren chieftain, Millhouse og Kel'Thuzad. Det var det jeg rakk før han var død på runde 5. Lurer på hva som var i resten av decken.. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 18. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2015 Synes dragon priest generelt fungerer veldig bra mot secret pala og face hunter. 2 mana taunten og 4 mana taunten gjør virkelig matchupen mye bedre, ikke minst hvis man får startet med 1 mana twilight welp også Får du den perfekte åpningen med twilight whelp, taunt på runde 2, taunt på runde 4 og aoe så funker det ja. Men hvor ofte skjer det? Og hvor ofte har du dette i tillegg til en ekstra drage i hånden tidlig? Mange facehuntere har jo owl også, og mange av dem er veldig dyktige på å trekke det når de trenger det. Taper så klart ikke alt mot disse, men de gangene jeg vinner, spesielt mot secret paladin så føler jeg at jeg har vært ekstra heldig med åpning og aoe. Det føles som unntak for å si det på den måten. Jeg har byttet mening. Secret paladin kan dra til en viss plass, foretrukket med en diger kjepp i baken på veien. Enten må Mysterious bullshit få samme behandling som warsong commander, ellers så forlanger jeg flare som et common kort... Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 18. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2015 Noen andre som har registrert at det er færre flamestrike i arena? Hadde et 10-3 mage deck uten flamestrike, og møtte 6 paladin, 4 mage + rogue, druid, shaman. INGEN hadde en eneste boardclear :O Har heller ikke fått tilbud om flamestrike på de 4 siste mage draftene mine. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2015 Noen andre som har registrert at det er færre flamestrike i arena? Hadde et 10-3 mage deck uten flamestrike, og møtte 6 paladin, 4 mage + rogue, druid, shaman. INGEN hadde en eneste boardclear :O Har heller ikke fått tilbud om flamestrike på de 4 siste mage draftene mine. Det kommer lite nytt boardclear, og stadig mere expansions, dessuten virker det som siste expansion er vektet når man får kort i arena, så det er som forventet. AtW Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 18. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2015 Noen andre som har registrert at det er færre flamestrike i arena? Hadde et 10-3 mage deck uten flamestrike, og møtte 6 paladin, 4 mage + rogue, druid, shaman. INGEN hadde en eneste boardclear :O Har heller ikke fått tilbud om flamestrike på de 4 siste mage draftene mine. Det kommer lite nytt boardclear, og stadig mere expansions, dessuten virker det som siste expansion er vektet når man får kort i arena, så det er som forventet. AtW Ja vet at de nye kortene er vektet tungt, og at class veier tyngre enn commons generelt. Allikevel hadde alle 6 paladins jeg spillte mot minst 2 shielded minibot fra GvG, som burde være like sjeldent som flamestrike... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå