Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tester ut Fel Reaver aggro decken, morsomt til nå. Gått fra rank 15 til rank 10 bare i dag. 

http://www.hearthpwn.com/decks/341140-s19-5-eu-legend-curseds-aggro-druid-guide

Stemmer det som blir sagt, at motstanderen spyr ut minions/spells ineffektivt på grunn av discard effekten?

Spørs vel hvor dårlig motstanderen er i guess. Har møtt dette decket noen ganger, og det virker realtivt svakt mot mitt deck om man ikke har svært god early draw (eller jeg har dårlig), men så spiller jeg shaman, som er uvanlig i metaen. Decket virker svakt mot billig AoE og removal generelt.(?)

AtW

Lenke til kommentar

Møkkabrawl, de kan jo like gjerne kaste en mynt for å bestemme hvem som vinner. Har spilt ti runder og ikke hatt sjans. 

Klassisk hs da med andre ord :new_woot:

Det er sjelden det er så ille som her. Normalt sett kan man planlegge litt rundt randomness, i denne brawlen handler det bare om å spille den største minionen man har mulighet til. Å planlegge noe til neste tur er meningsløst, siden du aner ikke hva du kommer til å ha mulighet til å spille.

Lenke til kommentar

Det er jo det som er gøy med Brawl. Alt kan skje, alt er kaos. Hvis det ikke er slik kan man jo likegodt spille ladder. I tillegg slipper vi denne uka facehunter i brawl. Det er det kjipeste som finnes.

Flere brawls som denne. Jeg kunne tenkt meg enda et element av randomness i denne og det er at en deck kan bestå av hvilket kort som helst, fra hvilken som helst klasse :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...