Mr. ve Skrevet 14. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2015 Finnes det et druiddeck uten force of nature+savage Roar? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2015 Finnes det et druiddeck uten force of nature+savage Roar? Ja, jeg kjørte det ganske lenge, sikkert litt mindre effektivt, men lagt fra dårlig, ikke force+nature, ingen minions med attack 7 eller mer. AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2015 Tester ut Fel Reaver aggro decken, morsomt til nå. Gått fra rank 15 til rank 10 bare i dag. http://www.hearthpwn.com/decks/341140-s19-5-eu-legend-curseds-aggro-druid-guide Stemmer det som blir sagt, at motstanderen spyr ut minions/spells ineffektivt på grunn av discard effekten? Spørs vel hvor dårlig motstanderen er i guess. Har møtt dette decket noen ganger, og det virker realtivt svakt mot mitt deck om man ikke har svært god early draw (eller jeg har dårlig), men så spiller jeg shaman, som er uvanlig i metaen. Decket virker svakt mot billig AoE og removal generelt.(?) AtW Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2015 Festlig Brawl denne uken Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2015 Hva er den? AtW Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2015 Du velger en klasse, får random kort, og så får kortene en random manacost for hver runde. I en annen kamp som Mage hadde jeg Antonidas ute på runde 2, bruker så coin for å spille en Unstable Portal som kostet 1. Jeg vant den kampen Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 14. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2015 Denne brawlen var ikke så verst. Problemet er at jeg møter mye mage, og alle har minst 1 kopi av Antonidas. Har møtt flere med 2 stk Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2015 Haha.. Jeg fikk en åpningshånd med Alexstrasza, ble redusert til 3 mana, coinet den ut på turn 2. Skal si fyren ga opp fort. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2015 Morsom brawl. liker den veldig godt Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2015 (endret) Finnes det et druiddeck uten force of nature+savage Roar?Jepp, jeg har spilt litt ulike variasjoner av dette decket i noen uker nå: Hadde tidligere Aviana og 2xLiving Roots, men ville bruke Malorne. Endret 14. oktober 2015 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 14. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2015 Møkkabrawl, de kan jo like gjerne kaste en mynt for å bestemme hvem som vinner. Har spilt ti runder og ikke hatt sjans. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2015 vunnet 3 tapt 3. morro Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 14. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2015 Møkkabrawl, de kan jo like gjerne kaste en mynt for å bestemme hvem som vinner. Har spilt ti runder og ikke hatt sjans. Klassisk hs da med andre ord Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Startet med The Beast for 1 mana på runde 1. Vant rimelig lett:p Endret 15. oktober 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 15. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2015 Møkkabrawl, de kan jo like gjerne kaste en mynt for å bestemme hvem som vinner. Har spilt ti runder og ikke hatt sjans. Klassisk hs da med andre ord Det er sjelden det er så ille som her. Normalt sett kan man planlegge litt rundt randomness, i denne brawlen handler det bare om å spille den største minionen man har mulighet til. Å planlegge noe til neste tur er meningsløst, siden du aner ikke hva du kommer til å ha mulighet til å spille. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2015 Det er jo det som er gøy med Brawl. Alt kan skje, alt er kaos. Hvis det ikke er slik kan man jo likegodt spille ladder. I tillegg slipper vi denne uka facehunter i brawl. Det er det kjipeste som finnes. Flere brawls som denne. Jeg kunne tenkt meg enda et element av randomness i denne og det er at en deck kan bestå av hvilket kort som helst, fra hvilken som helst klasse Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg likte denne, jeg. Det kan skje helt absurde ting. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2015 En av de beste brawlene til nå. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 15. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2015 TgT pakke med Justicar Trueheart er god betaling for å drite seg ut i arena og gå 4-3 med mage Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 15. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2015 Justicar Trueheart er et kult kort, sannsynligvis min favoritt fra TGT! Bruker han ikke i så mange decks da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå