Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 13. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2015 Skulle nesten tro det. Men jeg har dårlig early game på warrior. Så ofte får jeg ikke klart å ta tilbake board control mot en aggresiv hunter. Og da ender det som regel med tap.Jeg bruker dobbel Unstable Ghoul i min CW deck. Funker bra med såpass mange huntere og paladins på ladder. Alltid behold Unstable Ghoul, Cruel Taskmaster og Axe i begynnelsen. takk for tips, det hørtes veldig lurt ut. Har ikke kjørt Unstable Ghouls. Spørsmålet blir jo hva jeg skal bytte ut. Tok ut en shieldmaiden og Sylvanas så får jeg se hvordan det går. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 13. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2015 Jeg kjører kun 1 brawl (er litt gæern), og har ingen whirlwind. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 13. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2015 har bare 1 brawl selv. Ingen whirlwind heller. Men nå la jeg jo nettopp til 2 med ghouls. Og 2 fra før med deaths bite. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2015 Kan evt køyre revenge i stedet for brawl nr 2 eller whirlwind. Dog er det mykje aggro ute å går er nok en whirlwind heilt ok: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/197/987/14464.png Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2015 Moro med facehuntere. Tror jeg vinner mer eller mindre alle kampene mot facehunter. Er det HearthDecker du bruker for å få opp decklisten på sidene? Ser det er diskutert rundt om på forum om det er "lovlig" å bruke det. Hva tenker dere? Hearthstone Deck Tracker heter det. Det er fult lovlig og bruke Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 13. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2015 Jeg slet veldig mot facehunter som warrior i går. Såpass mye at jeg droppet questen jeg hadde fordi jeg møtte bare hunter. Var 7 på rad der en stund. Men så klart har det mye med åpningshånden å gjøre. Når du ikke har noe å spille før runde 5 så taper du kjapt og enkelt mot aggro. Jeg har faktisk tapt bemerkelsesverdig mange kamper på runde 4-5 i det siste, noe som er så antimoro som det er mulig å få det. RNG forteller meg nå at det er på tide å legge bort hs en periode Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 13. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2015 Da er vi kvitt Patron-warrior snart The following balance change will be made in an upcoming patch: Warsong Commander now reads: Your Charge minions have +1 Attack. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 13. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) kunne de ikke heller gjort noe med face hunter. Skulle ha drept den klassen som de gjorde med rogue. Problemet med Grim Patron var heller ikke warsong commander, men frothing. Endret 13. oktober 2015 av Kron Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 13. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2015 Da er vi kvitt Patron-warrior snart The following balance change will be made in an upcoming patch: Warsong Commander now reads: Your Charge minions have +1 Attack. Hvis det er sant så blir Warsong Commander nerfet hardere enn det noe annet kort har blitt hittil... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 13. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2015 Da er vi kvitt Patron-warrior snart The following balance change will be made in an upcoming patch: Warsong Commander now reads: Your Charge minions have +1 Attack. Hvis det er sant så blir Warsong Commander nerfet hardere enn det noe annet kort har blitt hittil... tja, starving buzzard? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2015 kunne de ikke heller gjort noe med face hunter. Skulle ha drept den klassen som de gjorde med rogue. Problemet med Grim Patron var heller ikke warsong commander, men frothing. Helt uenig, "problemet" meg grim er warsong, om vi kanskje blir kvitt den usannsynlig dølle force+savage-komboen så slipper man litt av "OTK"-spillet. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 13. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2015 force + savage er 14 dmg. Langt fra "OTK". Patron Warrior fikk til "OTK" fordi frothing fikk latterlig høy damage. ofte langt over 20. Jeg har sett andre forslag som å redusere hp til frothing med 1, til 3. Dette ville redusert den potensielle angrepsverdien med litt mindre enn 1/3. De har ikke balansert patron warrior. De har fullstendig drept den! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2015 R.I.P warsong. Trist. Det var et kort som skilte seg ut. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2015 force + savage er 14 dmg. Langt fra "OTK". Patron Warrior fikk til "OTK" fordi frothing fikk latterlig høy damage. ofte langt over 20. Jeg har sett andre forslag som å redusere hp til frothing med 1, til 3. Dette ville redusert den potensielle angrepsverdien med litt mindre enn 1/3. De har ikke balansert patron warrior. De har fullstendig drept den! Legg merke til gåsetegnene. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 13. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2015 force + savage er 14 dmg. Langt fra "OTK". Patron Warrior fikk til "OTK" fordi frothing fikk latterlig høy damage. ofte langt over 20. Jeg har sett andre forslag som å redusere hp til frothing med 1, til 3. Dette ville redusert den potensielle angrepsverdien med litt mindre enn 1/3. De har ikke balansert patron warrior. De har fullstendig drept den! Legg merke til gåsetegnene. AtW beklager, jeg er som sheldon. forstår meg ikke på slikt Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 13. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2015 Teit spørsmål, men har det blitt merkbart færre casuals i det siste?Møter mye toppa decks allerede ved rank 18. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 13. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2015 kunne de ikke heller gjort noe med face hunter. Skulle ha drept den klassen som de gjorde med rogue. Problemet med Grim Patron var heller ikke warsong commander, men frothing. Grunnen til at de nerfer warsong commander er fordi Blizzard vil ha mer kamp om brettet. Minions mot minions. Når patron warrior kan sitte og trekke kort hele kampen, for så å drepe deg i løpet av en eller to runder så er ikke det spesielt godt gameplay. Litt i likhet med miracle rogue som de også nerfet. Men det kom merkelig sent da. Hvorfor de trengte måneder på å finne ut dette skjønner jeg ikke, og lover ikke særlig bra med tanke på de andre problemene i hs. Roedthaarogfregner: Er jo blitt rewards i ranked nå, så regner med det både er flere og mer seriøse spillere ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 13. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) kunne de ikke heller gjort noe med face hunter. Skulle ha drept den klassen som de gjorde med rogue. Problemet med Grim Patron var heller ikke warsong commander, men frothing. Grunnen til at de nerfer warsong commander er fordi Blizzard vil ha mer kamp om brettet. Minions mot minions. Når patron warrior kan sitte og trekke kort hele kampen, for så å drepe deg i løpet av en eller to runder så er ikke det spesielt godt gameplay. Litt i likhet med miracle rogue som de også nerfet. Men det kom merkelig sent da. Hvorfor de trengte måneder på å finne ut dette skjønner jeg ikke, og lover ikke særlig bra med tanke på de andre problemene i hs. Roedthaarogfregner: Er jo blitt rewards i ranked nå, så regner med det både er flere og mer seriøse spillere ja. Grim patron kjemper for board control helt til man har komboen i hånd. Det er et kombo deck, akkurat som miracle rogue er. Det eneste man skal gjøre da er å nerfe komboen om den er for sterk. Ikke drepe den helt. Kombo decks er en del av hearthstone, og det ville vært et tommere meta uten dem. Facehunter er langt lengre fra prinsippet om board control og minion mot minion enn noen kombo decks er. Det handler kun om å drepe motstandere så fort som mulig og ignore alt som spilles. Det er et no brain deck er er alt for dominerende. Hvorfor drepe patron warrior og la facehunter holde på som før. Det er helt latterlig. Er det noe som bør nerfes eller "ødelegges" er det face hunter. Endret 13. oktober 2015 av Kron Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2015 Forsåvidt enig i det, men facehunter er da vitterlig et langt svakere deck enn det var for noen måneder siden allerede? AtW Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 13. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2015 Hvor kommer infoen om at Warsong nerfes ifra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå