Hansoen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 http://www.youtube.com/watch?v=dI-QfA8qZn8&feature=c4-overview&list=UUy1Ms_5qBTawC-k7PVjHXKQ Lenke til kommentar
shadra Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Er det noen som har en ekstra beta-key og føler seg gavmilde i disse juletider? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 eurogamer.net har sendt ut sine 2500 nøkler Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) paladin med malygos ...... 7 dmg consencration, så den missil dritten for de 13 siste hp`en jeg hadde. Edit: Nei vettu hva er bare å drite i ranked frem til en mage nerf kommer har møtt på 4 mages på rad nå i mid range ranked nivå, de er alt for sterke på alle områder med mine basic decks. Endret 16. desember 2013 av Xprez Lenke til kommentar
shadra Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 eurogamer.net har sendt ut sine 2500 nøkler Vant ikke der gitt. Er nok snart open-beta uansett Lenke til kommentar
Grimmert Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Så serverne er ikke nede for alle? Ble med i betaen for 2 dager siden, og har fortsatt ikke fått spilt noe. Kommer ikke inn på battle.net engang i dag Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Kjedelig å ikke få logget inn for min daglige dose Blizzard. Ugh. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Så serverne er ikke nede for alle? Ble med i betaen for 2 dager siden, og har fortsatt ikke fått spilt noe. Kommer ikke inn på battle.net engang i dag vel som jeg sa tidligere ikke noe problemer med us versjonen av hearthstone ^^ Lenke til kommentar
Scarat Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Nå er det oppe igjen. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Flotter greier, venter nå på patch slik at min arena bug kan fikses. Sitter fast i reward-screen. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 hmm skulle likt å hatt ysera, prøvd på max cheese lategame i en pally deck med ysera, crazed alchemist, blessed champion og argent protector Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Fått spilt litt i dag, men nå klikka login igjen for min del :\ Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Edit: Nei vettu hva er bare å drite i ranked frem til en mage nerf kommer har møtt på 4 mages på rad nå i mid range ranked nivå, de er alt for sterke på alle områder med mine basic decks.Spørsmålet er om mages virkelig trengs å nerfes, eller om du bare trenger andre kort for å håndtere dem? Alternativt er dette ett ranking/match making problem. Men på den annen side så er spillet gratis, og da er det ikke unormalt at enten må man bruke veldig mye tid på å få det man trenger, eller bla opp noen kroner, slik at du ikke lenger har kun basic decks. Når det kommer til å betale for f2p spill, så finner jeg ut av hvor mye jeg syntes spillet er verdt, og så lenge jeg ikke bruker mer penger enn det beløpet på spillet, så har jeg "kjøpt" spillet for den summen. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Plages ikke veldig med mages, men legger merke til at det er veldig mange anti-mage dekker ute å går. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Spørsmålet er om mages virkelig trengs å nerfes, eller om du bare trenger andre kort for å håndtere dem? Alternativt er dette ett ranking/match making problem. Men på den annen side så er spillet gratis, og da er det ikke unormalt at enten må man bruke veldig mye tid på å få det man trenger, eller bla opp noen kroner, slik at du ikke lenger har kun basic decks. Når det kommer til å betale for f2p spill, så finner jeg ut av hvor mye jeg syntes spillet er verdt, og så lenge jeg ikke bruker mer penger enn det beløpet på spillet, så har jeg "kjøpt" spillet for den summen. du må nå nesten være enig i at mages har mye høy dmg og billige spells, var vel også et tournament tidligere der top 4 for na og eu var mages så det sier jo litt det også. Vel greit nok at spillet er f2p å de skal ha en inntekt men jeg er sterkt uenig i at det skal koste noe å spille arena, mye bedre om de hadde gått i en league of legends stil å basert inntekten sin på kosmetiske ting Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 At arena koster penger er irrelevant for dette, det er en annen diskusjon. Poenget med å dra frem penger var at du spesifikt nevnte basic decks, kommer litt an på hva du legger i det, men det betyr i alle fall at du ikke har tilgang på alle kortene. Skal man konkurrere på de høyere nivåene regner jeg med at man er nødt til å ha ett godt utvalg med kort å sette sammen decken fra. Så ting er ikke nødvendigvis OP når man mangler kort. Syntes ikke Mage har så mye høy damage: det er fireball single target med 6, pyroblast single target 10 og flamestrike aoe 4. Mye av denne skaden kan motarbeides med healing. Mulig det er mye billig spells, har ikke tenkt så mye på akkurat det. Ett potensielt problem med billig spells er at man kan bruke de opp veldig raskt, og har man ikke noe å følge opp med, taper man fort. Det er ikke slik at alle klasser med alle mulig decks skal kunne vinne mot alt. Blir nok mye stein - papir - saks prinsipp, eller er man er strek mot mye, men ikke alt. At en klasse/deck type er sterk/populær akkurat nå kan være noe så enkelt som at man har ikke funnet mottrekket enda. Denne deck'en skal vist være god mot mages Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 du må nå nesten være enig i at mages har mye høy dmg og billige spells, var vel også et tournament tidligere der top 4 for na og eu var mages så det sier jo litt det også. Vel greit nok at spillet er f2p å de skal ha en inntekt men jeg er sterkt uenig i at det skal koste noe å spille arena, mye bedre om de hadde gått i en league of legends stil å basert inntekten sin på kosmetiske ting LoL baserer jo også inntekten sin på at folk må kjøpe seg tilgang til alle heltene. En bedre sammenligning ville vært Dota eller HoN. Men hvilke kosmetiske ting ville du betalt for i HS? Ikke helt det samme som å få en ny avatar på en helt i de andre spillene. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 LoL baserer jo også inntekten sin på at folk må kjøpe seg tilgang til alle heltene. En bedre sammenligning ville vært Dota eller HoN. Men hvilke kosmetiske ting ville du betalt for i HS? Ikke helt det samme som å få en ny avatar på en helt i de andre spillene. Nei du trenger ikke nødvendigvis å kjøpe alle heltene på league, for flere måneder siden så hadde jeg unlocka omtrent alle omtrent kun med ip, skal sies jeg har hatt et par ip boosts men ikke kjøpt mer enn 3 champions, ikke at jeg spiller det lengre da nå men men. Tja de kan dra inspirasjon fra flere spill, ha kort effekter, kort design, huds og mye annet rart som bare fantasien setter grenser for, så lenge at spillet er bra så hadde folk kommet til å brukt ingame storen for å støtte videreutviklingen av spillet (er derfor at flere gamle spill enda er i live den dag i dag). Sånn som det er nå så kommer jeg ikke til å bruke et øre på spillet siden det er begrensning på den eneste moro og rettferdige modusen som er arena så du er da tvunget til å spille i constructed for dailys, hatet dailys i wow tilbake når jeg spilte det å hater det enda mer nå når elendigheten forfulgte oss over til hs. Lenke til kommentar
Scarat Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Nå blir ihvertfall 3 mage kort forandret: Cone of Cold, Blizzard og Frost Nova får økt kostnaden med 1 mana hver i neste patch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå