UriasX Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Det kan du ja, men testa med wild growth og det ga meg ikkje en 4'er drop sjølv om eg hoppa over 3 manacrystals. Ga meg framleis en 3'er drop. Kan ha vore en tilfeldig bug. Astral communion turn 4 derimot, så er det ikkje nøye kva du får. =) Det står tydelig i beskrivelsen at man trekker et 1-mana kort på runde 1, 2-mana kort på runde 2, 3-mana kort på runde 3 osv. Så selv om du bruker wild growth og har fire mana på tredje runde, trekker du uansett ett 3-mana kort. Hva skjer hvis du ikke har et 3 mana kort på runde 3 da? Og hva skjer etter runde 10? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Antakelig trekker du random vil jeg tro. AtW Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Det kan du ja, men testa med wild growth og det ga meg ikkje en 4'er drop sjølv om eg hoppa over 3 manacrystals. Ga meg framleis en 3'er drop. Kan ha vore en tilfeldig bug. Astral communion turn 4 derimot, så er det ikkje nøye kva du får. =) Det står tydelig i beskrivelsen at man trekker et 1-mana kort på runde 1, 2-mana kort på runde 2, 3-mana kort på runde 3 osv. Så selv om du bruker wild growth og har fire mana på tredje runde, trekker du uansett ett 3-mana kort. Hva skjer hvis du ikke har et 3 mana kort på runde 3 da? Og hva skjer etter runde 10? Eg fylte berre opp med en wrath, en healing touch, astral communion, og resten var dei største korta eg fant. Du sliter litt mot facehunter, men resten er kjeks. =) Prøvde først med wildgrowth og astral...men det gjekk ikkje. Derav erfaringa med det. Og du trekker random ja, for eg hadde vel ingen 5 eller 6 drops og snakke om. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Eg fylte berre opp med en wrath, en healing touch, astral communion, og resten var dei største korta eg fant. Du sliter litt mot facehunter, men resten er kjeks. =) Prøvde først med wildgrowth og astral...men det gjekk ikkje. Derav erfaringa med det. Og du trekker random ja, for eg hadde vel ingen 5 eller 6 drops og snakke om. Møtte en Druid med den planen. Men jeg var trolig veldig heldig med kortene mine og hadde Chow, Darnassus og Shade. Fulgte opp med en 4/4 charge og vant på boardcontrol. Abomination er forresten veldig bra mot FaceHunter. Edit: Møtte en til som gikk fra 4 til 10 mana. Han fikk Deathwing, men dessverre turen før meg og dermed nok en seier til meg. Endret 8. oktober 2015 av nicho_meg Lenke til kommentar
discostu Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hater brawls der man må mekke egne decks. Foretrekker de premade, mye gøyere Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Control warrior vs control warrior er ikke for de mest hastverk akkurat. Vant med at motstanderen tok 12 fatigue dmg, og på det tidspunktet hadde jeg fortsatt 36 armor. Aldri gått så langt i en kamp før, mest fordi folk gir opp på et tidligere tidspunkt, men denne karen innså ikke at han allerede hadde tapt for x antall runder siden. Hadde godt over 60 armor tidligere i kampen. Det er vanligvis morsomt å møte noe annet enn aggro, men disse kampene varer utrolig lenge. Spesielt når jeg innså at jeg kom til å vinne ganske tidlig. Fikk ut Justicar 5-6 runder før han, og når han kastet bort både en shield slam og en execute på to av mine 5 health minions så var det egentlig game over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Hvem spilte du mot? edit: nei glem det. Fant ut at det ikke var meg. Bare lurte litt på det. Spilt en del control warrior i dag. Men ikke card backen jeg bruker. (bruker exodar) Endret 8. oktober 2015 av Kron Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Tror ikke denne brawlen fungerer helt 100% som den skal. Trakk "det våpnet til Warrior som koster 4" på runde 7, da jeg egentlig skulle trekke Dr.Boom, så det var litt merkelig. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Kan ikke klage på pakken fra Tavern Brawl denne uken altså: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Idag så disenchanta jeg alt av golden cards som jeg hadde vanlig versjon av. Gav meg 8000 dust som jeg brukte på å crafte 5 legendaries -grommash -Justicar -Geddon -Antonidas -Jaraxus Endret 8. oktober 2015 av Kron Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg gjør det samme. Disenchanted alle golden cards. Untaket er legendaries. Jeg ser på det som en luksus jeg ikke trenger før jeg har absolutt alle kort, men dit er det en lang vei. Jeg trur tavern brawl har bugget seg litt for meg. Jeg spiller alle kampene min på Stormwind-brettet. Er dette normalt? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 disenchanter vanlige kort om jeg har samme i gold jeg. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Idag så disenchanta jeg alt av golden cards som jeg hadde vanlig versjon av. Gav meg 8000 dust som jeg brukte på å crafte 5 legendaries -grommash -Justicar -Geddon -Antonidas -Jaraxus Med unntak av Antonidas, er det vel oppsummert de legendaries jeg savner mest. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Grommash var faktisk min aller aller første legendary. #nostalgi Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Deathwing var min. Fremdeles en av mine stjerner. Og den vinner mange kamper for meg, men skummel å bruke mot Priest pga. Mind Control. Fungerer utmerket som boardclear mot alt annet. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Mener å huske at Sylvanas var min første. Tok lang tid før jeg skjønte hvor bra det kortet var, tok en stund før jeg begynte å spille med det. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Kan ikke si jeg bruker min første (The Beast), særlig mye gitt. AtW Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Mine tre første var Hogger, Lorewalker Cho og The Beast. Hogger gikk til støv for å lage Warlock zoo, men de andre sitter pent på sidelinjen og ser på. Hadde nok ikke gjort det samme i dag altså Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Min første var golden Ysera. Sklei rett inn i det meste jeg hadde av stokker. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jøss, skal si Face-Hunter får ranks unnagjort i en fei. Spiller vanligvis ikke Hunter, men siden jeg hadde to oppdrag med den klassen så var det ingen bønn. Det siste oppdraget var 7 wins. Spiller først 3-0, og får unnagjort selve oppdragene med Hunter, men siden det gikk så smertefritt tenkte jeg å se hvor mange kamper jeg klarte å gå ubeseiret. Gikk 10-1, fra rank 15 til 10, før det ble tap. Ble sittende med alle våpnene og Skill Command(uten beast) på hånden mot en Warrior som bare armor'ed up. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå