Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Den perfekte starten fikk nettopp min motstander. Worgen infiltrator + mad scientist + eaglehorn bow + unleash når jeg endelig hadde fått 3 minions på brettet, så arcane golem + glaivezooka for så å avslutte med en ny arcane golem. Facehunter på sitt beste, og selvfølgelig spammet han emotes hele veien.

Jeg starter altså med totem golem, tuskarr totemic, earth shock og lightning storm og har ikke nubbesjangs. Død på runde 6-7. Men neida, slikt skal ikke nerfes. Slikt er moro... :p

Edit: Men hadde ganske mye flaks i dag så det var digg. Gjorde det bra med shaman. Hadde også 1800 gull nå så kjøpte meg 8 packs og fikk golden Bolf Ramshield. Det ble disenchant og lagde meg Chillmaw. Dragon decks er moro så det var det neste kortet på lista.

Endret av Golamesh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok brawl denne gangen. Vant på første, så jeg er fornøyd. Fikk en molten giant i pakken, som jeg ikke hadde fra før. Fornøyd med det og. 

Alt i alt temmelig fornøyd. Fornøyd med dagen også, så tror jeg går å legger meg. Ganske fornøyelig det òg.

Når eg først skjønte ka brawlen gjekk utpå gjekk det greit. ^^

Fikk faktisk alextraza i packen, og hadde ikkje kortet fra før. Sjøl om eg har spelt sidan beta. ^^

Lenke til kommentar

Jeg tenkte først at det var at det kortet du trakk ble 1-cost, 2-cost osv hvis du hadde det i decken. Så når jeg trakk 1-cost på første, så tenkte jeg "faen å uflaks", så dro jeg den ene 2-costen jeg hadde på 2, og tenkte "hva faen?", så når jeg dro 3-cost kortet på 3 skjønte jeg "ååååå ja" :p

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd brawlen enda, men blir det ikke begrenset hva slags dekc man velger? dvs kun ett kort som er 1 cost, ett som er 2, osv, ihvertfall opp til 8-9? Der alle resen av kortene er? Møter dere noe annet en druid? Virker jo ekstremt lønnsomt med wild growth og det 5-manakortet som gir deg to ekstra mana.

AtW

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd brawlen enda, men blir det ikke begrenset hva slags dekc man velger? dvs kun ett kort som er 1 cost, ett som er 2, osv, ihvertfall opp til 8-9? Der alle resen av kortene er? Møter dere noe annet en druid? Virker jo ekstremt lønnsomt med wild growth og det 5-manakortet som gir deg to ekstra mana.

AtW

Nå har jeg ikke spilt så mange kamper, men har ikke inntrykk av at det begrenser så veldig. Kanskje om folk spilte det på denne måten, men stort sett så møtte jeg de samme deckene som jeg møter i ranked, bare at de nå var mer sikre på hva de trekker til hvilken tid. Kampene var over stort sett over før runde 10 uansett.

Det er litt derfor jeg misliker disse "lag din egen deck"-brawlene, fordi mange tar med seg aggro decken sin fra ranked for å få en gratis pakke. Brawl skal jo være noe annet enn ranked, og jeg synes ikke denne er det. Men det er mulig det kun var i starten og at det blir bedre etter hvert.

Lenke til kommentar

Det kan du ja, men testa med wild growth og det ga meg ikkje en 4'er drop sjølv om eg hoppa over 3 manacrystals. Ga meg framleis en 3'er drop. Kan ha vore en tilfeldig bug.

Astral communion turn 4 derimot, så er det ikkje nøye kva du får. =)

Det står tydelig i beskrivelsen at man trekker et 1-mana kort på runde 1, 2-mana kort på runde 2, 3-mana kort på runde 3 osv.

Så selv om du bruker wild growth og har fire mana på tredje runde, trekker du uansett ett 3-mana kort.

Lenke til kommentar

Likte denne brawlen. Fungerer utmerket å spille druid mot alt aggro, spesielt fordi jeg kan bruke chow og kun ha en kopi i stokken. Men komboen Emperor, Dr. OP og Kel/Force of Nature+Savage Roar er nesten uslåelig. Hver eneste gang jeg får de er det slutt for motstanderen. Og med en slik brawl er det lett å trekke den komboen. Uten Emperor blir det stort sett motpartens eneste valg å ta knekken på Kel, hvorpå jeg følger opp med Force og Savage. Så langt har jeg 7-1. Hvirker som om mange heller forventer Life på runde 9 og mange aggro går ansikt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...