Golamesh Skrevet 6. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Den perfekte starten fikk nettopp min motstander. Worgen infiltrator + mad scientist + eaglehorn bow + unleash når jeg endelig hadde fått 3 minions på brettet, så arcane golem + glaivezooka for så å avslutte med en ny arcane golem. Facehunter på sitt beste, og selvfølgelig spammet han emotes hele veien. Jeg starter altså med totem golem, tuskarr totemic, earth shock og lightning storm og har ikke nubbesjangs. Død på runde 6-7. Men neida, slikt skal ikke nerfes. Slikt er moro... Edit: Men hadde ganske mye flaks i dag så det var digg. Gjorde det bra med shaman. Hadde også 1800 gull nå så kjøpte meg 8 packs og fikk golden Bolf Ramshield. Det ble disenchant og lagde meg Chillmaw. Dragon decks er moro så det var det neste kortet på lista. Endret 6. oktober 2015 av Golamesh Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2015 Møtte nettopp en mage i arena med 5 voodoo doctors hehe... Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Møtte nettopp en mage i arena med 5 voodoo doctors hehe... VIktig med nok heals vet du, kanskje han hadde lightwarden også? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Møtte nettopp en mage i arena med 5 voodoo doctors hehe... VIktig med nok heals vet du, kanskje han hadde lightwarden også? Veit du ka. Hadde eg tapt mot en mage med lightwarden og 5 voodoo doctors, så hadde det vore heilt ok. =) 1 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Møtte nettopp en mage i arena med 5 voodoo doctors hehe... VIktig med nok heals vet du, kanskje han hadde lightwarden også? Veit du ka. Hadde eg tapt mot en mage med lightwarden og 5 voodoo doctors, så hadde det vore heilt ok. =) New meta! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Det hender jo det kommer en heilt spinnvill out-of-this-world combo i arena som tar deg så på senga at en nesten ikkje klarer å bli salty engang. =) Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Møtte nettopp en mage i arena med 5 voodoo doctors hehe... 10 healing for 5 mana. Value...ish Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Som feks warsong-> mana addict-> inner rage x6.... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 litt moro da at det var streamen som "redda" han Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Ok brawl denne gangen. Vant på første, så jeg er fornøyd. Fikk en molten giant i pakken, som jeg ikke hadde fra før. Fornøyd med det og. Alt i alt temmelig fornøyd. Fornøyd med dagen også, så tror jeg går å legger meg. Ganske fornøyelig det òg. 1 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 litt moro da at det var streamen som "redda" han Blir gal av å prøve å holde følge med chatten :O Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Ok brawl denne gangen. Vant på første, så jeg er fornøyd. Fikk en molten giant i pakken, som jeg ikke hadde fra før. Fornøyd med det og. Alt i alt temmelig fornøyd. Fornøyd med dagen også, så tror jeg går å legger meg. Ganske fornøyelig det òg. Når eg først skjønte ka brawlen gjekk utpå gjekk det greit. ^^ Fikk faktisk alextraza i packen, og hadde ikkje kortet fra før. Sjøl om eg har spelt sidan beta. ^^ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg tenkte først at det var at det kortet du trakk ble 1-cost, 2-cost osv hvis du hadde det i decken. Så når jeg trakk 1-cost på første, så tenkte jeg "faen å uflaks", så dro jeg den ene 2-costen jeg hadde på 2, og tenkte "hva faen?", så når jeg dro 3-cost kortet på 3 skjønte jeg "ååååå ja" Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Har ikke prøvd brawlen enda, men blir det ikke begrenset hva slags dekc man velger? dvs kun ett kort som er 1 cost, ett som er 2, osv, ihvertfall opp til 8-9? Der alle resen av kortene er? Møter dere noe annet en druid? Virker jo ekstremt lønnsomt med wild growth og det 5-manakortet som gir deg to ekstra mana. AtW Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Har ikke møtt en eneste druid. Mye warlocks så lang. Edit: Du velger hele decken selv, kan ha så mange av hver Cost du vil. Endret 8. oktober 2015 av GnilreG Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Har ikke møtt en eneste druid. Mye warlocks så lang. Edit: Du velger hele decken selv, kan ha så mange av hver Cost du vil. Seff, men hvorfor ha mer enn 1 1drop, 2 drop, 3 drop osv? Du kan jo ha en helt ut-planlagt og perfekt start på spillet fram til turn 7-8? Og etter det, kun big-drops. AtW Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Det kan du ja, men testa med wild growth og det ga meg ikkje en 4'er drop sjølv om eg hoppa over 3 manacrystals. Ga meg framleis en 3'er drop. Kan ha vore en tilfeldig bug. Astral communion turn 4 derimot, så er det ikkje nøye kva du får. =) Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Har ikke prøvd brawlen enda, men blir det ikke begrenset hva slags dekc man velger? dvs kun ett kort som er 1 cost, ett som er 2, osv, ihvertfall opp til 8-9? Der alle resen av kortene er? Møter dere noe annet en druid? Virker jo ekstremt lønnsomt med wild growth og det 5-manakortet som gir deg to ekstra mana. AtW Nå har jeg ikke spilt så mange kamper, men har ikke inntrykk av at det begrenser så veldig. Kanskje om folk spilte det på denne måten, men stort sett så møtte jeg de samme deckene som jeg møter i ranked, bare at de nå var mer sikre på hva de trekker til hvilken tid. Kampene var over stort sett over før runde 10 uansett. Det er litt derfor jeg misliker disse "lag din egen deck"-brawlene, fordi mange tar med seg aggro decken sin fra ranked for å få en gratis pakke. Brawl skal jo være noe annet enn ranked, og jeg synes ikke denne er det. Men det er mulig det kun var i starten og at det blir bedre etter hvert. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Det kan du ja, men testa med wild growth og det ga meg ikkje en 4'er drop sjølv om eg hoppa over 3 manacrystals. Ga meg framleis en 3'er drop. Kan ha vore en tilfeldig bug. Astral communion turn 4 derimot, så er det ikkje nøye kva du får. =) Det står tydelig i beskrivelsen at man trekker et 1-mana kort på runde 1, 2-mana kort på runde 2, 3-mana kort på runde 3 osv. Så selv om du bruker wild growth og har fire mana på tredje runde, trekker du uansett ett 3-mana kort. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Likte denne brawlen. Fungerer utmerket å spille druid mot alt aggro, spesielt fordi jeg kan bruke chow og kun ha en kopi i stokken. Men komboen Emperor, Dr. OP og Kel/Force of Nature+Savage Roar er nesten uslåelig. Hver eneste gang jeg får de er det slutt for motstanderen. Og med en slik brawl er det lett å trekke den komboen. Uten Emperor blir det stort sett motpartens eneste valg å ta knekken på Kel, hvorpå jeg følger opp med Force og Savage. Så langt har jeg 7-1. Hvirker som om mange heller forventer Life på runde 9 og mange aggro går ansikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå