Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs vel litt hva du har fra før?

PS: Det heter ikke "hvem"

AtW

Var det noe jeg dreit i så var det riktig bruk av "Hvem og hvilken" osv. 

Uansett så er spørsmålet mitt om noen har noen tips til hvordan man lett kan finne ut hvem "Card pack" man har minst av uten og måtte sitte og telle og se over alt. Jeg vet det finnes addons til hearthstone, som for eks Decktracker og da tenkte jeg kanskje det fantes noen andre addons eller lignende ting som hjelper til og sjekke hvem card pack som gir mest verdi.

Ja, og jeg som leser driter ikke i det. Det kan være greit å ta hensyn til leseren.

Det var strengt tatt ikke det du spurte om, du spurte om tips til å finne den beste packen å kjøpe, det trenger ikke å være den typen du har kjøpt minst av. Personlig pleier jeg å se på antallet legendaries jeg ønsker i expansionen delt på antallet legendaries totalt i samme expansion.  Så vekter jeg classic litt lavere, fordi man får det fra quests/brawl.

AtW

Lenke til kommentar

Vil ikke nødvendigvis si at det er riktig. Classic har mange av kjernekortene for de ulike klassene, som man nesten ikke klarer seg uten. For eksempel Force of Nature for druids, Shield Slam og Brawl for warrior, Preparation for rogue, giants for warlock, samt mange av de uten tvil beste legendariesene.

Lenke til kommentar

Mye warrior ja. Møtte både control, patron og til og med mech warrior i dag. Og som en bekreftelse på hvor mye tilfeldigheter det er i hs. Gikk 8-0 med en control paladin i går, og i dag gikk jeg 2-5 med samme deck. Byttet til zoo og møter bare facehunter med maks åpning og maks top decks. Død rundt runde 5-7 3 ganger på rad nå. 2-8 så langt så jeg bytter til paladin igjen. Møter secret paladin og åpningshånden min er 2 x truesilver, dr. boom og lay on hands. Og påfølgende kort er tirion, 2 x quartermaster og tuskarr jouster. Til og joust taper jeg, med control paladin mot secret paladin.. Vant til slutt mot en druid som fikk pagle fra shredder, og som trakk kort 3 ekstra kort fra den, men klarte til slutt å komme tilbake og vinne. 3-6 med samme deck som jeg vant 8-0 med i går.

Helt utrolig hvordan det snur. Umulig spill :tease:

Lenke til kommentar

Noen som har spilt fatigue warrior? Vurderer å crafte Justicar for å prøve. Alternativet er Tirion, men spiller egentlig ikke paladin så mye. Malygos virker også gøy.

Bare for å følge opp på dette: craftet Justicar, og angrer ikke på det! Fatigue warrior ruler. Gøy når motstandere nekter å gi seg, og til slutt dør av 10dmg fatigue ticks. Liker også når folk gir seg på t7 når de går tom for gass og innser at de har null sjans til å drepe meg.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Har vunnet mot flere fatigue warriors med Control paladinen min :) Så lenge man holder boardcontroll, så vil de dø fortere av fatigue enn jeg :) 3-5 silver hand recruits med quartermaster buff er som oftest for mye å takle :)

De kjører vel dobbelt opp med brawl gjør de ikke. Fint svar på 4-6 enemy minions.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...