Hansoen Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Som sagt, det spørs helt på hva du har av kort fra før. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Spørs vel litt hva du har fra før? PS: Det heter ikke "hvem" AtW Var det noe jeg dreit i så var det riktig bruk av "Hvem og hvilken" osv. Uansett så er spørsmålet mitt om noen har noen tips til hvordan man lett kan finne ut hvem "Card pack" man har minst av uten og måtte sitte og telle og se over alt. Jeg vet det finnes addons til hearthstone, som for eks Decktracker og da tenkte jeg kanskje det fantes noen andre addons eller lignende ting som hjelper til og sjekke hvem card pack som gir mest verdi. Ja, og jeg som leser driter ikke i det. Det kan være greit å ta hensyn til leseren. Det var strengt tatt ikke det du spurte om, du spurte om tips til å finne den beste packen å kjøpe, det trenger ikke å være den typen du har kjøpt minst av. Personlig pleier jeg å se på antallet legendaries jeg ønsker i expansionen delt på antallet legendaries totalt i samme expansion. Så vekter jeg classic litt lavere, fordi man får det fra quests/brawl. AtW Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg hadde gått for GvG då der er det beste korta som passer til flest deck. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Vil ikke nødvendigvis si at det er riktig. Classic har mange av kjernekortene for de ulike klassene, som man nesten ikke klarer seg uten. For eksempel Force of Nature for druids, Shield Slam og Brawl for warrior, Preparation for rogue, giants for warlock, samt mange av de uten tvil beste legendariesene. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Enig, selv om GvG kanskje er jevnere i kvalitet vil jeg si det er flere nøkkelkoart i classic. AtW Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Det er lettere å få et deck du kan stige i ranks med å kjøre GvG pakker, ellers er jeg enig at classic har mange viktige kort samt flere av de beste legendaries. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jau, er utrolig mye drit i den nye exp-packen. Har enda ikke fått noen av de bra epic/legendary kortene, bare commons og et par dårlige blues:( rundt 15 pakker Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Du har for høye forhåpninger til drop-rate om du tror det er uflaks å ikke fra bra legendaries og epics etter 15 pakker. Ikke er jeg enig i at det er mye drit i TGT heller, majoriteten er helt ok kort. AtW Endret 4. oktober 2015 av ATWindsor 1 Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Mye warrior ja. Møtte både control, patron og til og med mech warrior i dag. Og som en bekreftelse på hvor mye tilfeldigheter det er i hs. Gikk 8-0 med en control paladin i går, og i dag gikk jeg 2-5 med samme deck. Byttet til zoo og møter bare facehunter med maks åpning og maks top decks. Død rundt runde 5-7 3 ganger på rad nå. 2-8 så langt så jeg bytter til paladin igjen. Møter secret paladin og åpningshånden min er 2 x truesilver, dr. boom og lay on hands. Og påfølgende kort er tirion, 2 x quartermaster og tuskarr jouster. Til og joust taper jeg, med control paladin mot secret paladin.. Vant til slutt mot en druid som fikk pagle fra shredder, og som trakk kort 3 ekstra kort fra den, men klarte til slutt å komme tilbake og vinne. 3-6 med samme deck som jeg vant 8-0 med i går. Helt utrolig hvordan det snur. Umulig spill Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jau, er utrolig mye drit i den nye exp-packen. Har enda ikke fått noen av de bra epic/legendary kortene, bare commons og et par dårlige blues:( rundt 15 pakker Jeg nærmer meg 30 pakker og det beste jeg har fått er 4 commons med 1 blue.... Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Noen som har spilt fatigue warrior? Vurderer å crafte Justicar for å prøve. Alternativet er Tirion, men spiller egentlig ikke paladin så mye. Malygos virker også gøy.Bare for å følge opp på dette: craftet Justicar, og angrer ikke på det! Fatigue warrior ruler. Gøy når motstandere nekter å gi seg, og til slutt dør av 10dmg fatigue ticks. Liker også når folk gir seg på t7 når de går tom for gass og innser at de har null sjans til å drepe meg. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Leker på lav rank med en ekstremt lavbudsjett midrange mage jeg netdecka.Kortene er nesten fornærmende dårlige, men får overraskende gode resultater så langt. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Har vunnet mot flere fatigue warriors med Control paladinen min Så lenge man holder boardcontroll, så vil de dø fortere av fatigue enn jeg 3-5 silver hand recruits med quartermaster buff er som oftest for mye å takle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Har vunnet mot flere fatigue warriors med Control paladinen min Så lenge man holder boardcontroll, så vil de dø fortere av fatigue enn jeg 3-5 silver hand recruits med quartermaster buff er som oftest for mye å takle De kjører vel dobbelt opp med brawl gjør de ikke. Fint svar på 4-6 enemy minions. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jo, men har som regel flere bølger med trusler. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Å få en Brawl ut av spill med en muster er vel netto vinn for paladinen i regnestykket, selv om å miste 3+ minions ikke er optimalt for å opprettholde board control. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Muster + Quartermaster må jo være god kompensasjon for en brawl? Som reger er det jo også noen flere minions i tillegg Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Problemet til warrior (mot meg) har vært at først er det 3-4 3/3, så en ny runde med det, så murloc knights, så tirion, så en buffa minion eller 2 etc etc etc. Er liksom konstant trusler på bordet. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Ja og så må du spille 2 x brawl og trekke begge i tillegg. Og som regel så får motstanderen muligheten til å spille noe først etter en brawl. Control/midrange paladin virker ganske sterk for tiden. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Om jeg fiser på ned masse små minions på starten av apillet, blir de tatt én etter én. Om jeg ikke gjør det, blir brettet fylt av ditto små minions fra min motstander, uten at jeg får has på de. Hva er egentlig den perfekte starten på et spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå