Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Tok faktisk noen ranked med en eldgammel prestedeck fra rett etter betaen nå for å teste, mulig jeg var heldig, eller decken fremdeles er brukbar, men fikk 4 wins på rad før jeg tapte. Det var jo oppløftende.

Muligens jeg har fått litt skjerv erfaring siden de gangene jeg har prøvd ranked stort sett har vært i etterkant av expansion release.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal sies at jeg ofte har møtt folk med golden heroes ned mot rank 20, noe som er en konsekvens av at blizzard resetter ladderen hver måned. Så er nok ikke uvanlig at mer uerfarne spillere blir overkjørt av veteraner med bedre decks, som kanskje bare er ute etter å ta en quest ved å spille ranked.

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Hehe ja HS kan være et forferdelig spill. Jeg klarer nå kunstykket å tape hver bidige brawl. Selv med 75% sjanse å vinne så taper jeg. Og sevlfølgelig så møter jeg control warrior annenhver kamp nå. Sånn må det jo være.. Og når jeg spiller brawl selv så taper jeg som regel da også. Hater det kortet :wee:

Lenke til kommentar

Det var snakk om kortet ja. Hadde en ny grusom kamp mot en annen control warrior nå. Hans boom bots gjorde begge 4 dmg, tok ut en minion og gjorde at jeg manglet 1 armor for shield slam. Mine boom bots? Joda, de gikk begge på hans acolyte og gav han 2 kort. Må vel da også nevne at han hadde 3 minions på brettet. Perfekt rng for han.

Og så da, gode gamle brawl. Det gikk til fatigue og begge hadde ca 40 armor og omtrent eneste trusselen igjen var Grommash, for oss begge. Han spiller sin når jeg sitter med brawl. Jeg spiller begge mine armorsmiths, sånn med tanke på hvor mye uflaks jeg har hatt i det siste, selvfølgelig for å gi meg en bedre sjanse. Selvfølgelig vinner Grommash og jeg taper mer eller mindre kampen pga uflaks, nok en gang. Kan begynne å lure på hvorfor jeg spiller fortsatt. Sliter voldsomt med rng for tiden.

Lenke til kommentar

Det var snakk om kortet ja. Hadde en ny grusom kamp mot en annen control warrior nå. Hans boom bots gjorde begge 4 dmg, tok ut en minion og gjorde at jeg manglet 1 armor for shield slam. Mine boom bots? Joda, de gikk begge på hans acolyte og gav han 2 kort. Må vel da også nevne at han hadde 3 minions på brettet. Perfekt rng for han.

Og så da, gode gamle brawl. Det gikk til fatigue og begge hadde ca 40 armor og omtrent eneste trusselen igjen var Grommash, for oss begge. Han spiller sin når jeg sitter med brawl. Jeg spiller begge mine armorsmiths, sånn med tanke på hvor mye uflaks jeg har hatt i det siste, selvfølgelig for å gi meg en bedre sjanse. Selvfølgelig vinner Grommash og jeg taper mer eller mindre kampen pga uflaks, nok en gang. Kan begynne å lure på hvorfor jeg spiller fortsatt. Sliter voldsomt med rng for tiden.

Føler med deg, sliter med å komme meg fra rank 12 for tiden. Spiller Patron og Dragon Priest men føler at enten trekker jeg ufattelig dårlig, ellers så møter jeg mirror som får bedre start enn meg som Patron. Har tapt etpar kamper med 1 hp igjen på motstander og det toppet seg da jeg holdt ut mot face hunter til jeg hadde 2 kort igjen i stokken og satt fortvilet og håpet på en Auchenai til å fjerne det fulle bordet hans med circle men neida, de to siste kortene var begge Auchenaiene :(

Lenke til kommentar

Endel mirrors kan være kjipe ja, spesielt om man får en dårlig start. Jeg har egentlig nådd målet mitt for sesongen, rank 5, men slike kamper som i går gjør at jeg legger spillet på hylla i en dag eller to :wee: 

Får vel begynne å føre rng-statistikk for å finne ut om jeg er så uheldig som jeg innbiller meg.

Lenke til kommentar

Hva pokker er galt med dagens brawl? 

"If you are loosing by more than 3 health then a random minion rallies to your side"

Jeg spiller warrior og bruker de to første rundene på armor up. På starten av motstander sin runde 2 (jeg startet, så jeg har 4 armor og han har fullt liv) så får HAN en minion. Hva faen? Har de køddet det til som vanlig og gjort det sånn at når differansen i totalt liv er 3 eller mer så får den som har minst en ekstra minion? Hvis det er tilfellet er det så teit at jeg ikke har ord...

Endret av UriasX
Lenke til kommentar

Hva pokker er galt med dagens brawl? 

"If you are loosing by more than 3 health then a random minion rallies to your side"

Jeg spiller warrior og bruker de to første rundene på armor up. På starten av motstander sin runde 2 (jeg startet, så jeg har 4 armor og han har fullt liv) så får HAN en minion. Hva faen? Har de køddet det til som vanlig og gjort det sånn at når differansen i totalt liv er 3 eller mer så får den som har minst en ekstra minion? Hvis det er tilfellet er det så teit at jeg ikke har ord...

Sorry Mac. Armor teller som helse ...

Egentlig litt trist, men aggrodeck er i det minste ikke så gode i denne brawlen.

Lenke til kommentar

Det er jo fornuftig at armor teller spør du meg. Appelerte ikke alt for mye til meg denne brawlen, men fikk jo mitt ene win med en handlock

AtW

Jeg vil jo si at det gjør det enda kjipere å være warrior enn det pleier å være, da de normalt bruker hero power mye i starten og det nå er fullstendig ubrukelig. 

Egentlig er det ikke så veldig interessant med minionene som spawner, da det virker som det er kun 2-3 mana minions og de kommer maks en gang i runden.

Freeze mage virker også å være bra her, sannsynligvis de fleste combo decks som kan mose deg ned på etpar runder, kanskje Force+savage er en vinner også?

Lenke til kommentar

Lekte litt med tanken på echo mage, men har ikke orket å teste det. Ellers er det synd trist leit for warrior da, det er jo en populær klasse så synes ikke de trenger noe spesiel drahjelp i brawlen, og du leder helsemessig om du har 30 armor og 15 helse kontra en som har 20 helse, slik er det bare.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...