Thor. Skrevet 11. september 2015 Rapporter Del Skrevet 11. september 2015 Det skjer vel noe på denne streamen snart: http://www.twitch.tv/amazhs 1 Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 11. september 2015 Rapporter Del Skrevet 11. september 2015 Ja, er vel finalehelg nå. 250 000$ i premier. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 11. september 2015 Rapporter Del Skrevet 11. september 2015 Jøss, spilte en halvtime nå med dragon priest og jeg hadde det faktisk moro. Møtte for det meste control og midrange, men så..cancer paladin på rekke og rad, og begge holy novaene mine lå selvfølgelig i nederste del av kortstokken. Hver jævla gang. Det er som å stoppe en blødning uten bandasje. Eller enda verre, bandasjen ligger så vidt utenfor rekkevidde Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Craftet Mal'Ganis i går, damn demonzoo og demonlock er gøye decks! Jeg er fremdeles elendig med dem, så vinner knapt halvparten av kampene, men det er ikke så nøye. Har fremdeles 2k dust, så usikker på hva som blir neste. Både Tyrion, Justicar og Varian ser gøy ut, men ingen av de kommer til å åpne noen nye typer decks for meg. Kanskje det blir de siste epicsene for dragon priest i stedet. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 http://www.twitch.tv/team/euroadtoblizzconhearthstone Ny turnering i dag. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Har en soft spot for shaman, noen som vet om noen ok totem-deck etter expansionen? AtW Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Finnes det noe mer "Lønnsom" måte og kjøpe card packs på ? jeg kan se at folk reklamerer med noe amazon greier og at du får 20% av en slags bonus eller lignende. Tenke og kjøpe en del kort men tenke og undersøke litt først siden jeg har sett en og annen reklame i streams osv på at du kan få noe mer ut av det en bare og kjøpe direkte ingame. noen som vet noe om dette ? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 Har en soft spot for shaman, noen som vet om noen ok totem-deck etter expansionen? AtW http://www.hearthpwn.com/decks/327114-s18-legend-tgt-midrange-shaman jeg brukte dette. Men uten Al akir og neptulon Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. september 2015 Rapporter Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Får legge ved min nylig 12-win også da (12-1), bra deck, men å nå 12 er alltid vanskelig, møter jo mye board-clear på slutten, og det er alltid et element av flaks og ikke flaks når man skal opp i så mange wins. Bedre enn ventet: Sap Dårligere enn ventet: Anub (dvs, kanskje ikke dårlig, men i dette decket var som regel spillet i praksis over innen han kom på banen) AtW Endret 12. september 2015 av ATWindsor 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. september 2015 Rapporter Del Skrevet 13. september 2015 Har hørt Arena er mye "enklere" etter at alle de nye kortene har kommet. Spiller nesten aldri arena selv, så har igrunnen ingen formening om det enda. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. september 2015 Rapporter Del Skrevet 13. september 2015 Hvis det er enklere for alle, så er det jo like vanskelig... 2 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 13. september 2015 Rapporter Del Skrevet 13. september 2015 etter hver expansion som introduserer mange nye kort, ser man flere "nybegynnere" i arena, etterhvert slutter mange av de nye spillerene p.g.a resultater eller repitisjon, så kun hardcore spillerne dominerer arena helt til neste store ekspansjon kommer. 1 Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 13. september 2015 Rapporter Del Skrevet 13. september 2015 Vel, det var større effekt av gvg i arena enn tgt. Gvg gjorde arena mye raskere, noe som gjorde det vanskeligere for mange gamle travere som tenkte value ovenfor tempo. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. september 2015 Rapporter Del Skrevet 13. september 2015 Mye større effekt nå, mange av de erfarne spillerene spiller ikke like mye arena da du kan risikere feil kortpakker. Jeg vinner mye mer hvertfall. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 13. september 2015 Rapporter Del Skrevet 13. september 2015 Fikk akkurat Darnassus Aspirant fra Deathrattle fra Piloted shredder. Det må vell sies å vere dårligeste en kan få denne Brawlen? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 13. september 2015 Rapporter Del Skrevet 13. september 2015 Mech mage knuser ladder for øyeblikket, jeg cruiset fra 20 til 14 med kun et par tap i dag. Face hunters, patron og secret paladin har ikke sjans. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 13. september 2015 Rapporter Del Skrevet 13. september 2015 (endret) 12 wins med hunter. Face hunter fungerer i arena! "Gormok the impaler + unleash"-combo: http://i.imgur.com/Ne5IFJV.png Endret 13. september 2015 av VanH Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. september 2015 Rapporter Del Skrevet 13. september 2015 Secretpala i constructed er faen ete meg det nye cancerhunter. HAT. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 13. september 2015 Rapporter Del Skrevet 13. september 2015 Mech mage knuser ladder for øyeblikket, jeg cruiset fra 20 til 14 med kun et par tap i dag. Face hunters, patron og secret paladin har ikke sjans. har lyst til å ranke litt i kveld. Har du link til decket? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 14. september 2015 Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 Mech mage knuser ladder for øyeblikket, jeg cruiset fra 20 til 14 med kun et par tap i dag. Face hunters, patron og secret paladin har ikke sjans. har lyst til å ranke litt i kveld. Har du link til decket? Det er en ganske standard mech-mage jeg har laget selv: http://i.imgur.com/qsfLQBr.jpg Strategien mot de fleste er å trade mye for å holde board control. Dersom du er ganske sikker på at du kan få lethal over de to neste turene uten at motstanderen greier å cleare er det bare å kjøre face. Hadde for øvrig denne morsomme situasjonen i går: http://i.imgur.com/VKJqOtD.jpg Det viser seg at Cutpurse er et morsomt kort å få fra Piloted Shredder når motstanderen din ikke har noen måte å kvitte seg med den på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå