Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss, spilte en halvtime nå med dragon priest og jeg hadde det faktisk moro. Møtte for det meste control og midrange, men så..cancer paladin på rekke og rad, og begge holy novaene mine lå selvfølgelig i nederste del av kortstokken. Hver jævla gang. Det er som å stoppe en blødning uten bandasje. Eller enda verre, bandasjen ligger så vidt utenfor rekkevidde :p

Lenke til kommentar

Craftet Mal'Ganis i går, damn demonzoo og demonlock er gøye decks! Jeg er fremdeles elendig med dem, så vinner knapt halvparten av kampene, men det er ikke så nøye.

 

Har fremdeles 2k dust, så usikker på hva som blir neste. Både Tyrion, Justicar og Varian ser gøy ut, men ingen av de kommer til å åpne noen nye typer decks for meg. Kanskje det blir de siste epicsene for dragon priest i stedet.

Lenke til kommentar

Finnes det noe mer "Lønnsom" måte og kjøpe card packs på ? jeg kan se at folk reklamerer med noe amazon greier og at du får 20% av en slags bonus eller lignende. Tenke og kjøpe en del kort men tenke og undersøke litt først siden jeg har sett en og annen reklame i streams osv på at du kan få noe mer ut av det en bare og kjøpe direkte ingame.

 

noen som vet noe om dette ?

Lenke til kommentar

Får legge ved min nylig 12-win også da (12-1), bra deck, men å nå 12 er alltid vanskelig, møter jo mye board-clear på slutten, og det er alltid et element av flaks og ikke flaks når man skal opp i så mange wins.

 

Bedre enn ventet: Sap

Dårligere enn ventet: Anub (dvs, kanskje ikke dårlig, men i dette decket var som regel spillet i praksis over innen han kom på banen)

 

AtW

post-11439-0-39628900-1442080341_thumb.png

post-11439-0-16014000-1442080352_thumb.png

Endret av ATWindsor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Mech mage knuser ladder for øyeblikket, jeg cruiset fra 20 til 14 med kun et par tap i dag. Face hunters, patron og secret paladin har ikke sjans.

 

har lyst til å ranke litt i kveld. Har du link til decket?

Lenke til kommentar

 

Mech mage knuser ladder for øyeblikket, jeg cruiset fra 20 til 14 med kun et par tap i dag. Face hunters, patron og secret paladin har ikke sjans.

 

har lyst til å ranke litt i kveld. Har du link til decket?

 

 

Det er en ganske standard mech-mage jeg har laget selv:

http://i.imgur.com/qsfLQBr.jpg

 

Strategien mot de fleste er å trade mye for å holde board control. Dersom du er ganske sikker på at du kan få lethal over de to neste turene uten at motstanderen greier å cleare er det bare å kjøre face. 

 

Hadde for øvrig denne morsomme situasjonen i går:

http://i.imgur.com/VKJqOtD.jpg

Det viser seg at Cutpurse er et morsomt kort å få fra Piloted Shredder når motstanderen din ikke har noen måte å kvitte seg med den på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...