Eriksendrul Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 (endret) Hva skjer med at folk har mer en 2 av samme kort i constructed ? Spilt mot en mage som har spilt 4 deathlords og 2 archmage ? Har Dette er helt uten secrets eller spells som kopierer eller gir de flere minions. har også opplevd paladin med 3 Guardian of kings. de 3 rundene jeg opplevde dette så har det som sagt ikke blitt spilt spells eller secrets osv som gir de flere av X kort eller gir dem X random kort osv. ( Spiller med addon så jeg ser hva som har blitt spilt av secrets osv tidligere i spillet så nei, det er ikke derfor de har mer en 2 av samme kort ) Endret 8. september 2015 av Eriksendrul Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Aldri opplevd noensinne, unntatt når kort lages av andre kort, men da står det jo. AtW Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Aldri opplevd noensinne, unntatt når kort lages av andre kort, men da står det jo. AtW ja det sto heller ingen ting på de 2 kortene jeg sjekket. pleier og glemme slikt. Fant ut at flere har opplevd dette da jeg søkte på det Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Det er garantert Echo of Medivh du har opplevd: Med dette kortet får du en kopi av hvert kort du har på bordet, på hånden. Det vil heller ikke stå på kortene "created by Echo" sånn som det gjør med thoughtsteal osv. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Hvordan forklarer du Paladin? De har ikke det kortet. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Hvordan forklarer du Paladin? De har ikke det kortet. Kanskje dette? Du spiller vel ikke arena? Regner med du vet at man kan ha ubegrenset med samme kortet der i teorien. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Om man følger med i spillet på hva som skjer, så forstår man hvorfor man av og til kan legge ut flere enn 2av samme kort. FØLG MED Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 (endret) Det tok av i arena runden jeg hadde i kveld Fikk etter min mening et ganske så godt mage deck! gikk 12-2! Endret 8. september 2015 av Kron Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Det tok av i arena runden jeg hadde i kveld Fikk etter min mening et ganske så godt mage deck! gikk 12-2! En fin kurve og solide kort er ofte det som skal til ja! Men du har ingen card draw utover spellslinger og en gnomish, var det nok? Synes ofte at det er det som blir problemet hvis motstander har tilsvarende tempo som deg eller for mange board clears. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Veldig sjeldent man får noe særlig card draw i arena sånn jeg ser det. Og det er vanskelig å komme tilbake mot en mage med så mye effektiv removal som i det decket der. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Det tok av i arena runden jeg hadde i kveld Fikk etter min mening et ganske så godt mage deck! gikk 12-2! Men du har ingen card draw utover spellslinger og en gnomish, var det nok? Synes ofte at det er det som blir problemet hvis motstander har tilsvarende tempo som deg eller for mange board clears. Både ja og nei. Spilte ofte mot decks som hadde card advantage over meg. Men jeg tok board control og beholdt board control i de fleste kampene jeg spilte. Og mange ganger rusha jeg bare motstanderen min om jeg så de hadde betydelig flere kort, jeg vant ofte før jeg gikk i null. De eneste kampene jeg tapte tempo, var de 2 kampene jeg tapte Endret 9. september 2015 av Kron Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Det tok av i arena runden jeg hadde i kveld Fikk etter min mening et ganske så godt mage deck! gikk 12-2! Men du har ingen card draw utover spellslinger og en gnomish, var det nok? Synes ofte at det er det som blir problemet hvis motstander har tilsvarende tempo som deg eller for mange board clears. Både ja og nei. Spilte ofte mot decks som hadde card advantage over meg. Men jeg tok board control og beholdt board control i de fleste kampene jeg spilte. Og mange ganger rusha jeg bare motstanderen min om jeg så de hadde betydelig flere kort, jeg vant ofte før jeg gikk i null. De eneste kampene jeg tapte tempo, var de 2 kampene jeg tapte Gjettet på at det var det som skjedde ja Grattis med 12 win, har fått det til selv en gang før, paladin, og det var sweet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Lol! tenkte jeg skulle ta en arena idag også. Gikk rett til topps igjen! 12-2! Med druid! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Gratulerer, heldig med kortpakkene også ser eg Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Lol! tenkte jeg skulle ta en arena idag også. Gikk rett til topps igjen! 12-2! Med druid! Hearthstone Screenshot 09-09-15 14.11.50.png Hearthstone Screenshot 09-09-15 14.11.59.png Hearthstone Screenshot 09-09-15 14.12.20.png hehe gg wp Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Om jeg kjøper adventures med ekte penger, koster ett helt adventure da 6£ totalt, mens hver adventure-bit koster 700 gull? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Om jeg kjøper adventures med ekte penger, koster ett helt adventure da 6£ totalt, mens hver adventure-bit koster 700 gull? Hver bit begge deler Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Er meningen med ukens brawl å kjøre mest mulig removal, silence og spells, eller er det at man skal trykke 30 deathratthle kort inn i decket og se på kaoset? Har jeg misforstått brawl? Er det ladder 2.0? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Er meningen med ukens brawl å kjøre mest mulig removal, silence og spells, eller er det at man skal trykke 30 deathratthle kort inn i decket og se på kaoset? Har jeg misforstått brawl? Er det ladder 2.0? Meningen er jo å vinne med de ekstra reglene som er lagt til. Da blir det desverre lite plass til festlige deck. Er i hvertfall sånn det har blitt, og er grunnen til at jeg sjelden gidder å spille mange kamper brawl etter at jeg får pakken. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Dette er grunnen til hvorfor det burde være premade decks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå