Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal sjekke azeroth.no, ble ganske lite aktivitet der utover i betaen. Kanskje dere får heroes of the storm nøkler også når den betaen åpner ;)

 

Er glad for at unleash the hounds ble endret, eneste type hunter jeg møtte var oneturnkill. Men liker ikke hva den ble endret til, nå er den maks gimmicky med starving buzzard og den som buffes når beasts dør. Sleng på cultmaster/snake trap og så blir det helt latterlig de få gangene det funker

Lenke til kommentar

Skal sjekke azeroth.no, ble ganske lite aktivitet der utover i betaen. Kanskje dere får heroes of the storm nøkler også når den betaen åpner ;)

 

Er glad for at unleash the hounds ble endret, eneste type hunter jeg møtte var oneturnkill. Men liker ikke hva den ble endret til, nå er den maks gimmicky med starving buzzard og den som buffes når beasts dør. Sleng på cultmaster/snake trap og så blir det helt latterlig de få gangene det funker

Du har rett, det ble lite aktivitet på Hearthstone.no - så jeg mistet litt mot.

Men jeg har større tro på en fanside som gjelder hele Blizzard sitt univers, mer å skrive om og mer å lese om, og mer å kommentere\diskutere om.

 

Har åpnet for registrering nå, men siden er fortsatt i "beta".

Gjør mitt beste med å oppdatere artikler og komme med nye artikler.

 

Så ta en titt på http://azeroth.no, og hvis du har lyst å gi en tilbakemelding eller har noen spørsmål, send dem til [email protected] :)

 

Hearthstone beta nøkkel konkurransen vil også starte i morgen en tid.

Lenke til kommentar

Lite tips til Azeroth.no. Jeg var en av grunnleggerne bak www.hon-norge.net (nå lagt ned), som var en norsk fanside for HoN-spillere. Vi fant etterhvert ut at det folk er interesserte i, og som holder interessen oppe er følgende (i synkende rekkefølge)

 

1. Betanøkler

2. Konkurranser med priser som er relevant til spillet/gaming

3. Turneringer/in-house matcher (in-house er matcher som blir satt opp fra dag til dag basis, er lettere å gjøre i Heroes of The Storm enn Hearthstone vil jeg tro)

4. Nyhetssaker/generell info om spillet/videoer/guider

 

Bare ha det i bakhodet. Folk flest er generelt sett ikke så fryktelig interessert i nyheter og sånt, det får de ofte fra andre sider (offisielle forum, diskusjon, reddit, gamer.no og andre nyhetssider etc). Det burde for all del være på siden, men konkurranser/tournaments/in-house matcher er gull om man vil ha aktivitet. Så, arranger så mye som mulig. Få folk til å møtes i spillet. Lag klaner, lag chat-grupper om det går an, lag steam-grupper og organiser sånn at folk kan spille mot hverandre. Hvis ikke kommer siden til å dø ut med en gang.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Faen så dårlig jeg er i Hearthstone. Ikke nok med at playsa mine er litt tvilsomme, men jeg klarer jo faen ikke å lage bra decks. Hverken i Arena eller Contructed... :p

 

Prøvde nye Ranked Play og jeg tapte så det kostet etter.. :hm:

 

 

Såvidt jeg har skjønt møter man bare folk på samme rank i constructed nå, ikke nødvendigvis på samme matchmaking rating, så i starten kan du være uheldig å møte masse folk som var veldig høyt ranked og driver å jobber seg oppover igjen

Lenke til kommentar

Ikke minst veldig casualvennlig. Ingenting i veien for å kun spille for dailys -> samle penger til arena. Eneste jeg spillet jeg hadde tid til i eksamenstida, passa perfekt :)

Fikk en daily nå i dag som fikk ut på å spille 40 minions som kosta to eller mindre mana, laga en deck med kune 1-2 minions og +draw cards. Artig nok så vant jeg også flere matcher

Lenke til kommentar

Åpner opp noen nye komboer. Starving Buzzard + Scavenging Hyena, først ekstra kort, så dør alle hundene og booster Hyena, som da slår hardt.

Det er fremdeles beta, så hvis denne nerfen viser seg å være for hard, kan det være at det kommer en ny justering senere.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...