Thor. Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Golden er kun estetisk. Ingen andre fordeler. Og et lite tips, start med basic packs før du går løs på GVG pakker. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Golden-kort gir mer dust for crafting hvis du disenchanter dem. Slik sett er de mer verdt enn vanlige kort. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Helt fantastisk animasjon på Mimiron! Fikk det kortet selv i en pakke for lenge siden, men har aldri brukt kortet i noen av deckene mine. Kan vel også skyte inn at det er så utrolig digg at Concede skjer uten å vente på at animasjonene blir ferdig. Tapte nettopp mot en Patron Warrior, og det var bare å trykke Concede med en gang "CHAAAARGE FOREWARD" og "MY BLADE BE THIRSTY" kom på høytalerne(hadde allerede Patrons på bordet). Jævla drittdeck.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Allerde hatt et game hvor voltron vant for meg Noen som vet når patchinga er ferdig? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) På mobil så får jeg opp "Hearthstone has been updated! Please download the latest version", blir sendt inn på Play butikk, men der kan jeg bare åpne HS, ikke oppdatere, og når jeg åpner får jeg samme meldinga Edit: Funka nå Play bare litt buggy Endret 19. august 2015 av Hansoen Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Fikk spille på The Grand Tournament-brettet i dag for første gang. Ikke lenge igjen nå, hvis de begynner med sånt tull at release i Europa kommer en uke etter Amerika blir jeg sur. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Har de gjort det før da? Mer enn en dag etter mener jeg. Brawl med nye kort er en grei innledning. Klarte å misse lethal i første kampen, men vant heldigvis likevel.. 1 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 http://eu.battle.net/hearthstone/en/blog/19843162/the-grand-tournament-arrives-august-24-19-08-2015 Ser ut som release 24 august for respektive EU/NA Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Det var vel den datoen man kom frem til via Windows klokka tidligere? Fikk forresten en fæl kombo som hunter i brawl. Fikk mind control fra magens spellslinger, brukte den på en coldarra drake og med 10 dmg fra hero power så var det lethal runden etter. Selv om dette vil skje ytterst sjeldent så må jeg si denne brawlen skremmer meg litt. RNG ser ut til å øke, utrolig nok. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Mage decket er mye kraftigere enn hunter decket i hvertfall... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Mage decket er mye kraftigere enn hunter decket i hvertfall... Var mitt intrykk også, men har hatt hunter 6 ganger på rad nå og kun tapt en gang. AtW Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Har tapt en gang selv på hunter, har spillt ganske mange ganger også. Da jeg conseda hver gang på mage pga jeg ikke kunne spille mage for da hadde jeg completa et 40 g quest. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Har tapt en gang selv på hunter, har spillt ganske mange ganger også. Da jeg conseda hver gang på mage pga jeg ikke kunne spille mage for da hadde jeg completa et 40 g quest. Kan du oversette dette til logisk? Du conceda med mage fordi du ikke ville fullføre et quest? Hva i alle dager er poenget med det? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 (endret) Godt mulig for han har lyst å prøve å bytte det mot et 60g eller 100g eller til og med spec quest? ...og hadde då sjølsagt alt bytta et quest den dagen så en måtte vente til neste dag. Endret 20. august 2015 av Whiteshit Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Synes de kunne ha hatt noe litt mer varierende decks fler classes og evt flere versjoner av dekkene i brawl denne uka :o Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Har tapt en gang selv på hunter, har spillt ganske mange ganger også. Da jeg conseda hver gang på mage pga jeg ikke kunne spille mage for da hadde jeg completa et 40 g quest. Kan du oversette dette til logisk? Du conceda med mage fordi du ikke ville fullføre et quest? Hva i alle dager er poenget med det? Fordi jeg aldri fullfører 40g quests da jeg taper gull på det. Jeg bytter det i 50/60/100 quests. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Har tapt en gang selv på hunter, har spillt ganske mange ganger også. Da jeg conseda hver gang på mage pga jeg ikke kunne spille mage for da hadde jeg completa et 40 g quest. Kan du oversette dette til logisk? Du conceda med mage fordi du ikke ville fullføre et quest? Hva i alle dager er poenget med det? Fordi jeg aldri fullfører 40g quests da jeg taper gull på det. Jeg bytter det i 50/60/100 quests. Edit: ellers leste eg over det igjen, og det står veldig logisk der Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Er battlenet bugga nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå