Whiteshit Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Du har faktisk betalt med pesos. Skruballspørsmål. Om en skulle crafte en legendary som ikkje var av den mest spelte/likte, typisk rag, sylvanas osv. Ka skulle det vert, og koffor? Hadde tenkt å crafte en neutral legendary, og har vel dei mest normale legendaries ++ Men innrømmer at eg har lyst å teste lock med både jaraxxus og malganis (mangler begge). Lenke til kommentar
nagina Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Er jo kjent deck som kjører begge, nokså bra deck også. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 (endret) Jeg trur det er samme pris overalt. Jeg har kjøpt med kroner på iOS, med pesos på Android og med euro på PC. Alt be konvertert til euro og trukket derfra. Prisene du ser på skjermen i NOK, stemmer mest sannsynligvis ikke. Prisene i NOK på iOS er det man faktisk betaler jo.For å illustrere prisforskjeller: For 40 packs: Battle.net: 45 euro = ca 403 kr iOS: 489 kr Amazon: 62,5 dollar = 510kr For 1 ny hero: Battle.net: 9 euro = 80kr iOS: 95kr Amazon: 12,5 dollar = 102 kr Du har faktisk betalt med pesos. Skruballspørsmål. Om en skulle crafte en legendary som ikkje var av den mest spelte/likte, typisk rag, sylvanas osv. Ka skulle det vert, og koffor? Hadde tenkt å crafte en neutral legendary, og har vel dei mest normale legendaries ++ Men innrømmer at eg har lyst å teste lock med både jaraxxus og malganis (mangler begge). Vanskelig spørsmål, de fleste legendaries som faktisk er verdt å crafte har jo et bruksområde. Jaraxxus og Mal'Ganis er jo som nevnt brukt i en del decks. Jeg tror kanskje jeg ville craftet Hogger dersom jeg potensielt hadde alle faktisk nyttige legendaries fra før. Hogger er kul, og det er gøy med taunts. Edit: når man snakker om solen, åpnet nettopp Jaraxxus ^^ hadde han ikke fra før heller Endret 31. juli 2015 av Papegøye Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Tiirion Fordring + Redemption = Win! Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Hva syns dere om Warlock Mech Zoo decket? Fikk alle kortene jeg trenger for dette igår. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Det decket der tror jeg ikke jeg har møtt på i det hele tatt. Men kan nok ende opp med en del wins der. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Klart at etter dei opplagte legendaries, så er det litt bingo ka ein skal crafte. Eg pleier egentlig ikkje å crafte så veldig masse legendaries. Har vel til no crafta 4-5 og fått resten. Alextraza er også et kort eg mangler som hadde vore festlig. Og malygos....og sneeds....sukk Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Det decket der tror jeg ikke jeg har møtt på i det hele tatt. Men kan nok ende opp med en del wins der. Ja var det jeg også håpet på, men føler at jeg er stuck mellom 15 og 17 i ranked. Kanskje jeg bare ikke kjenner decket godt nok enda. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Vil nok tru det decket kan få deg et godt stykke over 15 ja, litt flaks og erfaring med decket så kan det krype ganske langt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Du har faktisk betalt med pesos. Skruballspørsmål. Om en skulle crafte en legendary som ikkje var av den mest spelte/likte, typisk rag, sylvanas osv. Ka skulle det vert, og koffor? Hadde tenkt å crafte en neutral legendary, og har vel dei mest normale legendaries ++ Men innrømmer at eg har lyst å teste lock med både jaraxxus og malganis (mangler begge). Jeg bor på filippinene. Men på kontoutskriften min stod det oppført i euros, selv om det stod pesos på skjermen. Neutral legendary? Dr. Boom. Uten det fnugg av tvil. Ubalansert, og passer i veldig mange decks. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Du har faktisk betalt med pesos. Skruballspørsmål. Om en skulle crafte en legendary som ikkje var av den mest spelte/likte, typisk rag, sylvanas osv. Ka skulle det vert, og koffor? Hadde tenkt å crafte en neutral legendary, og har vel dei mest normale legendaries ++ Men innrømmer at eg har lyst å teste lock med både jaraxxus og malganis (mangler begge). Cairne ville jeg gått for. Han spilles ikke nå pga at han er slow som en skilpadde, men etter GT, så kan det virke som om Blizzard prøver å dra metaen i en litt treigere retning, vekk fra Aggro. Da vil Cairne (mest sannsynlig) bli bra igjen. Men, han var jo ganske standard, så du har han vel Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Har både cairne og boom. Boom er vel omtrent den mest spelte legendaryen? Sneeds ser eg nesten for meg no som mest festlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Har både cairne og boom. Boom er vel omtrent den mest spelte legendaryen? Sneeds ser eg nesten for meg no som mest festlig. Jeg synes personlig Troggzor er blant de festligste. Eneste kortet jeg har som får folk til å gi opp kampen bare ved synet Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Troggzor har eg glømt ja. Eg er nok en av dei som har conceeda mot troggzor med 6 spells på hand. =) Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Han gav opp samme runde. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Nå er jo ikke akkurat tawern brawl representativt for normal spilling da AtW Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Ikke akkurat nei. Alt som er antispells for motstanderen i starten er skikkelig op. Feks coin + unstable portal runde 1. Loatheb runde 2. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Noen som har hørt noe mer om utgivelsesdato for "The Grand Tournament"? Har funnet en video på nettet av en som prøver å åpne forhåndsbestilte pakker ved å stille wondows-klokka frem i tid. Den 24. august får han flyttet kortpakka til midten av skjermen, men spillet fryser. Håper utgivelsesdato er tidligere enn dette, noen som har lest andre rykter? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Det er litt over en uke siden de kunngjorde neste expansion, og så langt har du vist fram cirka en fjerdedel av de nye kortene. Sånn sett virker 24. august plausibelt. Likevel, når GvG ble sluppet så ble en relativt stor andel av kortene vist kort tid før lanseringen, så det er jo alltids en mulighet for at det slippes tidligere. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Noen som har hørt noe mer om utgivelsesdato for "The Grand Tournament"? Har funnet en video på nettet av en som prøver å åpne forhåndsbestilte pakker ved å stille wondows-klokka frem i tid. Den 24. august får han flyttet kortpakka til midten av skjermen, men spillet fryser. Håper utgivelsesdato er tidligere enn dette, noen som har lest andre rykter? Det kan nok stemme at den 24. august er datoen du må merke av i kalenderen om du venter på utvidelsen. Kripparian forklarer dette fenomenet med å stille klokka i Blizzard-spill: Kort fortalt: I løpet av Blizzards historie har denne teknikken vært ganske så presis. Å stille klokken frem har mange ganger vist seg å være en ganske så presis måte å spå utgivelses-datoer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå