ATWindsor Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Rart folk har begynt å bruke undertaker? Den ble jo rimelig useless med 1 hp igrunn. Har aldri hatt 1 HP AtW Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Rart folk har begynt å bruke undertaker? Den ble jo rimelig useless med 1 hp igrunn. Rart folk har begynt å bruke undertaker? Den ble jo rimelig useless med 1 hp igrunn. Har aldri hatt 1 HP AtW Som AtW sier, den har aldri hatt 1HP. Endringen gikk på at den gikk fra å på +1/+1 per deathrattle til å kun få +1 attack. Ser ut som omtrent blåkopi av de gamle undertaker deckene også, med haunted creeper og webspinner, leper gnome ++ Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Jeg har ikke endret på det gamle deathrattle/undertaker decket siden nerfen, men spiller det stadig. Og det virker. Nå er det ikke undertaker som vinner kampene, men kortet er nok fortsatt et irritasjonsmoment. Lenke til kommentar
Ajeey Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 (endret) Virker som metaen er trukket seg litt bort fra alle de aggressive decksa! Mye tempo mage og mid-range druid ute å går, noe som gjør det mer morsomt å spille constructed. Opplever dere det samme? Endret 21. juli 2015 av Ajeey Lenke til kommentar
VanH Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Har møtt en del face-hunters og control warrior. Veldig sjelden jeg møter tempo-mage. Ser heller mer til taunt-ramp-druid enn midrange combo druid. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Virker som metaen er trukket seg litt bort fra alle de aggressive decksa! Mye tempo mage og mid-range druid ute å går, noe som gjør det mer morsomt å spille constructed. Opplever dere det samme? Spillte 4 kamper på rank 11 i går, 3 facehuntere og en flamewaker mage... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Ser mindre og mindre til facehunters og zoo-locks selv. Deilig! Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Jeg spilte noen kamper med control warrior i går for å fullføre en daily quest (rundt rank 7), og møtte fortsatt flest facehunters, zoo og såkalt eboladin. Det jeg derimot ser lite av for tiden er patron warrior. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Ny brawl ute: Vant lett med priest med bare legendaries, giants, ressurrect og mind control . Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Prøvde et par omganger, konklusjon: kjedelig, er jo mer eller mindre lotto, stort sett over i løpet av de 3-4 første turene, mer eller mindre kun avhengig av opening hand. AtW Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Starter man er vinnersjansene store... Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Spiller mot priest som hunter. Han starter og legger Rag, jeg følger opp med deadly shot, han bruker ressurect og faceless. GG Fikk pakken min og etpar quests, tror det holder... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Ja, det var min erfaring også, turn 1, han spiller alexstrssa deretter spiller jeg alexstrassa, turn 2, han spiller rag, går face, rag face, game over. Illustrerer min erfaring med modusen, total bingo. AtW Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Denne brawlen favoriserer jo "erfarne" spillere som har samlet gode legendaries. Jeg spilte priest og hadde et par spells o.l. for å fylle opp decket, og var veldig uheldig med starthånden. Jeg var dog heldig med motstander, som jeg fikk inntrykk av var relativt fersk. Han hadde satset på mage secrets, og spilte mad scientist(!) første runde. Safet inn den seieren relativt lett.. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 (endret) Ja greit med mange dyre og gode kort her. Men må si tavern brawl skuffer. Så langt er det jo omtrent bare repitisjon av innhold de har hatt tidligere. Regner med vi får se decks med 25 unstable portals snart også, kanskje neste gang? Møter også bare priest, og kampene er over på 2-3 runder. Jaja, jeg har fått packen min så da er det greit. Men blir spennende å se hva annet de avslører i dag da. Argent tournament? Er det om en time streamen starter? Endret 22. juli 2015 av Golamesh Lenke til kommentar
VanH Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Hearthstone announcement starter nå: http://www.twitch.tv/playhearthstone Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Argent Tournament, som alle visste det var. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 130nye kort og samme modellen for å få kortpakker(Denne får en ny type kortpakke ala GvG), noe som betyr at det nå er umulig for nye spillere å skaffe seg kort fra alle de forskjellige kortpakkene... GG. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Jupp. 130 nye kort i en egen kategori som må kjøpes. Begynner å bli særdeles vanskelig for nye spillere å skaffe seg kort, så rart de går samme ruten her. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Nye hunter kortet: 2 mana Få et random hunter kort hver gang du bruker et spell denne turen GG... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå