Skurupu Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Thaddius koster 10 mana. Men veit ikke om det går ann å få han på den måten. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Fikk spec questen(kortpakka), men har ingen å spece, er det noen som har mulighet å legge meg til @kvikkleire#2481 Blitt takknemlig, og kan sikkert gjengjelde ved en seinere anledning Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Fikk spec questen(kortpakka), men har ingen å spece, er det noen som har mulighet å legge meg til @kvikkleire#2481 Blitt takknemlig, og kan sikkert gjengjelde ved en seinere anledning Sendte deg request. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 (endret) Jeg også. Andre kan gjerne adde meg og. Har to som jeg pleier spectate, men det er litt lite viss jeg vil bli kvitt questet fort. Dredd#2398 Endret 11. juli 2015 av GnilreG Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Legger dere til selv. Urias#2609 Lenke til kommentar
VanH Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Trenger også å gjøre spectate-questen. Legg meg til: VanTheMan#2494 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Hvor mange pakker må man åpne for å få legendary kort, sånn gjennomsnittlig?Har åpnet ca 30 stykker (kun kjøpt meg in-game currency) og aldri fått en legendary.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Hvor mange pakker må man åpne for å få legendary kort, sånn gjennomsnittlig? Har åpnet ca 30 stykker (kun kjøpt meg in-game currency) og aldri fått en legendary.. Ca 20 i snitt tror jeg. AtW Lenke til kommentar
code Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 (endret) Noen som vet hvor mange, hvis det finnes, turneringer med kvalifisering som ikke er invite-only som er til hearthstone? Endret 12. juli 2015 av Ares NOR Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 12 win arena med 2x legendaries nefarian og Tirion. Det morsomme er at jeg lå 2-2 og gikk fra der til 12-2 2 Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Fy søren så mange dårlige tapere det er i HS. Spiller en control warrior med dobbel brawl for tiden, litt med tanke på vs patron. Og hver gang jeg møter patron, og hver gang de går all in og jeg brawler så stikker de. Roper hver runde til siste runden før de tydeligvis lukker spillet. Bare fordi de tapte kampen så skal de altså kaste bort både egen og andres tid. Mange småunger ass. 2 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 12 win arena med 2x legendaries nefarian og Tirion. Det morsomme er at jeg lå 2-2 og gikk fra der til 12-2 Nice! Henta en gang 12-2 fra 0-2 med mage en gang Kjenner igjen følelsen Lenke til kommentar
discostu Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Hvordan klarer dere egentlig så mye på arena? Sliter med å komme over 5 jeg, siste rundene fikk jeg 0... :S Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Hvordan klarer dere egentlig så mye på arena? Sliter med å komme over 5 jeg, siste rundene fikk jeg 0... :S Jeg vet ikke om jeg er "representativt begavet" i arena, men jeg ligger stort sett på 5-7 wins, og 12 er jo noe man får, men det skjer ikke så veldig ofte, er en liten begivenhet når man får det til, fått det til kanskje 1 av 40 ganger eller noe, om jeg skal gjette villt. AtW Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 (endret) 7 er rekken min. 3-4 wins er snittet for min del. Får sjelden bra draws pluss at jeg kanskje velger litt dårlig til tider. Velger et kort som er veldig bra om jeg får et hvis annet kort men er ubrukelig alene osv, ikke lurt:p Endret 15. juli 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Tror alle 12 wins jeg har er paladin, kommer alltid lengst med den. Er usikker, men trur jeg klarte det med priest en gang også. Men et annet spørsmål: Kommer Dr. Boom til og bli nerfet? Har ventet på det lenge nå siden jeg har en ekstra, men skjer jo aldri Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Tror alle 12 wins jeg har er paladin, kommer alltid lengst med den. Er usikker, men trur jeg klarte det med priest en gang også. Men et annet spørsmål: Kommer Dr. Boom til og bli nerfet? Har ventet på det lenge nå siden jeg har en ekstra, men skjer jo aldri Når de ikke har nerfet Boom til nå så skjer det nok ikke. Blizzard sa vel tilbake i mars eller noe sånt at de ikke vurderte å nerfe det kortet, og på den tiden så ble det spilt mer enn det gjøres nå. Så hvorfor de skulle nerfe det nå skjønner jeg ikke helt. Men du kunne jo kanskje ventet litt til. Det kommer mest sannsynlig nye kort om en uke, eller blir annonsert om en uke, så hvem vet. Kanskje er det noen kort som gjør Boom enda sterkere så de bare må nerfe. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Ja, får barre vente. Har mer en nok dust, greia er barre at det irriterer meg at jeg ikke kan bruke auto DE uten og ta det kortet i samme slengen. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Morsom brawl denne uken! Vant på første forsøk med priest. Er en del flaks i bildet da, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå