Nerowulf Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Noen som har funnet noen gjemte kort i den neste patchen. En del virker litt OP, men det er vel fordi spillereglene vil bli annerledes enn til vanlig. http://www.hearthpwn.com/news/921-hearthstone-patch-9166-tavern-brawls-new-heroes Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Kjenner jeg gleder meg til brawl! Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 kanelsnurr skal straks spille på Dreamhack: http://www.twitch.tv/dreamhackhs Noen som vet hvordan han har gjort det i de andre kampene, og om det er andre nordmenn som er med? Turneringen spilles i "Swiss" format, noe jeg ikke har sett før, og er litt usikker på hvordan faktisk fungerer. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 kanelsnurr skal straks spille på Dreamhack: http://www.twitch.tv/dreamhackhs Noen som vet hvordan han har gjort det i de andre kampene, og om det er andre nordmenn som er med? Turneringen spilles i "Swiss" format, noe jeg ikke har sett før, og er litt usikker på hvordan faktisk fungerer. Tipper det er best av 3. Man har 3 heroer man har valgt ut på forhånd, vinner man med en så kan man ikke spille med den igjen. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Det var best av 3, og når du vinner så kan du ikke bruke samme hero igjen i den kampen. Men Swiss formatet før playoff betyr at de 128 spillerne som er med spiller mot de med lik winrate. Ligner på arena med andre ord. Altså at de som får en god start møter andre som har fått en god start. De med en elendig start møter andre med elendig start, men flere tap betyr jo da at du har ingen mulig for å gå videre til playoff. Og til slutt (etter 7 kamper i denne turneringen) så går de 8 beste videre til playoff. Og det var 8 stk som vant 7 eller 6 av 7 kamper. Kanelsnurr, ProfiX og ReTord fra Norge vant 5 av 7 så de gikk ikke videre til playoff (men 12., 13. og 21. plass er da virkelig ikke så ille). Det var vel 3 andre nordmenn med også, men de gikk det ikke så bra med. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Morsomste var jo når ReTord vs. kanelsnurr var feature match. Og når Chakki vs. ProfiX var feature match på streamen. Synd kanelsnurr snublet mot ReTord, for eller så kan det se ut som han hadde kommet seg videre. Lenke til kommentar
Ajeey Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Noen som har noe tips mot alle disse hunterene i ladder? Facehunter er igrunn null problem, men disse midrange hunterene med freeze trap og savannah taper jeg alltid mot. Sitter fast på rank 8 pga av dette :-( Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Kan vel alltids lage et deck som er veldig bra mot de. Men da sliter du sikkert når du møter andre klasser. Lenke til kommentar
annonaki Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Begynte å spille dette spillet idag faktisk. Noen som har noen gode tips å komme med? Er det verdt å kjøpe kort pakker? Er det noen av de forskjellige kortstokkene(mage, druid osv) dere anbefaler for en nybegynner? Noen spesielle wiki sider dere anbefaler? Lenke til kommentar
Ajeey Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Ville anbefalt å begynne med å kjøpe Naxxramas og Blackrock mountain :-)F.eks her finner du et brukbart mage deck som bare krever basic kort+naxxramas kortene: http://hearthstoneplayers.com/basic-naxxramas-mage/ Om du vil komme deg under rank 15 er du nok nødt til å kjøpe pakker. Det er selvfølgelig mulig uten å kjøpe kort, men det er vanskelig og tidkrevende. Personlig synes jeg spillet er mer morsomt når man har mange kort, og kan lage mange forskjellige decks! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Tavern Brawl nå på onsdag. Varer til mandag for første periode. Tavern Brawl Weekly ScheduleZeriyah / Community Manager Each week, a different Tavern Brawl will pit you head to head versus another player using exciting and unique rules. The possibilities are endless! Brawls get plenty rowdy, so the Innkeeper will definitely need a couple of days after each one ends to get the inn all tidied up before the next brawl begins. That means Tavern Brawls are temporarily closed while the Innkeeper cleans up before a new, different brawl starts—so be sure to get a match or two in while you can! Tavern Brawl unlocks for players who have at least one Hero at level 20. Tavern Brawl will open and close according to the following schedule each week: Region---------------Open--------------------------------Close Americas------------Wed 10:00 AM PST-------------Mon 3:00 AM PST Europe---------------Wed 05:00 PM CET-------------Mon 6:00 AM CET Taiwan/China------Thurs 03:00 AM CST-----------Mon 6:00 AM CST Korea-----------------Thurs 04:00 AM KST-----------Mon 7:00 AM KST http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/18132724383#1 Endret 15. juni 2015 av Nerowulf 1 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 For noen teaser de er i Blizzard. Jeg laster ned patchen og åpner spillet spent, også er det bare det gylne omrisset av den nye knappen man ser. Ach. Det blir spennende! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Om noen har lyst til å prøve ut Tavern Brawl i morgen (onsdag) sammen med andre, så er det bare å logge inn på Teamspeak: ts.brigaden.org Jeg blir nok å spille fra 19:30 og utover. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Hadde en perfekt runde med casual rogue-decken min mot Warrior.Han spilte Grim Patron-combo? Jeg spilte betrayal.Han spilte Deathwing? Big game hunter.Våpen? Ooze.Garrosh? Taunt + småfolk.Alt klaffa. Var en lang runde, men sykt deilig! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Har tawern brawl startet i EU nå? Fikk ikke opp noen ny meny når jeg logget inn idag... :S Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Det har startet nå i hvert fall. Vant meg en særdeles dårlig pack. Yummy Dessverre så virker det utrolig ubalansert må jeg si. Plukker man spells med jevne mellomrom så skal det litt til for å tape som Nefarian. Morsomt at det endrer tema hver uke, men er usikker på hvor mye jeg kommer til å spille tavern brawl. Det føles litt som en show-modus du tester en gang i uka eller noe. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Hvor mye vil Tavern Brawl koste? Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Er gratis. Fikk 1 stk kortpakke for å vinne første kampen, så regner med det blir slik hver uke når en ny brawl dukker opp. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Alt jeg har lest er at Tavern Brawl er gratis denne uka. Ikke noe om hva det vil koste ellers. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Er hvertfall gratis de første ukene. tipper det er gratis for alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå