Mildir Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Yeah, djevelsk artig med egen deck dog. Uten minst 4 våpen er jeg ubrukelig med warrior. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Fikk en ny daily som jeg ikke har fått før idag. "total domination - win 7 games" 100g reward. Det er jo en pakke bare for 1 daily Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Av dailies har jeg i løpet av min spilletid hatt følgende; 3 Victories! - 3 wins - 40g Beatdown - 100 damage til enemy hero - 40g Destroy them All - Drep 40 minions - 40g Diverse Class Victory quests - 2 Wins med to valgfri klasser - 40g Diverse Class Dominance quests - 5 wins med to valgfri klasser - 60g Only the Mighty - Spill 20 minions med manacost 5 eller høyere - 40g Spell Master - Spill 40 spells - 40g The Meek Shall Inherit - Spill 40 minions med manacost 2 eller mindre - 40g Total Dominance - 7 win i hvilken som helst game mode - 100g Kort oppsummert så har jeg altså hatt samtlige Daily Quests som er implimentert pr. dags dato. Endret 8. desember 2013 av Cappo Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hadde et interessant game igår (er jo fortsatt VELDIG ny) Spilte min mage mot en warrior. Følte meg så fullstendig overkjørt da jeg ikke fikk ut noe taunt mens han blæsta meg kjemperaskt ned til under 15, 8 til slutt 6 HP mens han selv hadde små latterlige 30 + 7 armor. Han fikk ut et så sykt stygt våpen + at han buffa seg selv med damage i tillegg. Var like før jeg ragequittet noe jeg har til gode å gjøre i HS, men hadde jentungen på fanget så jeg kunne ikke tape ansikt Men spillet ble altså snudd. Fikk ut litt taunt og spellpower et par arcane explosions og en flamestrike + 2 sånne fireblast kort til 4 mana eller hva de nå heter så vant jeg på mirakuløst vist. Fant ut at de kortene som fryser en target etter at de har gjort skade ikke gjelder om man ikke kommer gjennom armor :\ Men lærte å ikke gi opp selv om man får en brutalt dårlig start. Var like før jeg satte igang og google hvor OP warrior er til partiet ble snudd Meh, er shrub jeg Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Det eneste livet som betyr noe er det som skiller mellom 1 og 0. Har sett og spilt flere "kamper" hvor man får en god start med mye skade, men man er avhengig av å få de kortene man trenger slik at man klarer å opprettholde tempoet/flyten, hvis ikke så kan det fort bli brå stopp og stillingen snur. "fireblast kort til 4 mana" = Fireball 1 Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Er det et godt tegn når man er hekta på et spill, uten engang å ha spilt det? Har sett meg gjennom alt TotalBiscuit har publisert, og sjekker nå mailboxen opptil 10 ganger daglig for betakey, søker på nett etter giveaways og har googlet "hearthstone open beta" så mange ganger at det har blitt en foreslått side fra Chrome!Gleder meg! Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Quiter kun når jeg ser at han kan drepe meg neste runde, ellers så er det som folk sier det over. Jeg sliter mest med å bestemme meg for crafts for tia. Bytter preferanser på klasser annenhver dag, og har krafta de mest allsidige kortene Endret 9. desember 2013 av Mildir Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg gir sjelden opp, for jeg tenker selv på hvor tilfredsstillende det er å totalt rulle over folk, for så å oppleve irritasjonen ved at de gir opp. Spillet er fantastisk spør du meg. Jeg storkoser meg, og elsker det faktum at du kan sette deg ned og spille en match på 10 minutter. Ingen tidsforpliktelse whatsoever. Deilig. Spiller mye mage og warrior om dagen, siden jeg er litt lei priest og paladin. Både mage og warrior har potensiale til å tidlig avgjøre en match føler jeg. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Pirater + arcanite reaper Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Er det et godt tegn når man er hekta på et spill, uten engang å ha spilt det? Har sett meg gjennom alt TotalBiscuit har publisert, og sjekker nå mailboxen opptil 10 ganger daglig for betakey, søker på nett etter giveaways og har googlet "hearthstone open beta" så mange ganger at det har blitt en foreslått side fra Chrome! Gleder meg! Sendte deg en. 5 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg har faktisk ingen pirater, og heller ingen arcanite reaper enda. Startet en ny runde i Arena rett etter at jeg skrev forrige post, og fikk da mulighet til å drafte warrior. Leste litt rundt hvordan en warrior arena deck "skal" bygges opp, og fulgte tipsene. Satset utelukkende på våpen (fiery weapon x 2 og arcanite reaper x 2) samt en haug med charge-minions. Første match ble mot en priest. Tok han innen turn 6 mener jeg å huske. Da hadde jeg 28 hp igjen, og fullt overtak, Andre match ble mot en rogue. Endte matchen på turn 6 der også, med 30hp + 8 armor. Håper det fortsetter sånn. Har aldri fått 9 wins i arena før, men jeg øyner muligheten denne gangen. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Sendte deg en. Som jeg skrev i PM, tusen hjertlig takk! Julen kom tidlig i år, uten at jeg hadde hverken håp eller hensikt i å tigge! Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Skulle nesten likt å vist hvordan mmren virker i constructed, slo på ranked over unranked for dailys som funket greit i starten men er nå på et punkt hvor p2w deckene begynner å hoppe frem, på et punkt så tapte jeg 6 matcher vant så 3 og enda ranket jeg videre opp, bare wtf er det jeg kan si. Som en f2p spiller så fokuserer jeg på 3 klasser så disse random dailysene som låser deg fast til en av to klasser syns jeg er helt elendig når du ikke har mer enn basic cards for dem og med en mmr som gjør at du er dømt til å bli stomped mesteparten av tiden... Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Har sett meg gjennom alt TotalBiscuit har publisertSelv om du nå har fått en key vil jeg anbefale Force sine deck spots lights (som jeg nevte i ett tidligere innlegg). Trump har også en god del videoer på youtube, og steamer arena på twitch (jeg har kun sett på steam'en hans). Er mange andre HS stream'ere på twitch hvis ikke hans stil faller i smak. Jeg syntes det fremdeles er moro å se på andre spille, selv om jeg kan spille selv (men mangler de fleste kortene til å sette sammen gode deck'er ). Man plukker også opp en del tips om hvilke kort og komboer som er gode. 1 Lenke til kommentar
LobsterKing Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Finnes det flere julenisser her med en nøkkel til overs? Har sett det meste at TotalBiscuit sine videoer på HS men foretrekker helt klart Force sine videoer og Trump sin stream. TB gjør litt for mange åpenbare feil til at jeg virkelig kan sette pris på det. (liker forøvrig det meste TB gjør ellers) Lenke til kommentar
Olanskii Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Her er en betakey-konkurranse som burde være mulig å vinne:http://www.youtube.com/watch?v=dpgCMg88x3M For oss som fortsatt jakter på betakey Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Selv om du nå har fått en key vil jeg anbefale Force sine deck spots lights (som jeg nevte i ett tidligere innlegg). Trump har også en god del videoer på youtube, og steamer arena på twitch (jeg har kun sett på steam'en hans). Er mange andre HS stream'ere på twitch hvis ikke hans stil faller i smak. Jeg syntes det fremdeles er moro å se på andre spille, selv om jeg kan spille selv (men mangler de fleste kortene til å sette sammen gode deck'er ). Man plukker også opp en del tips om hvilke kort og komboer som er gode. Har subscribed på Force sin kanal i et par år, så har fått med meg hans spotlights. Jobber med å bygge kort, så blir jeg nok å spille Priest ranked. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Endte ikke så bra i arenaen likevel. 4-3. Fikk totalt 75 arcane dust og 10 gull, samt en kortpakke. To av tapene var mot andre warriors. Kortpakken inneholdt ganske OK kort. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Dævven, det er var et herlig syn. Aldri fått noe særlig gode kort i pakkene. Fikk brawl i en av de første, ellers bare ting jeg ikke har bruk for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå