Skosåle Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Ville hatt 3-0 i arena nå, men en kolega kom bort til meg midt i kampen. Jeg la da bort mobilen til han gikk, da jeg tok opp mobilen igjen så lå jeg for langt bak til å kunne vinne:( Det er bakdelen med å spille på jobb i guess.. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Ville hatt 3-0 i arena nå, men en kolega kom bort til meg midt i kampen. Jeg la da bort mobilen til han gikk, da jeg tok opp mobilen igjen så lå jeg for langt bak til å kunne vinne:( Det er bakdelen med å spille på jobb i guess.. Det lukter vel nesten litt fortjent av akkurat det der du 1 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Ville hatt 3-0 i arena nå, men en kolega kom bort til meg midt i kampen. Jeg la da bort mobilen til han gikk, da jeg tok opp mobilen igjen så lå jeg for langt bak til å kunne vinne:( Det er bakdelen med å spille på jobb i guess.. Hahaha, sliter med det samme selv, hender jeg tar noen runder på dass Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 (endret) Edit: Av en eller annen grunn vil ikke bildet lastes opp, og da er det ikke mye vits med denne posten. Endret 9. mai 2015 av CurSe Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Edit: Av en eller annen grunn vil ikke bildet lastes opp, og da er det ikke mye vits med denne posten. Last det opp f.eks på Imgur og lim inn linken her Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Er det noen som har fått spille med den nye BRM-arenaen i Play Mode eller Arena? Har ikke sett den siden jeg spilte singelplayer mot BRM. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Den kommer om noen uker, vet ikke om det er satt noen dato men blizzard venter nok med å bruke banen til mesteparten av spillerne er ferdige med BRM. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Startet spillet med en positiv overaskelse i dag! 2 free packs, og i den ene var det en legendary http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/17345765576 2 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Startet spillet med en positiv overaskelse i dag! 2 free packs, og i den ene var det en legendary http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/17345765576 Fikk også to packs, og i den ene gjemte King Crush seg! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Fikk ikke noe spesielt. Tre rare. Fikk dog en Legendary her om dagen. var riktignok Hemet Nesingwary... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Startet spillet med en positiv overaskelse i dag! 2 free packs, og i den ene var det en legendary http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/17345765576 Fikk også to packs, og i den ene gjemte King Crush seg! Haha! Akkurat samme her. Bare synd jeg hadde King Crush fra før. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Startet spillet med en positiv overaskelse i dag! 2 free packs, og i den ene var det en legendary http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/17345765576 Fikk også to packs, og i den ene gjemte King Crush seg! Haha! Akkurat samme her. Bare synd jeg hadde King Crush fra før. Hadde ham ikke selv, så jeg gikk rett på og laget meg et beast hunter deck. Fungerer sånn halvveis, men er ikke så spennende... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Ikke bare jeg som fikk to pakke rut av det blå i dag, altså. Fikk Antonidas i den første og Sylvanas i den andre. Grei dag, med andre ord Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) Startet spillet med en positiv overaskelse i dag! 2 free packs, og i den ene var det en legendary http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/17345765576 Fikk også to packs, og i den ene gjemte King Crush seg! Haha! Akkurat samme her. Bare synd jeg hadde King Crush fra før. Hadde ham ikke selv, så jeg gikk rett på og laget meg et beast hunter deck. Fungerer sånn halvveis, men er ikke så spennende... Fungerer greit i rogue mill deck også, ikke akuratt de beste decket jeg har, men det som er kjekkest å spille Endret 12. mai 2015 av GnilreG Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Flere som ikke kommer inn på serverene i dag? Lenke til kommentar
Destro Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 (endret) Flere som ikke kommer inn på serverene i dag? server oppdatering 0300 cest til 1100 cest Endret 13. mai 2015 av Destro Lenke til kommentar
deac Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Hater å lese om hva andre får i sine packs. Gudene vet hvor mange packs jeg har fått/kjøpt, jeg har dog kun fått EN legendary fra packs. Malorne her for noen dager siden. Ellers har jeg kun fra singleplayer og mechatorque. -_- Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Ikke bare jeg som fikk to pakke rut av det blå i dag, altså. Fikk Antonidas i den første og Sylvanas i den andre. Grei dag, med andre ord Fy faen, det er jo sykt heldig! :O Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 (endret) Startet spillet med en positiv overaskelse i dag! 2 free packs, og i den ene var det en legendary http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/17345765576 Fikk også to packs, og i den ene gjemte King Crush seg! Haha! Akkurat samme her. Bare synd jeg hadde King Crush fra før. Hadde ham ikke selv, så jeg gikk rett på og laget meg et beast hunter deck. Fungerer sånn halvveis, men er ikke så spennende... Fungerer greit i rogue mill deck også, ikke akuratt de beste decket jeg har, men det som er kjekkest å spille Hvordan får du King Crush inn i et mill deck? Sikker på at det ikke er King Mukla du fikk da? Endret 13. mai 2015 av UriasX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå