nicho_meg Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Deathwing for å klarere bordet, Kel for backup, Feugen for å gjøre det litt vanskeligere å tømme bordet. Revive og Faceless for å få flere drager/Thaddius. Edit: Resten av stokken var 2 Mind Control og resten var store tunge minions. Endret 17. april 2015 av nicho_meg Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Morsom kamp i går. Fikk slengt ut Emperor Thaurissan på runde 2, etter en syk mulligan med 2 innervate. Motstander spiller fatigue mage, og coiner ut sludge belcher runde 4. Runde 5 bestemmer han seg på grunn av Duplicate å gå face med Sludge. Som dere ser, gikk ikke alt etter planen 1 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Jeg trenger visst litt hjelp til den spectator questen jeg også. Legg meg til hvis jeg kan sniktitte litt; vesleve#2353 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Fikk spec-questen for andre gang idag, så det er iallefall mulig å få den flere ganger Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Jeg er med på den for spectator questet: xprez#2577 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Prøvde å klatre oppover ladder de siste dagene med midrange druid og Rogue, og kom ingen vei. Sto på stedet hvil mellom rank 4 og 3. Mellom hver gang jeg vant, møtte jeg på en mech mage eller Face hunter med syke starter som knuste meg ettertrykkelig nesten hver gang. I et frustrert øyeblikk i går bestemte jeg meg for å gå over til den onde siden, og satte raskt sammen et Zoo deck med 2 x Argent Squire, 2 x Sea Giant og Echoing Ooze. Fikk en syk winstreak etter å ha vært heldig med matchupene, noe som kulminerte med at jeg ble legend 3-4 timer senere. Det er egentlig ganske interessant å se hvor sykt mye Hearthstone forandrer seg fra dag til dag. En uke kan et deck være et tier 4 nisjedeck du bare finner på rank 17 og lavere, mens neste uke kan det samme decket totalt dominere metaen fra rank 10 til legend. Et annet eksempel er Freeze mage, som plutselig florerer etter at Zoo ble populært igjen. På den andre siden er Druid et synkende skip etter å ha dominert i flere måneder, nå som Warrior plutselig har blitt comboklasse nummer én etter at Grim Patron gjorde sitt inntog. Om to uker er sikkert combowarrior et nisjedeck igjen, noe som kan bety at druid kommer sterkt tilbake igjen. Det er faen meg ikke lett å bli klok på dette Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Tja, synes egentlig det er veldig lite variasjon, bortsett fra når det dukker opp nye kort. Selvfølgelig møter du variasjoner av decks fra uke til uke, men jeg synes trenden er den samme. For min del spiller det liten rolle om motstanderen er en ny variasjon av mage eller warrior så lenge 70-90% av dem du møter er aggro. Men det var morsomt å spille i dag. Prøvde ut en paladin drage deck og møtte folk som prøvde det samme med forskjellige klasser. Ingen som spilte en million minions på runde 1 og 2, men det ble heller lengre og tettere kamper der initiativet gikk fra ene til andre siden. Det var faktisk litt spennende å spille hs igjen. Bare så synd det ikke kommer til å vare. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Så irriterende det er med OTK. Møtte på den grim patron komboen, og gikk fra full kontroll med 30 helse til 1 helse og vanligvis en tapt kamp. Alt det på en enkelt runde. Veldig morsomt. Det som derimot var morsomt var at han tabbet seg ut og misset lethal, og at jeg heldigvis hadde equality + concecration + healbot (pga Thaurissan), og kunne følge opp med Tirion runden etter. Alltid stas å vinne når motstanderen spiller en op kombo og går på trynet Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Vet ikke om det var litt falks og uflaks, men merkelig bossrekke på heroic denne gangen, alle var lette, og fikk det til på første eller andre forsøk, untat chromag, som jeg slett med lenge. AtW Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Slet med de to siste ganske lenge. Mot Chromaggus benyttet jeg meg av buggen med Kel'thusad og taunts. Brukte vel ca 8-10 forsøk mot Nefarius med Warrior-decken til Lea May. Utvidelser av denne typen burde komme oftere, gir litt variasjon ifra ladder og arena. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Ikke si at du følger Lea May på Twitch? Sitter og glor med lyden muta da eller? Men ja, er enig. Vil heller ha single player adventure enn bare en haug med kort. Er ganske befriende å få alle kortene med en gang istedenfor å måtte kjøpe en million kortpakker for å kanskje få de fleste av dem. Synd at AI'en ikke er bedre, men gir som nevnt grei variasjon. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 (endret) Ser stort sett kun på Trump og Amaz, innimellom Kripp og Day9. Lea May er av og til ufrivillig morsom, så blir et greit avbrekk av og til. Ser stort sett kun på Youtube, aldri twitch. EDIT: Og hey, decken hennes funket! Endret 26. april 2015 av JacEr Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Lea May og Day9 var helt forferdelig å se på, mens Amaz var totalt uinteresang. Trump og Kripp er helt greie å se på når jeg kjeder meg på jobb da. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. april 2015 Forfatter Del Skrevet 26. april 2015 latterlig enkelt shaman challange skulle være da.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Hvilke class challenges er ikke enkle? AtW Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 3D Printet meg en Arena Key for moroskyld. Bare gjevne ut kantene, så gi den en eller annen farge, så blir det nok bra! 4 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 3D Printet meg en Arena Key for moroskyld. Bare gjevne ut kantene, så gi den en eller annen farge, så blir det nok bra! Er ikke det 1win nøkkelen? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Er ikke det 1win nøkkelen? Godt mulig det. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Merko vet ikke hvordan de andre nøklene ser ut 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå