FatHobbit Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hei alle sammen! Fikk beta key her om dagen, så har sittet en god del å spilt det. Merker at jeg sliter litt med tanke på kort utvalg, i vært fall for class bestemte kort. Noen som har tips til å få opp kort samlingen sin uten å ty til lommeboken ? Skal kjøpe kort med ekte penger om litt, men er det sånn at du får de kortene du har trukket når selve spillet blir lansert, eller blir det tilfeldig kort? Regner da med at du får samme antall kort pakker du har opparbeidet deg i løpet av spillet?? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg antar at man kun får "refundert" de kortpakkene man har betalt penger for, og at man vil få nye pakker med nye kort. Antar også at kort man har kjøpt med gull/fått i arena vil bli nullstilt, og at man ikke vil få nye kortpakker før disse før man gjør quests og achievements på nytt. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det har vært en betawipe allerede, kommer ikke flere. Så det du kjøper/opparbeider deg nå får du beholde. Angående å skaffe seg flere kort anbefaler jeg å bruke gull på arena over å kjøpe pakker. Sålenge man gjør det minst gjennomsnittlig bra (3 seiere i snitt) Lenke til kommentar
FatHobbit Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Jaok, da spørs det om jeg skal investere i noen pakker syntes dette spillet er veldig moro etter det jeg har prøvd! Har aldri spilt et kort spill (bortsett fra vri 8 og krig IRL ) men må si jeg liker det veldig godt! Endret 5. desember 2013 av FatHobbit Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det nærmeste jeg har vært denne type spill tidligere er nok poker, men liker det veldig godt. Defender of Argus og Argent Commander tror jeg er regna som de beste nøytrale kortene for tiden, passer i alle decks, en god plass å bruke det første man får av dust Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Dæven. Og jeg som har tatt veldig lett på kort, og eksperimentert og greier. Beklager feilinformasjon fra min side. Jaja, da er det bare å kjøre på videre! Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Er masse gode tips til basic decks på google, der forklarer de typisk også tanken bak og hvordan den skal brukes. Økte min win ratio iallefall! Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 http://www.youtube.com/forcesc2strategy har en god del deck spotlights, er verdt å ta en titt på. Deck'ene er hentet fra bl.a. www.hearthpwn.com Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 http://www.youtube.com/forcesc2strategy har en god del deck spotlights, er verdt å ta en titt på. Deck'ene er hentet fra bl.a. www.hearthpwn.com Gode decks, men krever eindel kort utafor basic. (meir for viderekomne mao). Men gode og artige strats, I agree. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Da har man noe å jobbe frem i mot F2P Pally Swarm/Penniless Paladin decken bruker bare "gratis" kort, og skal være ganske god. Kan selvfølgelig ha endret seg frem til nå. Endret 6. desember 2013 av Crowly Lenke til kommentar
Skulkesyk Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 en til betakey til dere!Første til mølla!Your Hearthstone Game Key:4858479095605851105942677 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Enda en betakey!Førstemann til mølla Your Hearthstone Game Key:1321708863541830507719955 Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 en til betakey til dere! Første til mølla! Your Hearthstone Game Key: 4858479095605851105942677 Takk! Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Endelig. Tusen takk Kron Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Arena run med et kjempemerkelig paladin deck . 9-2 Rett etterpå, arena run med et helt perfekt hunter beastrush deck - 4-3 Har veldig mye å si på hvilke kort som ligger øverst i bunken din må jeg si Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 wtf til noen av disse dailysene, "cast 40 spells", ja det tar jo ikke 10 år å få fullført nei Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 40 spells gjorde jeg på en arena run Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg mener ganske bestemt at jeg fortsatt ikke har hatt noen daily quests som angår spells (heldigvis). Mine dailies er av typen "Vinn to kamper med warrior eller paladin" eller "Vinn 5 kamper med Warlock eller Hunter". Håper det kommer flere quests etterhvert, men det gjør det vel ikke, siden økt tilgang på gull sikkert betyr at det blir mindre behov for å bruke . Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Drafta Warrior uten et eneste våpen, 1 win. Dette gjør meg veldig usikker på å velge warrior i framtiden, selv om jeg har rundt 80% win i play med min egen deck. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Warrior er vel den klart svakeste klassen for tiden. Går jo selvfølgelig an å vinne en del, men i arena kan det være hardt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå