Golamesh Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Må si jeg likte Molten Core langt bedre enn Blackrock Depths. Eneste jeg ikke liker med heroics nå er at jeg nesten alltid ender opp med å spille priest.. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Molten Core var mye lettere hvertfall, men blir som oftest Priest på heroics ja. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Synes han steinfyren var lettere på heoric (selv når jeg glemte at mas dispel fantes), ragnaos omtrent på nivå med tidligere bosser, kanskje litt verre? men Baron Geddon synes jeg var den vanskeligste bossen hittil, følte jeg måtte ha endel flaks, men mulig jeg bommet med dekket mitt. AtW Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Kjørte igjennom alle med et pala f2p basic deck på første forsøk. Noen classic cards. Hadde nok en god del flaks da. Værre med Warrior (var det?) class challenge, trengte ett par forsøk på å treffe Garr der. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Ja det er ikke så veldig mye ferdigheter involvert på heroic. En brukbar deck og flaks med hva du trekker er det som skal til. Freeze mage har forøvrig blitt ganske villt med Thaurissan. Bare så synd det er såpass mye warrior for tiden. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Jeg har ikke så veldig mange venner som spiller Hearthstone, derfor kan det være litt vanskelig å få unnagjort spectator-oppdraget tidsnok. Jeg håper at noen av dere kan legge meg til som venn slik at jeg kan specce dere:RabagaZt #2482 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Jeg har ikke så veldig mange venner som spiller Hearthstone, derfor kan det være litt vanskelig å få unnagjort spectator-oppdraget tidsnok. Jeg håper at noen av dere kan legge meg til som venn slik at jeg kan specce dere: RabagaZt #2482 Har sent deg en friendrequest, men spectator-oppdraget krever at du ser på noen som vinner, og jeg er rimelig ubrukelig. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Hva er dette spectator-oppdraget? AtW Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Du får av og til en quest der du må spectate en venn som vinner, då vinner du en gammel kortpakke. Har kun fått det en gang så ikke sikker på om det er et nytt de har added til daily quests eller ikke. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Har hatt den to ganger, begge pakkene var av den kjipe typen. En rare, resten commons. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Har addet deg, om det er en slik quest er det mulig jeg spectater deg engang også AtW Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Jeg har ikke så veldig mange venner som spiller Hearthstone, derfor kan det være litt vanskelig å få unnagjort spectator-oppdraget tidsnok. Jeg håper at noen av dere kan legge meg til som venn slik at jeg kan specce dere: RabagaZt #2482 Sendte deg også en request, trenger folk å se på selv også Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Gjorde den questen, og fikk epic og golden legendary. Helt greit ^^ Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Jeg fikk en Legendary fra Spectator-pakken. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Fikk golden bloodknight fra spectator pakken, kanskje de har bedre sjanse for gode saker? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Er det forresten en ny type daily quest? Har aldri fått den før. Kan jeg få den igjen? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Ja du kan visst det. Så er nytt quest. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 For de av dere som ikke har "venner" på hearthstone, så kan dere legge til siste spiller dere spilte imot. De godtar som regel, da kan du bare spectate dem en runde så slette dem. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Hva med å enten lage en ny tråd med folk som kan melde seg som mulige å spectate? Eventuelt lage en liste i førsteposten her med folk som man kan adde hvis man trenger spectate? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Elsker at 80% av matchene er mot face hunter. Synes det gir spillet en dybde og kompleksitet jeg ikke har opplevd i så mange andre spill. /s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå