ATWindsor Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Den nye mage questen burde ikke hete class challenge i det hele tatt, går jo ikke an å tape. Den er som hunter-questen, går stort sett greit, men det er mulig å tape, om man har uflaks nok er det umulig. EDIT: eller bug, spillte den nå, bossen spillte nostedomu(eller hva nå den heter den 15-sekunds dragen), og min awsome invention gjorde den om til en kylling, da kunne jeg plutselig ikke gjøre noe lenger. AtW Endret 3. april 2015 av ATWindsor 1 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Jeg var ute å sykla litt på Mage-challengen. Lorewalker Cho kødda det litt til, og jeg fikk egentlig ikke ut noe som helst (fikk dyre kort, eller kort uten damage). Motstander hadde derimot Illidan, buffa King mukla (my bad..) ++. Men Deathwing ordna biffen til slutt. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Genial den flavor teksten på Resurrect kortet 1 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Jeg har også fått den questen at jeg må se på noen andre spille. Er det noen som kunne tenke seg en midlertidig venn som glor litt på? Bruker navn er EJac79#2474. Setter pris på hjelp for å få fullført questen Lenke til kommentar
Dapper Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Artig den der class questen ja Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Det var jo ingen av de normale bossene som var vanskelig i Naxxramas heller. Kanskje bortsett fra en av challenge questene. Tror det var warrior jeg slet med om jeg ikke husker helt feil. Resten er tydeligvis designet slik at alle som har kjøpt, uansett om man er nybegynner eller ikke, skal få de nye kortene. Så får man en utfordring i heroic om man ønsker det. Synes det er en grei måte å gøre det på, selv om de vanlige bossene var i overkant lett denne gangen. Husker ikke hvordan det var i Naxxramas, men det blir vel kanskje vanskeligere etter hvert? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 I Naxxramas har jeg fortsatt ikke klart de to bossene i Frostwyrm Lair på Heroic, tar gjerne imot tips som inkluderer GvsG-kort. At Blackrock er lett gjør ingenting så lenge de er såpass undeholdene som det er. Syns altfor mange tar spillet altfor seriøst, IMHO er det mye gøyere å variere mye, som den innbarka casual-spilleren jeg er Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Dette må være noe nytt: Regner med du lærte noe av seieren min Ja, var en lang og gjevn kamp og du viste meg mange triks Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Genial den flavor teksten på Resurrect kortet Lo ganske høyt når jeg leste det! Anbefaler folk å sjekke ut kortsidene på hearthpwn. Mange vittige referanser til warcraft generelt Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Noe spesielt som er i gjære nå? Kommer ikke inn til menyen i HS. Får ikke opp noen feilmelding heller, dog, det skjer bare ingenting. Lenke til kommentar
Dapper Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Wing 2 av BRM slippes vel i dag? Sikkert noe i sammenheng med det. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 (endret) Kommer heller ikke inn. Dette er ikke bra for tålmodigheten min. Endret 9. april 2015 av JacEr Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Ikke min heller. Må fullføre en quest for å gjøre plass til ny i morgen.. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Kom inn nå, men uke 2 er ikke åpnet enda. Får prøve i morgen tidlig før jeg går på jobb... Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Garr drepte faktisk Mal'Ganis i motsetning til Thaurissan i forrige uke Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Har klart del 2 av BM, ingen nye kort ... Bare meg som har det problemet? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Har du logget ut og inn igjen? http://www.hearthpwn.com/blue-tracker/topic/11820-missing-brm-content-update se forøvrig denne tråden. Endret 10. april 2015 av Saapa Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Har du logget ut og inn igjen? http://www.hearthpwn.com/blue-tracker/topic/11820-missing-brm-content-update se forøvrig denne tråden. Trodde det skjedde automatisk siden det står click/touch to log in. Men det fungerte, så takk. Hard mode var litt for enkel på noen av bossene ... Det nye revive-kortet gjorde nytten sammen med en velkjent healing spell. Har heldigvis rett kort for hånden: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå