VanH Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Viagame Hearthstone turnering nå: http://www.twitch.tv/viagamehs Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Bare jeg som møter forferdelig trege spillere med jevne mellomrom? Når jeg spiller freeze mage raskere enn aggro decks så er det et problem. Begynner også å bli veldig lei av spillere som queuer og så går afk. Rope på runde 1. "Jippi". Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Hvis dette er kortene vi får så tror jeg vi går en interessant tid i møte!http://i.imgur.com/Un9n9DM.jpg Lenke til kommentar
nagina Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Bare jeg som møter forferdelig trege spillere med jevne mellomrom? Når jeg spiller freeze mage raskere enn aggro decks så er det et problem. Begynner også å bli veldig lei av spillere som queuer og så går afk. Rope på runde 1. "Jippi". Ikke det at freeze mage er noe hokuspokus, nokså straight forward. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Har vel ikke påstått at freeze mage er noe hokuspokus heller. Er bare lei av spillere som går afk med jevne mellomrom. HS er så casual og du kan gjøre så mye samtidig at det virker som om folk glemmer å spille.. En ny modus (ala lynsjakk) hadde vært noe. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Den herlige gleden av å knuse en i arena, for så å miste nett, og sjå på at den andre knuser deg fordi alt har låst seg... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Begynner å nærme seg... AtW Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 en som ikke har spilt arena på en god stund? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 en som ikke har spilt arena på en god stund? Har ikke spilt noe særlig arena de siste ukene nei, men hadde 2k gull fra før da. AtW Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Tapt 4 kamper på rad med oil rogue i dag, kanskje på tide med en tweak? Skal sies at jeg kunne og burde vunnet i hvertfall én kamp, men ukonsentrert og med dårlig tid gjorde jeg en del graverende feil. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. april 2015 Forfatter Del Skrevet 2. april 2015 Dette må være noe nytt: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Noen som vet når på dagen i morra blackrock kommer ut? AtW Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Dette må være noe nytt: Regner med du lærte noe av seieren min Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Noen som vet når på dagen i morra blackrock kommer ut? AtW Den er ute i USA nå. Release i EU har jeg ikke funnet mye informasjon om.. EDIT: Endret 2. april 2015 av Thor. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Blackrock er tilgjengelig i listen over solo player, men kan naturligvis ikke spille enda. Når jeg går inn på Blackrock Mountain, får jeg opp fem wings hvor det står når dem åpnes, og når disse igjen klikkes på, hvilke kort man vinner. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 De kan vel klare å rulle ut for EU snart.... Lenke til kommentar
CreareCopy Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 We are currently working towards beginning the rollout of #Blackrock Mountain to the EU region within the next few hours. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Da er Blackrock live på EU serveren Edit: Og det tok meg bare 12 minutter å fullføre første del (ikke heroic). Får håpe vanskelighetsgraden øker. Endret 2. april 2015 av Thor. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Sigh, fikk stabilisiert mot andre boss i Heroic BRM. Hva skjer 2 sek etter? Spillet fryser..... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Får alle lik classchallenges etter fullført wing? Fikk Mage og Hunter, lurer bare på om det var det jeg fikk siden det var de to klassene jeg brukte for å slå wingen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå