VanH Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 ESL Hearthstone-turnering nå: http://www.twitch.tv/esl_hearthstone 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Så det er faktisk mulig å drafte en magedeck uten flamecannon, frostbolt, fireball og skillstrike................................................................................................................................................................................... Lenke til kommentar
protown Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Endelig klarte jeg 12 wins i arena, to ganger på rad! Hemmligheten er en slags control mage med nok 2 mana kort til å overleve starten, første kamp vant jeg 12-1, andre 12-2: Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 "Control mage", vil det si at du har flest kort på hånda, eller flest minions i spill? Fine decks btw, tror jeg skal prøve noe lignende ut ved neste mulighet Lenke til kommentar
protown Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Første decken var vel mer control ved å ha svar på hånden med masse removals, mens den andre mer ved å ha flere minions på brettet. Mage er vel ganske god i arena, møter i hvert fall en del av dem mot slutten, etter 7+ wins. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Skjønner Så det betyr at om du vinner 5 ganger, så møter du en motspiller som også har vunnet 5 ganger? Lenke til kommentar
protown Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Det er i hvert fall teorien til Kripparrian, en av de bedre Hearthstone-spillerne der ute. Jeg merker i hvert fall at man jevnt over møter større motstand og bedre decks jo lenger man kommer, men kan være det er feil. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Tror det er en ganske sikker teori. (At man møter bedre og bedre motstandere i Arena jo større win-streak man har) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Selvfølgelig må jo også noen spille mot 12win decks allerede i kamp 1og 2 også Lenke til kommentar
VanH Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Jeg har sett Trump som var 11-1 møtte en annen streamer som var på 9-1. Så antall wins må ikke være nøyaktig like, men i samme wins-område. Kanskje Blizzard bruker en +2/-2 wins-forskjell. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Jeg har sett Trump som var 11-1 møtte en annen streamer som var på 9-1. Så antall wins må ikke være nøyaktig like, men i samme wins-område. Kanskje Blizzard bruker en +2/-2 wins-forskjell. Visstnok er det noe med at matchmaker prøver å finne noen som er på det samme. Hvis den ikke får det til innen rimelig tid øker den søkeområdet til den finner noen Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 (endret) Selvfølgelig må jo også noen spille mot 12win decks allerede i kamp 1og 2 også Jupp. Flere ganger jeg har tapt de 2 kampene, så vunnet 9-12. Endret 16. mars 2015 av Battaman Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Skulle ønske Heartpwn hadde en mulighet til å legge til alle kortene en eide for å se hvilke ferdige decks en kan lage. Noen som vet om andre tjenester som har noe lignende? Ikke helt komfortabel med å lage egne decks enda. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 (endret) Heartpwn har jo nettopp det. Klikk på "decks" in menyen. Altså på knappen "decks" og ikke en av klassene fra drop down menyen. Der kan du søke på mye forskjellig, og du kan legge til filtere basert på hvilke kort du har og hvilke du ikke har, blant annet. Endret 16. mars 2015 av Golamesh Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Har sett det, men de filtrene tar "enten-eller" i betraktning. Enten så er det "contains", "Doesn't contain" ellers så er det "card count by Set/Quality" osv. Med andre ord, du kan ikke legge til alle kortene du har og få utslag. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Kanskje ikke nøyaktig det du var ute etter, men det skal ikke være noe problem å finne decks du kan lage med denne metoden. Alternativt kan du google etter basic decks, så eventuelt oppgradere enkelte kort om du har noe bedre. Feks slenge inn en legendary eller rare/epic som passer. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 (endret) Hadde såvidt klart å få 5 seiere i arena før nå. Vant utrolig nok 12 kamper, selv om jeg tapte de to første! Decken var bokstavelig talt helt magisk og det var flere ganger enkle kort reddet kamper alene. Ganske artig! Kan også sees på hearthpwn 2 Cone of Cold 1 Mirror Image 1 Chillwind Yeti 2 Flamestrike 1 Acidic Swamp Ooze 2 Mana Wyrm 1 Azure Drake 1 Twilight Drake 1 Stampeding Kodo 1 Kirin Tor Mage 1 Acolyte of Pain 2 Argent Commander 1 Dragonling Mechanic 1 Pyroblast 1 Earthen Ring Farseer 1 Arcane Missiles 1 Duplicate 1 Mad Scientist 1 Unstable Ghoul 1 Enhance-o Mechano 1 Spider Tank 1 Flamecannon 1 Illuminator 1 Gilblin Stalker 1 Mechanical Yeti 1 Puddlestomper Endret 18. mars 2015 av U1ven Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Så hvem velger å bruke penger på Blackrock Mountain? Jeg tok meg selv i å tenke at "det er jo bare 200 spenn, ikke det engang" og glemte et lite sekund hvor latterlig mye penger jeg allerede har brukt på hs Så ender nok opp med å kjøpe for gull, og heller få de siste pakkene litt senere enn resten. Spørs når ting lanseres. Har ca 1700 gull for øyeblikket så det kan gå det. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Har ikke brukt penger på HS enda, så kan være jeg flesker til med blackrock mountain. Sparer dog litt gull på si, så kommer nok til å kjøpe i hvertfall første wingen med gull. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Eneste pengene jeg har brukt på HS er nax, så kjøper denne også. Gullet mitt går i arena Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå