Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sett Trump som var 11-1 møtte en annen streamer som var på 9-1. Så antall wins må ikke være nøyaktig like, men i samme wins-område. Kanskje Blizzard bruker en +2/-2 wins-forskjell.

Visstnok er det noe med at matchmaker prøver å finne noen som er på det samme. Hvis den ikke får det til innen rimelig tid øker den søkeområdet til den finner noen

Lenke til kommentar

Heartpwn har jo nettopp det. Klikk på "decks" in menyen. Altså på knappen "decks" og ikke en av klassene fra drop down menyen. Der kan du søke på mye forskjellig, og du kan legge til filtere basert på hvilke kort du har og hvilke du ikke har, blant annet.

Endret av Golamesh
Lenke til kommentar

Kanskje ikke nøyaktig det du var ute etter, men det skal ikke være noe problem å finne decks du kan lage med denne metoden. Alternativt kan du google etter basic decks, så eventuelt oppgradere enkelte kort om du har noe bedre. Feks slenge inn en legendary eller rare/epic som passer.

Lenke til kommentar

Hadde såvidt klart å få 5 seiere i arena før nå. Vant utrolig nok 12 kamper, selv om jeg tapte de to første! Decken var bokstavelig talt helt magisk og det var flere ganger enkle kort reddet kamper alene. Ganske artig! Kan også sees på hearthpwn

 

2 Cone of Cold
1 Mirror Image
1 Chillwind Yeti
2 Flamestrike
1 Acidic Swamp Ooze
2 Mana Wyrm
1 Azure Drake
1 Twilight Drake
1 Stampeding Kodo
1 Kirin Tor Mage
1 Acolyte of Pain
2 Argent Commander
1 Dragonling Mechanic
1 Pyroblast
1 Earthen Ring Farseer
1 Arcane Missiles
1 Duplicate
1 Mad Scientist
1 Unstable Ghoul
1 Enhance-o Mechano
1 Spider Tank
1 Flamecannon
1 Illuminator
1 Gilblin Stalker
1 Mechanical Yeti
1 Puddlestomper
Endret av U1ven
Lenke til kommentar

Så hvem velger å bruke penger på Blackrock Mountain? Jeg tok meg selv i å tenke at "det er jo bare 200 spenn, ikke det engang" og glemte et lite sekund hvor latterlig mye penger jeg allerede har brukt på hs :p Så ender nok opp med å kjøpe for gull, og heller få de siste pakkene litt senere enn resten. Spørs når ting lanseres. Har ca 1700 gull for øyeblikket så det kan gå det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...