saladin waits for alice Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hvordan kan du ikke være enig i harde fakta? Rart. For deg er det kanskje en fordel å være nummer 2, men totalt sett er det altså litt bedre å starte. nah, må du ikke ta statistikken som for relevant til denne diskusjonen. Man bruker ikke bronze og silver league win rate fordelt på de 3 rasene i starcraft 2 som avgjørende for om det faktisk er balanse mellom de på litt høyere nivå. Inntrykket mitt er de bedre spillerne får en større fordel, fordi de har 1 ekstra kort å begynne med i tillegg til the coin. Det skaper litt ubalanse, ikke en forferdelig stor en. Hearthstone er som alle andre kortspill avhengig av hva du trekker, så noe flaks er det alltid. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Har fått testa litt hearthstone no, og merker at savnet er veldig stort etter en del kort som hadde komplettert en deck langt bedre enn basic cards. Går fint an med basic cards, men enkelte decks blir så mykje bedre med et par gimmickcards. Er jo en person som nekter å bruke spenn på slikt også, så får vel bite det i meg. =) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Er det tall Blizzard har utgitt? Jeg påstår ikke at alle spillere som begynner som nr 2, men alle gode spillere utnytter det kraftig. https://www.youtube.com/watch?v=xyvT166uCWw Rundt 38 min får du statsa. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Har vi fått noen dato på beta til Android enda? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Nope. Venter selv på ipad versonen av spillet Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 hmm, drafter en god shaman deck, vinner kun 2. kamper.Drafter en helt elendig mage deck, vinner 5 O_o Lenke til kommentar
Olanskii Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Noen som vil gi bort/bytte en betakey?Lei av å vente! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Gleder meg selv til Android og Windows RT versjonen av Hearthstone. Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Nope. Venter selv på ipad versonen av spillet ikke en dato riktignok, men du får vente lenge: Blizzard's digital collectible trading card game Hearthstone: Heroes of Warcraft is coming to iPhone and Android devices sometime in the second half of next year, chief creative officer Rob Pardo announced at BlizzCon. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Var det ikke snakk om beta til tablets om ikke så alt for lenge? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 ikke en dato riktignok, men du får vente lenge: Blizzard's digital collectible trading card game Hearthstone: Heroes of Warcraft is coming to iPhone and Android devices sometime in the second half of next year, chief creative officer Rob Pardo announced at BlizzCon. Gah.. Ja det var lenge. Foresten, skulle ikke spillet lanseres i år for pc? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Blizzard vi snakker om Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Foresten, skulle ikke spillet lanseres i år for pc?Ikke som jeg har fått med meg, er vel kun vært snakk om open beta nå i desember. Jeg fikk en beta key i dag, så de har nok sendt ut en ny runde, eller så har open beta begynt. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Det er forskjell på iPad og iPhone, versjonen til iPad kommer tidligere. Open beta skulle starte iløpet av desember, for et type spill som hearthstone er vel det i praksis lansering Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Tror dere man kan logge inn på samme konto på iPad versjonen som PC? Hadde vært kjipt å måtte kjøpe boosters og arena mode for to forskjellige kontorer.. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg ser ingen grunn til at det skulle være behov for flere kontoer, annet enn at Blizzard vil ha mer penger. (PC) grensesnittet ser ganske touch vennlig ut i mine øyne. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Er jo ikke programmmet som styrer det da. Har du en Battle.net konto så har du jo en Battle.net konto og det blir derfor akkurat det samme hvilken enhet du logger deg inn på med denne kontoen. Ser egentig for meg at dette plutselig skulle bli forandret på. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 De har sagt at man bruker samme konto på alle formater, og man kan fint spille mot venner som sitter på pc mens man selv sitter på iPad Det er også samme ladder. Merker at jeg har begynt å bruke bare aggrodeck med billige minions, eller veldig spellbaserte controldecks, for å kontre mind control. Det fungerer, men liker ikke at ett enkelt kort definerer hvordan jeg må spille.. Gleder meg til nerfen Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det er forskjell på iPad og iPhone, versjonen til iPad kommer tidligere. Open beta skulle starte iløpet av desember, for et type spill som hearthstone er vel det i praksis lansering kilde paa det med ipad vs iphone? Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 De nevnte det på blizzcon. iPad versjonen var "ferdig", brukes allerede av blizzard ansatte og kommer snart (folk internt foretrakk iPad over pc versjonen), mens iPhone/android er under utvikling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå