Hansoen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Bytte det ut med dr.balanced Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Må da være småskummelt å spille freeze mage? Har spilt endel mech mage i det siste og har møtt på plenty med kazan mystic faktisk. Forøvrig mye rart jeg møter på for tiden. Forskjellige klasser og også veldig mange ulike decks. Er sånn det skal være Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Har verken Alex eller boom.. Kunne hatt med ysera i stedet, men er kanskje ikke så mye bedre det. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Rett i at det er mye forskjellige deck ute for tiden. Møtte på en shadowpriest her om dagen med mitt eget priest deck. Tapte til slutt en veldig jevn kamp, men gjorde ikke noe fordi det var et festlig deck å spille mot Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Pro-tip for å nå 12 wins i arena, Ha 5 concecrate AtW Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Pro-tip for å nå 12 wins i arena, Ha 5 concecrate AtW Der oppsummerte du hvorfor jeg har sluttet å spille arena. Orker ikke slike tap lengre Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Er det bare meg, eller er det vanskeligere å vinne kamper på rank 19-20 enn rank 18-15? Etter ny sesong strever jeg som bare juling med å klare dailies, men kommer jeg meg opp til rank 17-18 går alt mye lettere. Noen som har en forklaring på dette? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Er det bare meg, eller er det vanskeligere å vinne kamper på rank 19-20 enn rank 18-15? Etter ny sesong strever jeg som bare juling med å klare dailies, men kommer jeg meg opp til rank 17-18 går alt mye lettere. Noen som har en forklaring på dette? Det kan være pga flaks, etter ny season så er det flere gode spillere som er i starten igjen, eller bare at gode spillere holder seg på rank20, slik at de kan farme wins fra folk som ikke er så gode. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Traff på en slik fatigue mage nå nettopp. Kjedeligste kampen ever. Brukte, som dere har nevnt, veeeldig laaang tiiid på hver runde. Med echo of medivh og duplicate på healbot ble det vanskelig, selv om jeg var warrior og hadde 20+ armor en periode.. Warrior er forøvrig min dårligste klasse... Er det en "dyr" klasse, eller er det bare jeg som ikke får det til? Endret 8. februar 2015 av Mr. ve Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Warrior er enkelt å spille, men den har per i dag bare en populær archtype, som er veldig dyr Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 JacEr: Som Merko sier så tror jeg det har mye med flaks å gjøre, da det er i hvert fall ingen grunn til at rank 19-20 skal være vanskeligere enn høyere ranker, med mindre det er dag 1 i en ny måned. Hs er mye flaks og uflaks, og det innser jeg jo mer jeg spiller. Får du en dårlig start mot en som får en god start så er du i trøbbel, enkelt og greit. Har du uflaks i de 50/50 situasjonene i tillegg så har du ikke sjangs med mindre du reddes av aoe. Har selv dager hvor ingenting stemmer. Hvor loot hoarder treffer det verst tenkelige gang på gang, og hvor Ragnaros ikke er på lag i det hele tatt. Eller hvor motstanderen har alle svarene h*n trenger, akkurat når h*n trenger det. Og en enkelt 50/50 situasjon kan avgjøre det hele så det gjelder å ha flaks. Heldigvis så får de fleste litt av begge deler. 1 Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Tror nok det er noe med at de som ligger rundt 19-20 i rank har funnet en kombo som de på død og liv skal bruke. Denne er selvsagt ubrukelig i 9 av 10 kamper, men du er altså den 10. og da går det dårlig. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Traff på en slik fatigue mage nå nettopp. Kjedeligste kampen ever. ......... Så er det neste jeg møter en mill druid... (forøvrig rett etter jeg laget en selv, men har ikke testet den enda.) Som dere ser på tidspunktene spiller jeg bare en kamp nå og da Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Har på følelesen av at jeg bare møter nett-decks av folk som bare farmer dailies og cardbacks. I de høyere rankingene virker det som om folk prøver ut mer varierte ting, er ihvertfall gøyere å spille der. At Hearthstone er et spill der alle mener at RNG går i mot dem er greit nok, det er bare ikke statistisk mulig. Endret 8. februar 2015 av JacEr Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Guilty as charged! Jeg ligger som regel rundt 19-20 i rank siden jeg bare spiller for cardback. Bruker stort sett bare egenkomponerte kombodecks som ikke er brukbare forbi rank 18-19. Og når kombodeckene først fungerer så er det rimelig steamrolling. Endret 8. februar 2015 av Cappo Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Ranked er egentlig ganske meningsløst. Liker du ikke matchupen, så bare concede. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Er det faktisk så enkelt at får du ikkje win axe i arena som warr, så kan du berre gløyme heile greia? Warr får eg aldri til i arena om eg ikkje har win axe. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Sweet! La først ikke merke til at jeg fikk to ... (Shiny, shiny) Lenke til kommentar
Slaskyy Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 de 2 jeg trenger mest atm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå