CurSe Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Tror jeg er 8, noe som er rekord for min del! Har bare spilt rank for å gjøre quests, så det var jo litt overraskende. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Er selv 11 9. fornøyd så langt. startet for 2 uker siden eller noe i den duren. Spiller noe arena, men ikke så voldtsomt mye.. er så random Endret 29. januar 2015 av Merko. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 16 tror jeg. Prøvde ikke så hardt denne måneden fordi jeg ikke tok meg til til å spille så mye. Testet noen decks fra hearthpwn uten mye suksess (mest mage) denne perioden. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Rank 19 whooho! Har ikke hatt tid eller lyst til å spille så mye constructed. Spilt rundt 15 matcher vil jeg tro, egentlig mest for quests + cardback. Foretrekker arena. Nå har jeg fått noen ok decks å bruke i constructed, så jeg vurderer en skikkelig grind frem til sesongslutt for å se hvor høyt jeg klarer å klatre! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Spiller meg bare opp til 19 for cardback med diverse gimmick decks jeg lager selv. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Er rank 8 selv uten å gjøre annet enn quests. Byttet mellom deathrattle Priest, Mech Mage og Zoolock, med et skammelig innslag av hunter som gav meg en boost opp fra 11 til 8 uten å gjøre annet enn å si "tenk som en hunter, gå face". Problemet mitt er at Zoolock og hunter, og til dels priest, er ganske avhengig av UT, så jeg må finne på noe lurt Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Vinner mer enn jeg taper hvertfall. er jo et godt tegn. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Vinner mer enn jeg taper hvertfall. er jo et godt tegn. Hva bruker du til å tracke? Jeg bruker Hearthstone Tracker selv. Har gått greit så langt i dag, rank 16 nå. De to tapene jeg hadde var ekstremt nære, men jeg hadde ikke hellet på min side. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Hva bruker du til å tracke? Jeg bruker Hearthstone Tracker selv. Jeg bruker https://trackobot.com/ Bare en liten klient som kjører i bakgrunnen, så lastes alt opp på nettsiden etter rundeslutt. fungerer bra. Veldig basic. Hadde jeg visst hvor de leste loggene ifra, så hadde jeg kanskje laget noe selv en dag. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Allright, takk. Den så interessant ut. Jeg liker for så vidt HS Tracker og, men Track-o-bot så ålreit ut altså. Er den nøyaktig? Det hender seg at HS Tracker ikke klarer å få med seg alt, det er noe irriterende å måtte justere/ fylle det inn manuelt. Edit: Ser den er open source, så det er jo alltids mulig å kikke gjennom koden og se hvordan den fungerer. Har fundert på å lage noe liknende selv faktisk. Endret 29. januar 2015 av Blodappelsin Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Kom meg ned til rank 8, så opp til 9 igjen. får ta en pause nå. Var moro. Snart ny season. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Rank 6. men spilt mest arena. Har etter hvert fått en god del kort, så prøver meg på legend neste sesong! Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Vaker rundt 4-5. Spiller stort sett bare for å gjøre dailies, og arena gidder jeg ikke lenger. Hadde det ikke vært så voldsomt til grind så hadde jeg kanskje gått for legend, men tror jeg verken har ferdigheter eller flaks nok til å klatre såpass effektivt at det fortsatt er interessant. Å spille mot hunter 7 av 10 ganger blir fort kjedelig. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Da lager man jo bare en deck som er god mot hunter.. 70% vinnersjanse er jo ikke galt. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Da møter man ikke huntere i det store og hele, har ikke du spilt Heathstone før? =) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 har 67% win rate mot hunter Lenke til kommentar
Seal Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Er det sånn at alle får den samme daglige questen, eller er det helt tilfeldig fra person til person? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Er det sånn at alle får den samme daglige questen, eller er det helt tilfeldig fra person til person? Det må jo være tilfeldig skulle man tro? man kan jo få nye quester ved å fjerne gamle også, og avogtil får du en ekstra quest om du gikk glipp av en fordi du hadde tre fra før. AtW Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Ligger og surrer rundt 3-6 alt avhengig av hvilket deck jeg spiller. Leker litt rundt med Shaman nå om dagen, Sneed + Reincarnate og Ancestral Spirit er fantastisk moro, er som fler har nevnt her; verken orker eller klarer å grinde til Legend når det er så utrolige lite tilfredstillende... Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Er det sånn at alle får den samme daglige questen, eller er det helt tilfeldig fra person til person? Tilfeldig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå