UriasX Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Jeg knertet en Pilot Shredder med 4-5 minions ute, og så får han en Doomsayer... Derfor man tar livet av dem før man legger ut minions Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Han kunne hatt et godt utviklet board før motstanderen spilte Shredder, eller han måtte spille en eller flere minions for å kunne drepe Shredderen. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Drepe en shredder til en doomsayer er kjekkere når han har 4-5 minions Har skjedd med meg to ganger. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Han kunne hatt et godt utviklet board før motstanderen spilte Shredder, eller han måtte spille en eller flere minions for å kunne drepe Shredderen. Et godt utviklet bord med 5 minions som ikke klarer å ta ned en 0-7 og en minion med 3 health? Joda, mulig selvfølglig, men kanskje ikke de heftighste minionsene da? Apropos det hadde jeg jo følgende vittig rekke med min egen piloted sky golem her: Piloted sky golem dropper piloted shredder, dropper patient assasin. Tror ikke motstanderen var tilfreds AtW Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Kan jo være man må gjennom små Taunts for å ta Shredder, skjedd med meg før. Måtte gjennom to Mirror Images og en Annoy-O-Tron, brukte 5 minions for å få tatt Shredder, han fikk ikke Doomsayer da, men det er altså veldig mulig. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Dr.Boom er festlig kort. 1 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Har spilt litt hunter i det siste, og har hatt en del flaks med webspinnerene mine, som faktisk har vunnet kamper for meg. De fire siste har gitt meg malorne, maexxna, the beast og king krush. Hadde jeg bare hatt samme flaksen ved åpning av pakker.. 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Han kunne hatt et godt utviklet board før motstanderen spilte Shredder, eller han måtte spille en eller flere minions for å kunne drepe Shredderen. Et godt utviklet bord med 5 minions som ikke klarer å ta ned en 0-7 og en minion med 3 health? Joda, mulig selvfølglig, men kanskje ikke de heftighste minionsene da? Som Battaman skrev, det kan kreve noen minions for å komme gjennom taunts, ikke uvanlig at en belcher krevet to hits før den spawner en slime som du også må gjennom. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Når skal freeze-mage lære at man ikke spiller Bloodmage når man har ett kort igjen? Ice block hjelper lite når jeg knerter Thalnos etter å ha blåst secreten. Og når turen din begynner er det takk og farvel. Kezan Mystic er også flott å ha mot mage og hunter. Har vunnet noen kamper i 3/4 runde ved å stjele ice block. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Jeg måtte gjennom taunts ja, eller så kunne jeg jo ha knerta Doomsayern Jeg var uansett ikke helt forberedt på det, visste ikke at det var en 2 mana kort, trodde det var 3. Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 The following balance change will be made in an upcoming patch: Undertaker now reads: Whenever you summon a minion with Deathrattle, gain +1 Attack. http://www.hearthpwn.com/blue-tracker/topic/11016-upcoming-balance-change-to-undertaker Positivt, synes jeg. Hva mener dere? 1 Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 The following balance change will be made in an upcoming patch: Undertaker now reads: Whenever you summon a minion with Deathrattle, gain +1 Attack. http://www.hearthpwn.com/blue-tracker/topic/11016-upcoming-balance-change-to-undertaker Positivt, synes jeg. Hva mener dere? Endelig. Har vært tilnærmet umulig å vinne mot Hunter som får to stykker på bordet i første runde og bare sender dem til himmels. Nå funker Holy Nova glimrende. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Hvis de slutter å gi den HP fullstendig bør de gi den 1/3 som start stats, hvis ikke kommer den til å havne i samme kategori som lightwarden... 2 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 lightwarden ble da bedre? Gikk fra +1 til +2 vel. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 1/2 med +1 attack gain er useless. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 lightwarden ble da bedre? Gikk fra +1 til +2 vel. Og har du sett noen spille lightwarden noen gang som et faktisk kort fra hånda? Du ser den av og til nå hvis folk spiller Light of the Naaru, men den er ikke god nok til å rettferdiggjøre et kort i seg selv. Det samme vil skje med undertaker også, og vi får en meta som svinger mer mot tunge control deck igjen. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Sjeldent, men har sett den bli spilt fra hånda hos Priest. Med en taunt og litt spells kan den vise seg nokså verdifull, men så er det vel kun hos Priest den faktisk kan ha en nytte og. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Forskjellen er jo også at Lightwarden gir 2 ekstra attack hver gang en random minion blir healet, som vil si at f.eks en circle of healing kan buffe den til kingdom come. 1/2 undertaker blir en dårlig versjon av manawyrm, eller en dårligere 1mana versjon av micro machine. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Micro blir tusen ganger bedre ved at du er sikret +1 hver runde. Undertaker kan sitte som en 1/2 over flere runder og være ubrukelig.Greit å nerfe undertaker, men de dreper kortet fullstendig og det er kjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå