UriasX Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg vill bare oppfordre alle til og delta i den undersøkelsen som blizzard har sendt til deg på e-post(Om du spiller hearthstone) siden det virker som de har brukt mye tid for og lage den undersøkelsen og har en liten følelse av at resultatet av den vil bli hørt siden den var ganske omfattende, kanskje det blir litt endringer i spillet =) Jeg vill bare oppfordre alle til og delta i den undersøkelsen som blizzard har sendt til deg på e-post(Om du spiller hearthstone) siden det virker som de har brukt mye tid for og lage den undersøkelsen og har en liten følelse av at resultatet av den vil bli hørt siden den var ganske omfattende, kanskje det blir litt endringer i spillet =) Jeg spiller Hearthstone bortimot daglig og har ikke mottatt noen spørreundersøkelse pr. når denne posten skrives. Skulle gjerne likt å sett hva den går ut på. Ikke sett noen jeg heller. Prob fake. Jeg fikk en mail i går med spørreundersøkelse fra blizzard. Jeg er dog skeptisk til "trykk på linken" i mailer jeg får, spesielt siden jeg har fått mange scamforsøk fra fake blizzard mailer, så jeg har ikke tenkt til å trykke på den. Det ligger ingenting på hjemmesiden deres ang undersøkelse heller, ihvertfall ikke forsiden. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg vill bare oppfordre alle til og delta i den undersøkelsen som blizzard har sendt til deg på e-post(Om du spiller hearthstone) siden det virker som de har brukt mye tid for og lage den undersøkelsen og har en liten følelse av at resultatet av den vil bli hørt siden den var ganske omfattende, kanskje det blir litt endringer i spillet =) Jeg vill bare oppfordre alle til og delta i den undersøkelsen som blizzard har sendt til deg på e-post(Om du spiller hearthstone) siden det virker som de har brukt mye tid for og lage den undersøkelsen og har en liten følelse av at resultatet av den vil bli hørt siden den var ganske omfattende, kanskje det blir litt endringer i spillet =) Jeg spiller Hearthstone bortimot daglig og har ikke mottatt noen spørreundersøkelse pr. når denne posten skrives. Skulle gjerne likt å sett hva den går ut på. Ikke sett noen jeg heller. Prob fake. Jeg fikk en mail i går med spørreundersøkelse fra blizzard. Jeg er dog skeptisk til "trykk på linken" i mailer jeg får, spesielt siden jeg har fått mange scamforsøk fra fake blizzard mailer, så jeg har ikke tenkt til å trykke på den. Det ligger ingenting på hjemmesiden deres ang undersøkelse heller, ihvertfall ikke forsiden. Bare sjekk hvem som er avsender av epost, og hvor linken peker mot. gjerne kopier den ut hit i en spoiler med advarsel. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Og ikke gjør mulige phishing-linker klikkbare. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) Ok. Linken i mailen er denne: Advarsel, mulig phishing shait!! http ://email.blizzard.com/data/110301781/Key-1458601.C.XTk.J.C.-.GBH2f Laget mellomrom for å hindre trykkbar lenke, fant ikke på noe annet lurt Endret 22. januar 2015 av UriasX Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Ser ut som det er en legit link. Når domenet den peker mot er blizzard.com, så er det nok veldig safe, så fremt ikke en 'hacker' har tatt over domenet. Er domenet derimot blizzard.fdky.com/ osv, så må man nok sperre opp øynene noe ekstra Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Begynner å bli litt lei av denne nye planen til blizzard med å slenge ut søplete kort som en del av arena rewards, hva faen skal jeg med et common-kort fra grunnsettet? AtW 1 Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Kel sliter med lojalitetskonflikter og identitestkrise: Priest vs. Priest. 2X Mind Control (hver), Silence, Recombobulator => Tirion Fordring. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Så en video fra KRipp i går der han og en kompis lager festlige decks og spiller mot hverandre. Combo shaman gav festlige resultater http://youtu.be/7tnLGFgbtxc?t=27m Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg må tilstå en skammelig ting. For å se om hunter er så OP som folk hevder bestemte jeg meg for å prøve selv. Kastet sammen et deathrattle deck av kortene jeg hadde og erstattet de jeg manglet med noe som så passende ut. Decket så til slutt slik ut: Prøvd 8 kamper, vunnet 7 og tapt 1. Endte opp på rank 9 før jeg gav meg for kvelden i går. Vet det er liten sample size, men det er helt latterlig hvordan decket presterer. 1. Prøv å mulligan fram til etpar lave drops, aller helst en undertaker og etpar 1drops med deathrattle. 2. Hiv det du har fått på bordet, trykk på knappen ved siden av bildet ditt hvis du har to mana igjen. 3. Hit face 4. Profit The myth is real... Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Prøvde hunter selv ganske tidlig denne sesongen, bare en deck som var enda mer cancer. Bruker den kun når jeg har hunter dailies nå fordi det er så kjappe kamper og man vinner 8 av 10 eller noe. Decken har det meste av charge som er tilgjengelig, i tillegg til det vanlige + 2 owls vs taunt. Det er latterlig mye dmg og smått komisk når du moser handlock før runde 5. Og det er bemerkelsesverdig mange kamper som ender med sjakk matt ganske tidlig. Og alt du gjør er å spille som en bot. En veldig lite komplisert bot. Det eneste jeg virkelig sliter med er kamper mot andre huntere, av den enkle grunn at jeg aldri klarer å starte med undertaker i åpningshånden Lenke til kommentar
Seal Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Litt rart å si det, men Hearthstone er det programmet som til nå gjør mest ut av yoga-funskjonen til Lenovoen min. Perfekt med touch og skjermen flippa rundt. I alle fall en oppgradering fra den 7-tommer store skjermen jeg spilte på før. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Er så gøy når du spiller mot folk som har 100% rng. Shaman med 4dmg Storm på alle minionsx2. Crackle 6dmgx2. Edit: Også er det like gøy å få Webspinner på toughtsteal også få Malorne fra webspinneren i kampen etter Karma Endret 24. januar 2015 av Hansoen Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Ser ut som det er en legit link. Når domenet den peker mot er blizzard.com, så er det nok veldig safe, så fremt ikke en 'hacker' har tatt over domenet. Er domenet derimot blizzard.fdky.com/ osv, så må man nok sperre opp øynene noe ekstra Det er mange som har fått den. Men nå har jeg jo spilt omtrent hver dag siden beta kom ut så kanskje de prioriterer folk med aktive brukere eller erfarene spillere Endret 24. januar 2015 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Installerte Hearthstone på Android telefonen min nå (Xperia Z1 Compact), sweet Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Nice, har enda ikke fått legendary i det nye pakkene, åpner en god del også. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Grei pakke? Haxx! Kjøpte meg 8 pakker av originalkortene her om dagen og fikk Cairne Bloodhoof, så det var jo kjekt Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Grei pakke? Å fyf... Merker jeg ble litt sur, men grattis Lenke til kommentar
Seal Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Grei pakke? Wow, skulle virkelig gjerne hatt den pakken selv. Trenger Vol'jin... Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Jeg knertet en Pilot Shredder med 4-5 minions ute, og så får han en Doomsayer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå