Mr. ve Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Fikk endelig en ny legendary i dag, men føler ikke jeg har vært så heldig med de jeg har fått. Av 6 legs har jeg fått følgende: malygos, the black knight, archmage antonidas, deathwing og ysera.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Malygos er grei, knight er bra, archmage er bra, ysera er bra, deathwing er morsom. Grei fangst det der. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Fikk endelig en ny legendary i dag, men føler ikke jeg har vært så heldig med de jeg har fått. Av 6 legs har jeg fått følgende: malygos, the black knight, archmage antonidas, deathwing og ysera.. Da er du kravstor, ysera, archmage, og balck knigt brukes i mange deck. Når du ser oppimot de rare legendaries som finnes så er det godt utbytte. AtW Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hm, jeg er kanskje det. Enig at tbk og ysera er anvendelige, men skulle gjerne byttet noen av de andre mot ragnaros, sylvanas, jaraxxus, eller cairne. Noen tips til bruk av malygos? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hm, jeg er kanskje det. Enig at tbk og ysera er anvendelige, men skulle gjerne byttet noen av de andre mot ragnaros, sylvanas, jaraxxus, eller cairne. Noen tips til bruk av malygos? De fleste skulle vel gjerne hatt de 6 mest brukbare legendariene fra grunnsettet om de hadde 6, men det er masse king crush, millhouse manastorm, lorewalker cho, nat pagle, gruul, nozdormu, the beast osv. AtW Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Malygos brukes i rogue decks. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Vel de legendarys jeg har fått er: Lorewalker Cho, Hogger, The Beast, Grommash, Foe Reaper 4000 og Sneed, så jeg vil si du ikke har kommet så galt ut altså Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Syns jeg ikke har vært veldig heldig selv, men kunne også gått verre Har fått disse, sortert etter når jeg fikk dem:Nozdormu Bloodmage Thalnos Harrison Jones Tirion Fordring Archmage Antonidas Captain Greenskin Tirion Fordring for andre gang... Hemet Nesingwary Malorne Bolvar Fordragon Neptulon Gazlowe Hemet Nesingwary og Nozdormu har blitt dustet for epics/Ragnaros. Endret 18. januar 2015 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 + Noen som er klasse-spesifike, men ikke så gode.. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Hadde en syk kamp i dag på rank 2 mot en rank 1 fyr. Spiller mill druid. Kort fortalt. Han har null kort igjen, men han har 4 minions på bordet, 3 av de er skada. 2 av de fire miniosene er clerics. Jeg har 5 hp, og han spammer "im sorry". På min tur får jeg inervate, jeg hero power en av clericsene hans (ene korte som ikke var skada). Invervater tree of life. Han må ta inn 8 kort, som er 1+2+3+4+5+6+7+8 = 36 damage, og han dauver. lol, var episk! 8 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Fatter ingenting. Har hatt helt astronomisk flaks med pakker de siste ukene. Fra Classic har jeg fått Tirion, VanCleef og Al'Akir fra noen få pakker jeg har kjøpt med gull fra Arena. Fra GvG har jeg fått Foe Reaper 4000, Blingtron 300, Flame Leviathan, 3x Voj'jin, Dr. Boom, og Malorne. Har ikke spilt særlig mer enn normalt heller. Lei av Control Warrior nå, så blir vel å prøve Control Paladin og kanskje en gøyal deathrattle priest. Hadde en syk kamp i dag på rank 2 mot en rank 1 fyr. Spiller mill druid. Kort fortalt. Han har null kort igjen, men han har 4 minions på bordet, 3 av de er skada. 2 av de fire miniosene er clerics. Jeg har 5 hp, og han spammer "im sorry". På min tur får jeg inervate, jeg hero power en av clericsene hans (ene korte som ikke var skada). Invervater tree of life. Han må ta inn 8 kort, som er 1+2+3+4+5+6+7+8 = 36 damage, og han dauver. lol, var episk! Never go full northshire Endret 19. januar 2015 av Bob Sacamano Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Dinget legend for andre gang nå, etter en pause fra hearthstone. Screenshot og decket jeg brukte: http://imgur.com/a/NEOCT Decket har jeg satt opp, selv om det ikke er noe utenom det vanlige føler jeg det er ganske bra komponert. Har nesten ingen umulige matchups, og pløyde gjennom rank 10 til legend med bare rundt 10 tap. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Prøve den Druiden litt, men kan ikke si at jeg presterte noe særlig. Hvordan klarer den seg mot Hunter/Zoo? Jeg tapte i hvert fall alle de kampene mot de. Kveldens økt i Hearthstone kan omtrent oppsummeres med følgende motstandere: Zoo, Hunter, Hunter, Hunter, Priest, Hunter, Mage, Zoo, Hunter. Det gjør at man får lyst til å sparke folk i trynet via internett [/whine] Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hunter og zoo er vanskelig. Har ca. 1/2 winrate mot hunters, og 1/3 mot zoo (har bare møtt 3). Mot hunter må man gå full offensiv, og drepe de før man blir drept. Hunter og lock er de eneste matchene jeg beholder keeper i starthanden. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg vill bare oppfordre alle til og delta i den undersøkelsen som blizzard har sendt til deg på e-post(Om du spiller hearthstone) siden det virker som de har brukt mye tid for og lage den undersøkelsen og har en liten følelse av at resultatet av den vil bli hørt siden den var ganske omfattende, kanskje det blir litt endringer i spillet =) Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg vill bare oppfordre alle til og delta i den undersøkelsen som blizzard har sendt til deg på e-post(Om du spiller hearthstone) siden det virker som de har brukt mye tid for og lage den undersøkelsen og har en liten følelse av at resultatet av den vil bli hørt siden den var ganske omfattende, kanskje det blir litt endringer i spillet =) Jeg spiller Hearthstone bortimot daglig og har ikke mottatt noen spørreundersøkelse pr. når denne posten skrives. Skulle gjerne likt å sett hva den går ut på. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Ikke sett noen jeg heller. Prob fake. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Har også spilt litt ramp druid i det siste, men er usedvanlig dårlig til å trekke innervate og wild growth tidlig. Pluss at jeg møter veldig mye paladin nå og evner ikke å trekke swipe heller så det var ikke noe stor suksess. Får håpe på mer flaks etter hvert. Og mens vi snakker om flaks. Noen som så ESL Hearthstone turneringen, uke 8? Altså helgen som var. Kitkatz mot Thijs, og Kitkatz får 3 Kel'Thuzad på rad fra Sneed... I ene kampen så får han KT fra Sneed, som gir han en ny Sneed, som gir han enda en KT. I tillegg fikk han explosive sheep fra en piloted shredder, tilfeldigvis rett etter at Thijs spilte muster for battle, og i tillegg hadde en 2/2 på brettet. 2 Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Fikk akkurat med meg den siste gamen live. Det var smertefullt å se på med tanke på at det er 1/238328 sjanse for 3x Kel Thuzad. Møtte foresten Thijs i ladder i går og vant, uten at jeg la merke til noen ekstra rng til min fordel. Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 I overkant mye random med de nye korta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå