pvtstorm Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Sneed's spawna ny Sneed's, som spawna Grommmash. GG. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Noen som har en grei taktikk mot Kel'Thuzad i Naxxramas kampanjemodusen? Veldig lyst på den Shaden. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Noen som har en grei taktikk mot Kel'Thuzad i Naxxramas kampanjemodusen? Veldig lyst på den Shaden. http://www.hearthpwn.com/decks/92627-gvg-update-vernitraxs-heroic-kelthuzad-budget Brukte noe lignende selv. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Første 12-seire etter GvG: http://bildr.no/view/d0ZZbXM4 Zombie chow var mvp. Den er så OP. Jeg fikk den turn en i 6-7 kamper. Tapte selvsagt kamper hvor mages hadde både snow chuggas og water elemental. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) siden jeg spiller hearthstone såpass mye tenke jeg og kjøpe kort, Men jeg er veldig usikker på om jeg skal kjøpe clasic eller goblin pakker :S helst vil jeg ha 20 av hver men igjen så har jeg lyst på nye ting og =/ Kan man for eksempel ikke få mechs i clasic pakkene ? Eller dr boom ? Veldig usikker på hva jeg skal kjøpe Kan jeg ikke få noen av disse via clasic packs ? http://hearthstone.gamepedia.com/Goblins_vs_Gnomes Siden det er litt kjedelig og kjøpe 40 pakker, Altså 200 kort når selve expansion bare har 123 kort man kan få. Endret 9. januar 2015 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Nei. De kortene finnes kun i GVG. Du får GVG kort når du spiller arena. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Så om jeg skulle kjøpt kort burde jeg kanskje kjøpt 15 av hver ? blir litt penger ut av vinduet siden man får mer ut av pengene for og kjøpe 40 :S Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Sneed's spawna ny Sneed's, som spawna Grommmash. GG. slår ikke at sneed spawna kel'thuzad som gjennoplivet sneed. GG. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Hehe hadde en brawl med 4 creatures + kel'thuzad som bare kel overlevde, insta ragequit av warrioren der hehe, var morsomt. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Hva syntes dere paladin er best til ? Jeg har begynt og spille paladin i det siste siden jeg har nylig fått mye paladin kort og syntes det er morro men er litt usikker enda på hva som er den beste "stilen" til paladin, Agro,controll,mid ? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Nå som jeg har spillt Hearthstone noen dager, så er jeg veldig fornøyd. moro Begynner og få teken på det, selvom jeg kun er rank20 enda. Moro kombo: Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Overlevde de secreten da? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Jepp. Aner ikke hva han hadde da han tapte noe før den ble avslørt. - Men ja, flaks at det ikke var 2 damage to all enemy units Har en del flere tilsvarende comboer i kortstokken: Endret 11. januar 2015 av Merko. 1 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Apropos teorien om at man alltid møter sin nemesis; basert på mine 3 siste decks er min teori at man møter sin "anti-nemesis" de første 5-6-7 kampene, så knekker HS deg med matche deg med verst tenkelige motstand + gir deg verste topdeck overhodet.... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Opplever det samme selv. Tester decks fra andre spillere, første kampene går som smør og alt fungerer perfekt. Senere så møter man så mye motstand at man bare gir opp. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Apropos teorien om at man alltid møter sin nemesis; basert på mine 3 siste decks er min teori at man møter sin "anti-nemesis" de første 5-6-7 kampene, så knekker HS deg med matche deg med verst tenkelige motstand + gir deg verste topdeck overhodet.... Kan eg vere enig i. La inn to acidic ooze i mage decken, for eg hadde problem med controlwarr. Sidan møtte eg ikkje en einaste warr. Nettopp fått 3 tap i arena. En av en alextraza revive på 2hp + topdeck doomguard. En av ragnaros, etterfulgt av deathwing. Den siste var ny derimot. Dark whispers, etterfulgt av soul of the forest. 15 kort inni decken hadde han brukt 4 swipes... Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) lol? Spilte GvG freeze mage i rank 3. Han fyren spilte cancer hunter, og fikk aldri minionsene sine i spill. Han gikk tom for kort, og fikk duplicate på Deathlord. Hadde 4 deathlords på brettet. Han adda meg 10 min etterpå, og var ikke blid Elsker sånn her Her er forøvrig dekket Endret 12. januar 2015 av henrikrox Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 lol? hehe.JPG Spilte GvG freeze mage i rank 3. Han fyren spilte cancer hunter, og fikk aldri minionsene sine i spill. Han gikk tom for kort, og fikk duplicate på Deathlord. Hadde 4 deathlords på brettet. Han adda meg 10 min etterpå, og var ikke blid Elsker sånn her Her er forøvrig dekket Capture.JPG Hehe ja ser den. Veldig moro når folk blir skikkelig datasinte. Da jeg er helt fersk i dette spillet, hva er "Cancer Hunter" og "GvG mage"? GvG = Goblin vs Gnomes Mage? aka Make med de nye kortene ? Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Når folk adder meg for å flame serverer jeg dem det samme hver gang: "I started last week. I think I'm quite good." QQ. Og nå har jeg jammen fått broder'n hekta på spillet! 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) lol? hehe.JPG Spilte GvG freeze mage i rank 3. Han fyren spilte cancer hunter, og fikk aldri minionsene sine i spill. Han gikk tom for kort, og fikk duplicate på Deathlord. Hadde 4 deathlords på brettet. Han adda meg 10 min etterpå, og var ikke blid Elsker sånn her Her er forøvrig dekket Capture.JPG Hehe ja ser den. Veldig moro når folk blir skikkelig datasinte. Da jeg er helt fersk i dette spillet, hva er "Cancer Hunter" og "GvG mage"? GvG = Goblin vs Gnomes Mage? aka Make med de nye kortene ? Cancer hunter heter det vel fordi jeg syntes ihvertfall det er overpowered, og koster nesten ikke dust. Eller er feil å si det er overpowered, men decket krever så lite av deg. Så folk er litt lei av å møte det på ladder. Face hunter er vel et annet navn på noe av det samme. Vet ikke hvorfor jeg kalte det GvG mage, decket mitt heter vel egentlig Freeze mage, sammen med andre mage typen som er mech mage Endret 12. januar 2015 av henrikrox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå